Nooit geschoten is altijd mis! :D
Ik kan zo ook mijn voetbalkennis vergroten en dan in de winterstop mijn superteam aanpassen. Daarnaast heb ik dan meer ervaring voor het volgende seizoen. Ben daar mooi op tijd voor ;)

Skippy schreef: niet grappig :evil: Het was gewoon een verkeerde keuze om die bagger Jevric in het doel te zetten en wat minder te verdiepen in wie er nou werkelijk speelt. Ach jah,.. je kan ook concluderen dat ik gewoon niet genoeg voetbalkennis bezit ;)

Boeiuh, Jevric heb ik ook op goal. Hij heeft gewoon de nul punten gehouden :lol:

Even iets tussendoor: wat denken de coaches van Nederland - Moldavië? Ikzelf verwacht er niet al te veel van, 2-1, 3-1... iets in die trant. En oersaai natuurlijk.

kramer schreef: Even iets tussendoor: wat denken de coaches van Nederland - Moldavië? Ikzelf verwacht er niet al te veel van, 2-1, 3-1... iets in die trant. En oersaai natuurlijk.

Dat ben ik niet met je eens, het wordt 5-0 voor Nederland. Kluivert maakt er eentje bij, van der Vaart neemt er weer een voor zijn rekening, Jaap stam kopt er eentje snoeihard in, Arjen Robben scoort zijn eerste voor Nederland en uiteindelijk scoort Pierre van Hooijdonk nog een vrije trap.

ik dacht van nistelrooy en hasselbaink ;)

Knapzak schreef: ik dacht van nistelrooy en hasselbaink ;)

volgens mij denkt heel Nederland te veel!! :shock:

The Master schreef: Dat ben ik niet met je eens, het wordt 5-0 voor Nederland. Kluivert maakt er eentje bij, van der Vaart neemt er weer een voor zijn rekening, Jaap stam kopt er eentje snoeihard in, Arjen Robben scoort zijn eerste voor Nederland en uiteindelijk scoort Pierre van Hooijdonk nog een vrije trap.

Ik moet toegeven, je zat er niet ver naast (hoewel het geen flitsende wedstrijd was).

kramer schreef: [..] Ik moet toegeven, je zat er niet ver naast (hoewel het geen flitsende wedstrijd was).

Dat bedoel ik maar, zo dom ben ik nog niet :wink: Als van der Vaart bij Ajax ook ff aan het scoren gaat dan ben ik zo weer bij.

Als koeman de les van afgelopen zaterdag ter harte neemt en Sneijder gewoon weer in de basis zet, kom ik de beschamende 14 punten :oops: uit de laatste speelronde, ook wel weer te boven. :D

Playoffs:

Letland-Turkije
Schotland-Nederland
Kroatië-Slovenië
Rusland-Wales
Spanje-Noorwegen

Nr_6 schreef: Playoffs: Letland-Turkije Schotland-Nederland Kroatië-Slovenië Rusland-Wales Spanje-Noorwegen

Mmwoah, kon beter en kon slechter. Wanneer zijn die wedstrijden?

HaJee schreef: [..] Mmwoah, kon beter en kon slechter. Wanneer zijn die wedstrijden?

Kon beter? Schotland is niet al te sterk, en gaat ook niet met elf man voor de goal liggen, kortom, ruimte en dus kansen voor Nederland. Verder speelt Nederland speelt eerst uit, da's ook gunstig. Bovendien kent Advocaat het Schotse voetbal goed. Ik zeg: dit kon niet beter.

Zaterdag 15 november, 16.00 uur, Glasgow:

Schotland - NEDERLAND

Woensdag 19 november, 20.30 uur, Amsterdam:

NEDERLAND - Schotland

Ik kan me kwalificatiewedstrijden tegen Schotland herinneren die in ieder geval taai te noemen waren. Ze kunnen best aardig voetballen, ik ben benieuwd. Dat Advocaat het Schotse voetbal kent is inderdaad wel makkelijk.
Wel leuk dat die wedstrijd op de zaterdagmiddag is. Weer es wat anders.

kramer schreef: Zaterdag 15 november, 16.00 uur, Glasgow: Schotland - NEDERLAND Woensdag 19 november, 20.30 uur, Amsterdam: NEDERLAND - Schotland

Wat is dat vroeg zaterdag, zo kan ik maar een helft kijken. Er moet zaterdag en woensdag ook gezaalvoetbald worden, ook leuk!! 8)

Het is wel leuk om ook op dit forum een beetje te gaan speculeren over de ogenschijnlijk toevallige uitkomst van de loting door de grote baas himself.

Warme balletjes, koude balletjes, glanzende balletjes, in ieder geval geen kom waar louter dezelfde ballen inzaten.

En over de competitie: mijn punten komen er weer aan: die van der Haar van Utrecht is weer warmgedraaid en ik voel het aan mijn water dat hij dit weekend de doelman ook weer het nakijken laat. goezo, denk ik dan!!

Het is best mogelijk dat er toch sprake is geweest van eerlijke loting.

Heb je toevallig de column in de Volkskrant gelezen die daarover ging? Elektrische schokken was ook nog een aardige optie...

weenyman schreef: En over de competitie: mijn punten komen er weer aan: die van der Haar van Utrecht is weer warmgedraaid en ik voel het aan mijn water dat hij dit weekend de doelman ook weer het nakijken laat. goezo, denk ik dan!!

Helemaal met je eens, hopelijk heeft hij het blessureleed helemaal achter zich gelaten en gaat hij vanaf nu veel scoren :lol:

HAHA Kezman 3 duels geschorst!! Dat wordt inlopen op alle Kezman eigenaren!!

Als ie daarna nog een halfjaar ontvoerd wordt haal ik iedereen in!! :wink: :wink: