Regterschot gaat vanavond een team samenstellen, zegt-ie. Dus Mol, houd die subleague in de gaten.

kramer schreef: Regterschot gaat vanavond een team samenstellen, zegt-ie. Dus Mol, houd die subleague in de gaten.

Ik bekijk het wel een paar keer per uur, ik heb voor de rest toch niks anders te doen. :wink:

Nr_6 schreef:
The Master schreef: Jouw team en coach Bertje zijn nummertje 21 en 22!!

Bertje is Cor Knoop.

:lol: :twisted: Doet Cor Knoop mee!!? :twisted: :lol: Toppie!

Heb me ook (even) aangemeld. Wat een werk om een beetje redelijk team te krijgen.

Bovendien kan de gouden combinatie in de spits, engelaar/buffel niet eens.

Als er nog meer mensen zijn, dan moeten ze zich wel op tijd aanmelden voor de sub-league. Je kunt je tot 23:59 wel inschrijven, maar ik weet niet of ik je daarna nog kan toevoegen bij de sub-league. Ik ga zelf namelijk niet tot 23:59 afwachten of er zich nog iemand wil aanmelden. Dus doe dat wel ff op tijd, of bel in het uiterste geval dan nog even (d.w.z. als je je donderdag na 22:00 uur aanmeld)

The Master schreef: Als er nog meer mensen zijn, dan moeten ze zich wel op tijd aanmelden voor de sub-league. Je kunt je tot 23:59 wel inschrijven, maar ik weet niet of ik je daarna nog kan toevoegen bij de sub-league. Ik ga zelf namelijk niet tot 23:59 afwachten of er zich nog iemand wil aanmelden. Dus doe dat wel ff op tijd, of bel in het uiterste geval dan nog even (d.w.z. als je je donderdag na 22:00 uur aanmeld)

Ik neem aan dat je je ook nog wel gedurende het spel kunt aanmelden bij een subleague, op zich heeft dat nl. niks te maken met de punten die je krijgt, het is alleen een soort groepering van al bestaande teams. Maar je hebt gelijk, het is niet helemaal zeker of dit zo werkt. Dus mensen, wees er op tijd bij.

Nou, ik heb ook een kluppie opgericht: FC Paúl.

Zo dat ik maar boven mijn huisgenoten mag eindigen. Check het team WaarheenWaarvoor voor een mooie-toppertjes-die-altijd-scoren-maar-daardoor-veelste-duur-dus-de-rest-maar-bankzitters-strategie.

En we zijn gestart... Dat de beste moge winnen!

Oeps, ik dacht dat ik nog een dag had.. :oops:

kramer schreef: En we zijn gestart... Dat de beste moge winnen!

Ik kan niet meer als admin bij de sub-leagues komen. Hopelijk zit iedereen erbij!

The Master schreef: Ik kan niet meer als admin bij de sub-leagues komen. Hopelijk zit iedereen erbij!

Ik heb ook een eigen subleague, ik kan er nog steeds bij.

Boerma heeft ook nog een teampje gemaakt. Weet niet of die al is toegevoegd.

K%S schreef: Boerma heeft ook nog een teampje gemaakt. Weet niet of die al is toegevoegd.

Hij stond niet bij degene die ik nog moest toevoegen, misschien dat hij zich nog niet bij de sub-league heeft aangemeld. Laat hem dat dan alsnog proberen.

GRO - PSV 4 - 1
AJA - HEE 1 - 5

Bovenstaande wedstrijden zijn nu in de Coach van het jaar puntentelling verdisconteerd!!! Niet echt realistisch, of zouden ze aan het testen zijn...... :?

Ik flip! Laat die lui ff stoppen met dit soort ongein! Die Paul heeft al 16 punten...

K%S schreef: Ik flip! Laat die lui ff stoppen met dit soort ongein! Die Paul heeft al 16 punten...

Het is weer verwijderd.... gelukkig, Paul met 16 punten, dat zou ten koste gaan van de geloofwaardigheid van het spelletje.... :wink:

Ik wilde gisteravond om ongeveer half elf nog even wat dingetjes uittesten... je kent het wel, kijken of er genoeg geld is om Waterreus naast Kezman in de spits te zetten en zo... maar toen bleek dat die hele site zo ongeveer vast zat. Ik heb niets meer kunnen wijzigen. Hoe dan ook, het team dat er nu staat is zeker goed te noemen.

kramer schreef: Ik wilde gisteravond om ongeveer half elf nog even wat dingetjes uittesten... je kent het wel, kijken of er genoeg geld is om Waterreus naast Kezman in de spits te zetten en zo... maar toen bleek dat die hele site zo ongeveer vast zat. Ik heb niets meer kunnen wijzigen.

Nu al een beetje aan het indekken? :wink: getuigd niet van heel veel vertrouwen in je selectie. :D

Nr_6 schreef: GRO - PSV 4 - 1 AJA - HEE 1 - 5 Bovenstaande wedstrijden zijn nu in de Coach van het jaar puntentelling verdisconteerd!!! Niet echt realistisch, of zouden ze aan het testen zijn...... :?

Wat dus wel realistisch is dat ik veel punten ga scoren. Mijn team, samen met nog 5 anderen, stond in de min. Dat is ook te verklaren met zulke uitslagen.