Jaja,.. pas maar op... binnen een paar rondes sta ik niet meer laatste! Ik heb een topteam nu! :twisted:

Ach jah,.. je moet altijd positief blijven he!

Als je wisselt, en je slaat de wijzigingen op, kun je dan nog evt. terug naar je oude team, en kiezen voor andere wijzigingen? Of moet het in één keer goed, en heb je je beurt dan gehad?

volgens mij kun je wel terug. Heb het echter niet geprobeerd. Ach jah,.. je kunt niet al gek veel veranderen. Dus als je al wat gepland had met mensen die je eruit moet halen dan is het wisselen al snel een gedane zaak. Je kunt de overzichten van gescoorde punten er gewoon bij houden jah.

kramer schreef: Als je wisselt, en je slaat de wijzigingen op, kun je dan nog evt. terug naar je oude team, en kiezen voor andere wijzigingen? Of moet het in één keer goed, en heb je je beurt dan gehad?

Je kunt het blijven wijzigen in de winterstop, als je weer op team wijzigen klikt dan begin je echter weer met het team van voor de winterstop. Dus zonder wijzigingen!!

The Master schreef: [..] Je kunt het blijven wijzigen in de winterstop, als je weer op team wijzigen klikt dan begin je echter weer met het team van voor de winterstop. Dus zonder wijzigingen!!

Inmiddels staat deze info inderdaad ook op de site. Bedankt! Ik ga mijn best doen om Steven van de eerste plaats te verdringen...

Losers, paupers en ander volk:

Ik heb mijn team ff aangepast….oioioioioioioi…nu alleen nog ff hopen op een ontvoering van kezman en we staan op de plek waar we horen! Kom maar op met die tweede seizoenshelft! FORZA!!!!

schiphorst schreef: Losers, paupers en ander volk: Ik heb mijn team ff aangepast….oioioioioioioi…nu alleen nog ff hopen op een ontvoering van kezman en we staan op de plek waar we horen! Kom maar op met die tweede seizoenshelft! FORZA!!!!

ja idd., zullen wij dat met z'n allen even organiseren!! 8)

goed idee,.. ik help wel mee,.... met en arm dan.

Sipko-one arm-jan to catch kezman!!! :evil:

Als je nog moet wisselen moet je het vandaag doen!! Tot 23:59 uur kun je je team aanpassen daarna niet meer....

Ik heb er weer zin aan!!!

ARD schreef: Als je nog moet wisselen moet je het vandaag doen!! Tot 23:59 uur kun je je team aanpassen daarna niet meer.... Ik heb er weer zin aan!!!

Mijn team is er klaar voor...

Jammer trouwens dat die Paolo Rink van Vitesse nog niet in het spel is opgenomen...

Ook jammer dat Theo Lucius vanaf april voor 6 jaar vastzit... nu al mijn slechtste wissel deze winter.

Hopsa, een mooie start zo na de winterstop. 39 puntjes in de pocket.

Rem schreef: nu al mijn slechtste wissel deze winter.

Over slechte wissels gesproken, ik heb uiteindelijk Lazovic er uit gezet omdat ie maar twee keer heeft gescoord en bijna nooit gespeeld. En nu @#$%^&^%$#@ verdubbeld ie zijn score een beetje.

Jullie weten al dat Ooijer en Ibrahimovic binnenkort worden geopereerd? Die scoren voorlopig dus ook niet...

Robbert schreef: [..] Over slechte wissels gesproken, ik heb uiteindelijk Lazovic er uit gezet omdat ie maar twee keer heeft gescoord en bijna nooit gespeeld. En nu @#$%^&^%$#@ verdubbeld ie zijn score een beetje.

Amen :cry:

schiphorst schreef: Losers, paupers en ander volk: Ik heb mijn team ff aangepast….oioioioioioioi…nu alleen nog ff hopen op een ontvoering van kezman en we staan op de plek waar we horen! Kom maar op met die tweede seizoenshelft! FORZA!!!!

.......

Hoppa, bovenaan in het weekklassement met 31 punten :)

Zo, Collins John verdwenen... dat komt me goed uit!

wat een klere weekend zeg, zo komt mijn 10e positie behoorlijk in gevaar... :cry: