Anastasiou naar Ajax! Als hij maar wel een beetje aan spelen toe komt.

zozo, alweer bovenaan in het weekklassement. 53 puntjes.... ben nu al van ongeveer de eennalaatste plek naar de 22e gestegen :)

ARD schreef: wat een klere weekend zeg, zo komt mijn 10e positie behoorlijk in gevaar... :cry:

idd, mooi door naar de 7e plek. steven, ik kom er aan!

wie kan mij trouwens uitleggen wanneer en of ik de negen punten van hadouir krijg? ze worden nou niet bijgerekend omdat de clubs van christiano (roda) en chaiat (utrecht) niet gespeeld hebben. mooi niet tof natuurlijk.

ah derde in het weekklassement, volgende week ga ik robbert voorbij en heel snel daarna harry en vervolgens snoep want die haalt toch geen punten meer dit jaar, en koos pak ik volgend jaar wel :D
wat thof zo'n spel waar je ook zonder verstan in kan meekomen of niet lennert?

erpeebee schreef: ........ volgende week ga ik robbert voorbij en heel snel.......

OHW OHW OHW....
heeft nu één punt meer, omdat Féher geel heeft gepakt. EN in dit tempo doe je er nog steeds negen weken over voor je misschien mij kan inhalen. Dusssssssssss dream on.

Knapzak schreef: wie kan mij trouwens uitleggen wanneer en of ik de negen punten van hadouir krijg? ze worden nou niet bijgerekend omdat de clubs van christiano (roda) en chaiat (utrecht) niet gespeeld hebben. mooi niet tof natuurlijk.
Ja ik wel, die krijg je niet...

Zo deze maar weer es naar boven halen... :)

Heb toch weer wat puntjes binnengetikt. Die Väyrynen zeg, 30 punten in de pocket!
Zag dat ik gedeelde tweede ben geworden deze week in de GSV-league die onderhand al echt niet meer spannend is. Steven zal dat wel winnen...

Edit: ik zie dat ik vorige week zelfs het GSV-weekklassement met overmacht heb gewonnen en toen zelfs 18e werd in het algemeen weekklassement. Kijk dat doet me dan weer goed! :lol:

Puur geluk ;). Het is pas en kunst om de hele tijd al strak onderaan te staan. Echter,... die van Faassen haalt de laatste paar weken zodanige punten binnen dat het misschien nog wel spanend wordt. Strks win ik de laatste plaats niet eens meer ;).

Na het zakken naar 2 plaatsen lager vorige week maak ik nu een vrije val naar 6 plaatsen lager :evil: :evil: Gaat er nog gevoetbald wordne of hoe zit dat??? :shock: :shock:

trek dat hele coach van het jaar ook slechter en scleschter, vooral omdat een of andere dreccer elek ronde in een keer 5 keer het aantal punten heeft van mij. en dat zelfs een of andere wiskerke in een keer vanuit de kerkers van het spel opduikt in je nek! ja dan heb je het wel gehad

En ik dacht dat jij in de winterstop allemaal goeie wissels had gedaan...

ja opzich waren het goede wissels, als ik ze voor de winterstop had gedaan. maar mijn oude team laat het nu ook een beetje afweten.

Had je mij maar moeten vragen of ik ook de wissels voor je had willen doen.

Ik zie trouwens dat ik mijn tweede plaats met gemak heb behouden. Alleen een paar oudleden belemmeren mij in mijn jacht op de subleague-winst.

Had je mij maar moeten vragen of ik ook de wissels voor je had willen doen.

proef ik daat wat afgunst naar mijn 2 topspelelrs? namelijk kew jaliens topper pur sang, en gakhokidze de schrik van na de winterstop?

K%S schreef: Had je mij maar moeten vragen of ik ook de wissels voor je had willen doen. Ik zie trouwens dat ik mijn tweede plaats met gemak heb behouden. Alleen een paar oudleden belemmeren mij in mijn jacht op de subleague-winst.

niets daar van. binnenkort kun je naar mij op de tweede plaats zwaaien vanaf de derde. misschien wel de vierde. ik loop hard op je in jongen! een punt of elf per week...

erpeebee schreef: proef ik daat wat afgunst naar mijn 2 topspelelrs? namelijk kew jaliens topper pur sang, en gakhokidze de schrik van na de winterstop?

kjieuw Jaliens???? doe effe normaal die hep een keer gescoord... en drie gele kaarten en zet die gakhokiedze eens naast Knopper... resp. 35 en 102 pt... Neej Boerma, jij kan alleen trots zijn als je met je judo team boven het team van Lennert eindigt... en dan mag je nog blij zijn...

lasagnazak schreef: niets daar van. binnenkort kun je naar mij op de tweede plaats zwaaien vanaf de derde. misschien wel de vierde. ik loop hard op je in jongen! een punt of elf per week...
Hoor ik hier iemand die nog voor De titel `VGSE-Coach van het Jaar`gaat??? :lol:

VGSE top-5:

1 / 2 Koos L. Groningen 30 711
2 / 4 Allert knapzakker boys Groningen 30 701
3 / 12 Oboema Cese Tokoe Oboema Diamonds Groningen 14 650
4 / 14 Harry Harry1 Groningen 14 648
5 / 18 Robbert FC Beijum Groningen 17 623

Potdulle, die van der Vaart maar assists geven deze week, maar zolang daar in dit spel nog geen punten voor worden toegekend, heb ik daar natuurlijk niks aan. Hij zal flink beter zijn best moeten doen om dat net te vinden, anders voel ik me genoodzaakt hem eens een keer op te bellen.
Er moeten namelijk punten gescoord worden, dat snapt hij toch zeker zelf ook wel..... :?

En ja hoor er is weer gevoetbald van het weekend!!