Danton schreef: [..] 59e, ik kom er aan. LAAT JIJ JE VERSLAAN DOOR EEN ICHTHIAAN???

Waar ben je nu dan? ik sta inmiddels 8e in het algemeen klassement 8) , Toni bedankt voor de felicitaties :D .

Achtste plaats Steven, gefeliciteerd! En ik zie dat Regterschot ook opstoomt naar een meer respectabele plaats, met de hoogste weekscore nog wel! Dat we dit nog mogen beleven...

Mwoah, 33 punten gehaald terwijl 7 spelers van mijn selectie niet mee hebben gespeeld.

Bakkie Krasse

mwoah, 41 punten gehaald, verdeeld over 4 spelers, das toch knap. Zo te zien is mijn team een dieseltje

Ik zak steeds verder weg naar onderen :cry: Ik verlang gewoon naar de winterstop :lol:

wat tof: kezman rood!

Vhent hoe je mond man, ik moet zo nog teevee kijken. Nu haal je al een deel van de spanning weg... das echt niet leuk.

Knapzak schreef: wat tof: kezman rood!

Een Kezman die niet scoort en met een rode kaart levert degene die hem in zijn team heeft staan minpunten op, ben ik daarnaast blij dat Knopper begint te doen waarvoor ik hem erin heb staan.

lieve mensen kent u ken jij kennen wij doelman vonk van heereveen.
de enige speler die wel positieve punten haalt in mijn team. altijd de nul die jongen wat een topper.

Bakkie Krasse
Knapzak schreef: wat tof: kezman rood!

ik zeg: goed bezig, 5 wedstrijden schorsing!

ben ik voor, met een standbeeld voor knopper...

Zo eindelijk kan ook een keer posten in dit topic, effe overtuigend weekwinnar geworden in de gsv-league... Blij dat iedereen die Ketsman heeft lekker de komende wedstrijden niet zo hard gaan scoren met die vent, en zeker deze week niet. (reken er maar niet op dat deze kaart word ingetrokken :twisted: )

Met een 6e plek in de GSV-league deze week ben ik eindelijk eens tevreden. Nu nog ff wachten tot van der Vaart gaat scoren, Knopper is daar gelukkig al mee begonnen.

Ik heb dit weekend meer punten dan Steven gehaald!

Kezman, Kezman, je moeder is.....

Vriend Niels

...mevrouw Kezman

Het wil nog niet echt vlotten met mijn punten :( Het is een grote teleurstelling. Nu maar hopen dat die lazovic een beetje gaat doorbreken en die sonck achterna gaat.

ja bij mij scoort die lazovic wel punten maar goed, ik haal ook weer genoeg punten

niet grappig :evil:

Het was gewoon een verkeerde keuze om die bagger Jevric in het doel te zetten en wat minder te verdiepen in wie er nou werkelijk speelt. Ach jah,.. je kan ook concluderen dat ik gewoon niet genoeg voetbalkennis bezit ;)

Skippy schreef: Ach jah,.. je kan ook concluderen dat ik gewoon niet genoeg voetbalkennis bezit ;)

Ach ja is goed, maar warom doe je dan mee, met coach van het jaar?