Alsjeblieft FĂ©her ga ff rood krijgen en rap een beetje!!! :twisted:

Bakkie Krasse
Geert schreef: [..] en dat sporting GFW ondanks zo'n beroerd resultaat nog steeds boven Bakkies Boys staat.....

en hoe nu, een week later, de onderlinge positie is van GFW sporting en bakkies boys?

jammer hoor, binnenkort heb ik volgens mij ook negatieve punten. zeker als het zo doorgaat.

been there done that
als ik maar boven lennert blijf is mijn nieuwe doelstelling

Waarom werkt het systeem niet met gedeelde plaatsen. Nu sta ik in het algemeen klassement van onze league onder Bouke, alleen omdat ik in het alfabet na hem kom.

pauljonathanpaulusI schreef: Waarom werkt het systeem niet met gedeelde plaatsen. Nu sta ik in het algemeen klassement van onze league onder Bouke, alleen omdat ik in het alfabet na hem kom.

Dat kan ook aan de waarde van je team liggen, goedkopere teams met hetzelfde aantal punten staan boven duurdere.

kramer schreef: [..] Dat kan ook aan de waarde van je team liggen, goedkopere teams met hetzelfde aantal punten staan boven duurdere.

Maar de meesten gaan er wel vanuit dat je al het geld op hebt gemaakt voor het team 8)

hoezo sta ik nog lager in de gsvsubleague dan die steven in de hele nederlandse bevolking? (resp. ik 7e en hij 6e van iedereen)

jaja van plaats 36 naar 35... Pieter ik kom eraan!

Ik denk dat ik die poedelprijs met glans ga halen als mijn boutteam zo doorgaat :cry:

Lennert schreef: jaja van plaats 36 naar 35... Pieter ik kom eraan!

je hebt weer 5 punten op me gepakt
maar ik heb ook weer de stijgende lijn te pakken, 2 keer zo veel punten als de twee rondes er voor...
wat een geluk dat die kezman scoorde :lol:

Kwist niet wat ik zag: 39 punten bijeen vergaard. Hoe heb ik dat gedaan??? Foutje, sorry. :wink:

Zeg mensen, het wordt een beetje eenzaam aan de top... Komt er nog een spectaculaire stijger, of gaan we met deze stand de winterstop in? :wink:

Die stijger komt na de winterstop, er zal binnen mijn selectie een enorme Bezem de boel gaan schoonvegen. Dus!

jaja van plaats 36 naar 35... Pieter ik kom eraan!

oh wat leuk hoe zsomigge mensen met kleine dingen nog zo blij kunen zijn

waaaaat!
cristiano doet weer mee! jippie, 12; punten, met weer toekomst hoop: 6 punten van de man zelf!

JAJA weer vier plaatsen gestegen.. Maakt mijn weekend toch nog een beetje goed :? :? :?

Niet te geloven dit. Zomaar de hoogste score van de subleague! Steven, ik kom er aan :lol:

Lennert schreef: jaja van plaats 36 naar 35... Pieter ik kom eraan!

tja na vorige week weer 5 punten te zijn uitgelopen, is het dit keer een te groot te noemen hoeveelheid...

enne bedankt kezman!

hoe komt die steven nou weer op de 2e plek in het algemeen klassement? ik word gek.