He ik doe niet mee ofzo, maar hoeveel punten heeft van Persie voor dit weekend gekregen?

15 stuks.

Ik zal veel moeten veranderen aan mijn team, aangezien er van de 15 spelers er af gelopen ronde 2 gespeeld hebben. En die mij weer 10 hele punten hebben bezorgt. :evil:

ik wil steven even bedanken voor zijn prestatie!
als ik namelijk zeg dat ik in de middenmoot sta vasn mij poule zegt iedereen óh wat jammer voor je das niet zo goed'.
maar als ik zeg ja maar ik zit dan ook bij de nummer 2 overall in dan zeggen ze oh wat knap als je in zo'n moeilijke pule nog in de middenmoot staat.
dus steven iets van jou glorie straalt opions allen af dus bedankt!

He Boerma, omdat je senaatsaspiraties hebt hoef je niet te kust en te keur iedereen veren in zijn kont steken...ik verwacht van jou wel een wat onorthodoxere aanloop op de verkiezingen.

Helemaal mee eens. Dat iemand met zijn kwaliteiten dit nodig denkt te hebben. Bah, ik word hier misselijk van.[/quote]

erpeebee schreef: ik wil steven even bedanken voor zijn prestatie! als ik namelijk zeg dat ik in de middenmoot sta vasn mij poule zegt iedereen óh wat jammer voor je das niet zo goed'. maar als ik zeg ja maar ik zit dan ook bij de nummer 2 overall in dan zeggen ze oh wat knap als je in zo'n moeilijke pule nog in de middenmoot staat. dus steven iets van jou glorie straalt opions allen af dus bedankt!
He Boerma, omdat je senaatsaspiraties hebt hoef je niet te kust en te keur iedereen veren in zijn kont steken...ik verwacht van jou wel een wat onorthodoxere aanloop op de verkiezingen.
Helemaal mee eens. Dat iemand met zijn kwaliteiten dit nodig denkt te hebben. Bah, ik word hier misselijk van.

steven gaat vast niet stemmen...

ohohoh
makkelijk hoor beetje lopen zeiken op boerma, ik heb helemaal geen kwaliteiten dus ik ben datema aan het overhalen weer lid te worden teneinde op mij te stemmen zodat ik in de bullen en linten commisie kan komen. daar hebben we het toch over of niet dan?

ha, eindelijk weer eens punten op niveau. leve hadouir, cristiano en mijn verdediging waarvan de helf, met zijn tweeen 12 punten scoort.
steven gefeliciteerd dat je minder dan de helft van mijn punten gescoord hebt ;)

Statistieken met een klein beetje inlegkunde wellicht, maar ik voel me wel de Herbstmeister van de nog lidzijnde GSV'ers. Maar jullie weten het waarschijnlijk wel van tv(jiskefet); Oboema heeft altijd al wel een neusje voor talent gehad...

jajaja, grote monden allemaal knapperd en oboema.
maar ik heb net mijn wissels uitgerekend en vanaf volgend jaar mag ik elke week een vette bek hebben, want wat een toppertjes gaan erbij komen. als ik ze er nu al in had gehad had ik meer dan 100 punten erbij! dat is geen spielerei meer mensen volgend jaar ga ik er knallend in.

Had Kieuw Jaliens maar een paar broers... had je 200 punnten meer gehad man... De statistieken van CvhJ wijzen uit dat de herbstmeister, in welke vorm dan ook, nooit kampioen wordt. Gezien mijn wisselbeleid weet ik me dan ook praktisch verzekerd van de zomertitel.
Obroemah, dit is geen Championship Manager, nee: dit is serieus... en ik ga erop en erover.

Had Kieuw Jaliens maar een paar broers... had je 200 punnten meer gehad man...

heeft ie ook ik doe ook mee met biljartmanager 2003 en ga fier op kop met enkel toppers uit het roemruchte geslacht, waar ook kew jaliens zich een van mag noemen!

Hela hola, wie tikt er deze week de meeste punten binnen?? Jawel!! :beat::beat::beat::beat::beat::beat::beat::beat::beat::beat:

Bakkie Krasse

weet iemand wanneer je de mogelijkheid hebt om je team te veranderen?

In de winterstop?

Bakkie Krasse

dat klopt, maar dat is het nu toch? Dus zou je nu moeten kunnen wisselen, maar volgens mij kan het (nog) niet....
vraag blijft dus staan.

In Engeland wordt nog gevoetbald. Weet niet of ie het hele jaar doorgaat. Misschien kunnen we twee wekenlang alles veranderen. Zo rond de 5e januari ofsow?

In Engeland is er geen winterstop, dus ik ga er van uit dat ze daar niet op wachten. De informatie die tot nu toe voorhanden is, is het volgende:

Vervangingen Indien tijdens de eerste helft van de competitie je team incompleet is geraakt, geen nood. Tijdens de winterstop mag je je team weer op volledige sterkte brengen. Bovendien is het toegestaan per linie nog eens een speler te vervangen. Over de precieze gang van zaken in de transferperiode volgt aan het begin van de winterstop informatie.

Het is gewoon regelmatig de site checken tot dat het zover is vrees ik.. :roll:

Woehoe, we mogen binnenkort wisselen!

www.dvhn.nl/coachvanhetjaar schreef: Vervangingen en wissels tijdens de winterstop Indien tijdens de eerste helft van de competitie je team incompleet is geraakt, geen nood. Tijdens de winterstop mag je je team weer op volledige sterkte brengen: • Spelers die uit het spel zijn verdwenen, bijvoorbeeld door een transfer naar het buitenland of naar de eerste divisie, mogen onbeperkt worden vervangen. • Los hiervan mag je één speler per linie vervangen. Je kunt daarbij kiezen uit de nieuwe spelerslijst van Coach van het Jaar. • Het is ook toegestaan om een reserve en een basisspeler in dezelfde linie om te wisselen. Doet je dat, dan mag er in die linie geen nieuwe speler worden ingebracht (behalve voor een speler die uit het spel is en die je dus al hebt gewisseld). • In alle gevallen geldt dat je team niet duurder mag zijn dan 15 miljoen euro. • Ook mag je door jouw ingreep geen tweede speler van dezelfde club opstellen. Mocht je tijdens de eerste helft van het seizoen door een transfer twee spelers van dezelfde club in je team hebben gekregen, dan mag je deze wel laten staan. Voorbeeld: je hebt Sneijder (Ajax) en Soetaers (eerst Roda JC, nu Ajax) in je team. Deze twee spelers mag je laten staan, maar je mag geen van beiden door een andere speler van Ajax vervangen (tenzij je natuurlijk beide spelers wenst te wisselen). Altijd geldt: je mag niet door een wissel uit te voeren twee spelers van één club in je team opstellen. • De spelersveranderingen hebben geen invloed op de tot dusver behaalde punten. Het is niet verplicht om spelers te vervangen. Wie geen veranderingen aanbrengt gaat automatisch verder met de spelers die voor het begin van de competitie zijn opgegeven.