kezman moet je na de winterstop gaan nemen. die jongen is dan zo gefrustreerd dat ie ze er allemaal in schiet, maar wel weer zo gewaarschuwd dat hij geen rode kaarten meer krijgt....

ARD schreef: HAHA Kezman 3 duels geschorst!! Dat wordt inlopen op alle Kezman eigenaren!!

Dat is nog afwachten... Kezman kan er in ieder geval morgen nog gewoon een paar inprikken:

**PSV heeft beroep aangetekend tegen de
schorsing van Mateja Kezman van drie
wedstrijden,waarvan één voorwaardelijk.
Hierdoor kan de spits zaterdag tegen
Heerenveen gewoon in actie komen.

De Joegoslaaf kreeg een rode kaart in
de wedstrijd tegen ADO Den Haag.Kezman
verscheen bij de tuchtcommissie van de
KNVB in het gezelschap van bodyguards.
De spits ontsnapte afgelopen weekeinde
aan een ontvoering.

kramer schreef: [..] Hierdoor kan de spits zaterdag tegen Heerenveen gewoon in actie komen.

Dat is erg vervelend, niet alleen voor degene die Kezman niet in hun team hebben, ook voor supporters van de tegenstander van PSV van komende zaterdag. Waarom kan een straf nooit eens sneller uitgevoerd worden...

Ja, want nu heeft Kezman zelfs gescoord. Heeft mijn Vonk de nul niet gehouden.

Gelukkig is van der Vaart op stoom gekomen, nu maar hopen dat hij dat weet vast te houden. Pas maar op, binnenkort stoom ik de top 10 binnen :wink:

haha! KEZMAN drie wedstrijden onvoorwaardelijk aan de kant...
da's niet misselijk.

pieter gefeliciteerd: met -12 heb je de laagste score ooit, vermoed ik.... :lol:
en ik haal eindelijk eens meer punten dan die steven. verder zal ik geen uitslagen verklappen, hoogstens dat sommige mensen volgende week de helft van hun team moeten missen.

The Master schreef: Gelukkig is van der Vaart op stoom gekomen, nu maar hopen dat hij dat weet vast te houden. Pas maar op, binnenkort stoom ik de top 10 binnen :wink:

Nou die k*tkerel zorgt er wel eigenhandig voor dat ik in de MIN sta voor afgelopen weekend :( Om te janken gewoon!

Knapzak schreef: pieter gefeliciteerd: met -12 heb je de laagste score ooit, vermoed ik.... :lol: en ik haal eindelijk eens meer punten dan die steven. verder zal ik geen uitslagen verklappen, hoogstens dat sommige mensen volgende week de helft van hun team moeten missen.

Pieter, gefeliciteerd, je hebt nog niet eens de poedelprijs verdiend!! Er zijn mensen die -14 kunnen scoren :wink:

Wauw, zelfs Drenth heeft gescoord, dat had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht. Hij raakt de hele wedstrijd één bal, en pardoes gaat ie erin. Misschien moet ik hem toch maar behouden voor mijn team.

Eindelijk sta ik in de top20. Nog even en ik sta in het linkerrijtje van de GSV-league!!

deboer schreef: Wauw, zelfs Drenth heeft gescoord, dat had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht. Hij raakt de hele wedstrijd één bal, en pardoes gaat ie erin. Misschien moet ik hem toch maar behouden voor mijn team.
Drent speelde ijzersterk. Voor iedereen die er niet bij was: boeren geven nooit op! Gro nin gen F C! Verder is Pieter wel de meest kansloze dakhaas . Te vergelijken met de prestatie van Regterschot in de eerste week.

tja eerst kezman, dan vd vaart, de peilers van mijn indertijd haastig samegesteld teampje, misschien onterecht, maar ze zijn wel de peilers van mijn team, en als ze allebei besluiten een rode kaart te ontvangen om zodoende een FNV achtige actie op touw te zetten die de bezuinigingen op de trainingen van scheidsrechters aan de orde stelt, een pluim zeg ik dan!

Haha nu van der Vaart eraf!! Das even mazzel!! Ik sta weer op mijn vertrouwde plekje in de top 20!! :D :D

Nou Pieter,.. je evrdient bijna de poedelprijs. Er zijn slechts 4 mensen die onder je staan in het weekklassement. :) Van de zoveel duizend. Je staat op de 684e pagina. :shock:

Ik vind het een hele prestatie en het vergt uiterst goede kwaliteiten om zo'n gebalanceerde score voor de dag te krijgen. Een goed moment van timing (kezman eruit en twee rode kaarten) en inzicht. ;)

Als het komend weekend voor mij net zo uitpakt als afgelopen keer, dan komt de top toch snel in zicht.

Ben gestegen van de 10e naar de 5e plaats binnen drie dagen, als ik mij niet vergis. Dat is zo gek nog niet!!

Wat een weekend, in 1 week een score gehaald waar ik voorheen een maand over deedt.
Nu wachten op hansma en dan zal de 40 punten grens wekelijks overschreden worden.

driewerf hoera voor van der werf! voor het eerst zijn doel leeggehouden!

Koelie joelie wat een tof weekendje, op het gelijkspel van Feijenoord en de onterechte penalty voor ajakkes na dan. Wat een &%$% scheids!!

Maar toch, van de 18e naar de 13e plaats. Das lekker!! Das heerlijk, subliem!!! :D :D :D

Bakkie Krasse

hebben jullie wel opgelet hoeveel punten sporting GFW heeft gehaald??

Bakkie schreef: hebben jullie wel opgelet hoeveel punten sporting GFW heeft gehaald??

en dat sporting GFW ondanks zo'n beroerd resultaat nog steeds boven Bakkies Boys staat.....

Joehoe Kezman geschorst en mijn Park scoort er meteen 2. Die Kezman mag van mij wel langer geschorst worden, ik vond het toch al een smerige overtreding. Als Christiano weer terug is ben ik klaar voor bestorming van de top 10. :lol: