Nr_6 schreef: Nu al een beetje aan het indekken? :wink: getuigt niet van heel veel vertrouwen in je selectie. :D

Indekken? Nee hoor, ik heb het volste vertrouwen in mijn team. Ik spreek je nog wel :wink:

Nr_6 schreef:
K%S schreef: Ik flip! Laat die lui ff stoppen met dit soort ongein! Die Paul heeft al 16 punten...

Het is weer verwijderd.... gelukkig, Paul met 16 punten, dat zou ten koste gaan van de geloofwaardigheid van het spelletje.... :wink:

He, begon het net lekker, kan ik mijn puntjes weer inleveren. :asdf:

Hee Molle voeg nr. 32 ff toe man!

En check allemaal nog 1 keer de stand (niet dat er iets gaat veranderen).

Waarom moet die Anastasiou no net weer een gele kaart krijgen? En waar blijft Faber?

Sjonge jonge, 't is al bijna 10 uur en nog zijn de punten niet verwerkt.. :shock:

Pieter schreef: Sjonge jonge, 't is al bijna 10 uur en nog zijn de punten niet verwerkt.. :shock:

Nou ik weet al waar ik eindig met m'n score van -1.. :(

Steven staat na ronde 1 bovenaan, met 59 punten. Niet slecht Steven, je staat zelfs 109de in het totaalklassement. Regterschot staat onderaan met 6 punten. Maar het seizoen is nog lang...

kramer schreef: Steven staat na ronde 1 bovenaan, met 59 punten. Niet slecht Steven, je staat zelfs 109de in het totaalklassement. Regterschot staat onderaan met 6 punten. Maar het seizoen is nog lang...

aahhh, goed nieuws op de maandagochtend. Ik kan alleen zelf nog niet op de site komen van dvhn, om het met eigen ogen te aanschouwen. Ik kan nu in elk geval zeggen dat ik bovenaan heb gestaan. :D

Dat Regterschot onderaan staat verbaasd me niets, hij is tenslotte ook FC Zwolle fan, dat spreekt toch boekdelen over zijn voetbalkennis..... :wink:

De site is inderdaad slecht te bereiken, overbelast waarschijnlijk. Hierbij de huidige stand:

Subleague: -GSV league-
Aantal leden: 32

Ronde 1

Positie Coach Team Woonplaats Punten Totaal

1 Steven FC Steven Groningen 59 59
2 Albert Jan WaarheenWaarvoor Groningen 50 50
3 Koos L. Groningen 46 46
4 weenyman weenyman-team groningen 45 45
5 E.A.J. toppers Nieuw Amsterdam 45 45
6 Roman Abramovich Harderwijk United Harderwijk 42 42
7 erpeebee bakeru groningen 40 40
8 Geert Sporting GFW Groningen 39 39
9 Allert knapzakker boys Groningen 38 38
10 Juan Martinez FC Pyla Groningen 32 32
11 Spoelie AJAJAX Groningen 31 31
12 Paul FC Paúl Groningen 31 31
13 de Kraker AFC THEOTUB Groningen 30 30
14 Bouke Kruize Bakkies Boys Groningen 27 27
15 The Master FC The Masters Groningen 26 26
16 Bertje F.C. Thuiszorg Groningen 25 25
17 Toni Natuurlijk Sporting Toni Groningen 24 24
18 HaJee FC Buitenspel Groningen 23 23
19 Niels Mijn Club Groningen 23 23
20 Remmelt Bosbos Groningen 22 22
21 BOLWIE Siempre positivo Groningen 20 20
22 Robbert FC Beijum Groningen 19 19
23 Harry Harry1 Groningen 19 19
24 Hilbrand piranha`s Groningen 18 18
25 Pieter Thames Valley F.C. Groningen 17 17
26 Lennert Molema CF Groningen 16 16
27 Basalt scheenschoppers groningen 15 15
28 Wim Beekhuis Mbeki-boys Groningen 14 14
29 Harry Potter Hardcore Tukkers Groningen 13 13
30 DeBoer Slachthuuster Boys Groningen 13 13
31 Sjakie Sjakie Nieuwegein 13 13
32 Regterschot Forza Zwolle Groningen 6 6

Hmm, als ik niet een bepaalde verdediger had met -5 punten, tja dan was mijn score veel beter geweest :shock:

Mijn tactiek van alleen een paar toppers lijkt te werken. Maar wat is die site onzettend slecht bereikbaar daar moeten ze snel iets aan doen.

Demetrius schreef: Mijn tactiek van alleen een paar toppers lijkt te werken. Maar wat is die site onzettend slecht bereikbaar daar moeten ze snel iets aan doen.

Mijn tactiek van het opstellen van een allroundteam lijkt ook geslaagd. Te meer, daar zelfs de reserves voor mij punten scoren! 8)

die Vrede....wat een topaankoop van mij...hoppa zo even 16 pt met hem binnengetikt

Kijk aan, zowaar niet slecht gedaan met 45 punten. Alleen jammer dat die van der haar het nu weer af laat weten.

Wat een retetrage k*tsite........ :( Ik kom er maar niet fatsoenlijk op. Iemand nog meer dat probleem? (behalve Molle)

jep, kom er met geen mogelijkheid op, maar zoals eerder opgemerkt is hij waarschijnlijk een beetje overbelast. :?

weenyman schreef: Kijk aan, zowaar niet slecht gedaan met 45 punten. Alleen jammer dat die van der haar het nu weer af laat weten.

Voorlopig geblesseerd: Engelaar (scheurtje in het kuitbeen, jammer joh) Lazovic (spier verrekt) en inderdaad van der Haar.

Verder vertrekt Bob Peeters waarschijnlijk naar Engeland. Volgens mij verzwakt mijn concurrentie alleen nog maar...... :lol:

Gelukkig dan zijn we iig niet de enige. Warschijnlijk hebben ze niet op zoveel animo gerekend. Wel bagger dat het zolang duurt. Moeten we maar 's nachts kijken. Dat kan prima,.... ondertussen nog wat novietjes aan het werk houden.

Nr_6 schreef:
weenyman schreef: Kijk aan, zowaar niet slecht gedaan met 45 punten. Alleen jammer dat die van der haar het nu weer af laat weten.

Voorlopig geblesseerd: Engelaar (scheurtje in het kuitbeen, jammer joh) Lazovic (spier verrekt) en inderdaad van der Haar.

Verder vertrekt Bob Peeters waarschijnlijk naar Engeland. Volgens mij verzwakt mijn concurrentie alleen nog maar...... :lol:

Kezman kan nog pleite voor inschrijfdeadline CL (31 augustus) dus pas maar op met je vette bek jochie!

Rem schreef:
Nr_6 schreef:
weenyman schreef: Kijk aan, zowaar niet slecht gedaan met 45 punten. Alleen jammer dat die van der haar het nu weer af laat weten.

Voorlopig geblesseerd: Engelaar (scheurtje in het kuitbeen, jammer joh) Lazovic (spier verrekt) en inderdaad van der Haar.

Verder vertrekt Bob Peeters waarschijnlijk naar Engeland. Volgens mij verzwakt mijn concurrentie alleen nog maar...... :lol:

Kezman kan nog pleite voor inschrijfdeadline CL (31 augustus) dus pas maar op met je vette bek jochie!

Al gaat Kezman weg, dan heb ik altijd nog Hadouir, een van de meest onderschatte spelers, om zijn plaats in te nemen.