Het is nu weer elke week volleybal, maar we houd rond het einde van dit jaar op. Tot zo lang hebben we opzegtermijn als ik t goed heb begrepen.

Ik had geen rekening gehouden met de trouwerij; dus weet niet of het nu nog wel door kan gaan; xi wel wat de reacties zijn.

skip die bruiloft dan, volleyball gaat voor :evil:

Ik kan vrijdag ook niet komen, omdat ik dan net als Jaap in een hele gave kampeerboerderij in Appelscha zit...
Jammer hoor.
Het positieve hieraan is natuurlijk wel dat Kees zich niet meer achter mijn keiharde serveeropvang-armen kan verbergen, en Roberto zich dus helemaal op hem uit kan leven komende vrijdag. Veel plezier alvast.

Voordat je erom denkt, is dit ding alweer uit de 'actieve topics-lijst' gestuiterd. Hier issie weer!

Vrijdag a.s. zaalvolleybal voor iedereen die maar wil. Komt allen! Ik heb dr zin an!

Kosten € 2,50.

PS: ik stuur hierover nog even een mailtje naar potentielen en ik stuur ook een mailtje over de kosten die tot nu toe gemaakt zijn, en waarheen het overgemaakt moet worden. Dat alles kunt u deze avond nog verwachten.

Jippie! Aanstaande vrijdag kom ik volleyballen!! Lijkt me hartstikke leuk, kijk maar uit allemaal... :wink: Waar en hoe laat?

Ik stel voor om 19.30 uur te beginnen; dus vinkhuizen mensen: om 19.15 vanuit vinkhuizen?

En waar dan ook al weer? Daar bij het Noorderstation ofzo? In dat gebouw van t Gomarus?

Ik ben er vrijdag ook. En je hebt gelijk wat betreft de locatie.
Ik heb geen mailtje gehad trouwens, Roberto.

Hey Jaap, je hebt inderdaad geen e-mailtje gekregen, en dat komt omdat ik bij jou allerlei foutmeldingen kreeg toen ik je mailde. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat ik ipv @hotmail.com @student.rug.nl heb ingetikt bij jou.

Binnen nu en een minuut denk ik dat je mailtje wel in je hotmailbox zit.

Carloz schreef: Hey Jaap, je hebt inderdaad geen e-mailtje gekregen, en dat komt omdat ik bij jou allerlei foutmeldingen kreeg toen ik je mailde. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat ik ipv @hotmail.com @student.rug.nl heb ingetikt bij jou. Binnen nu en een minuut denk ik dat je mailtje wel in je hotmailbox zit.

Ik heb em hoor!

Joachim Sickbock

Ik ben er ook en ik heb er reteveel zin in en ik sla iedereen met de bal op z'n bek :shock:

Ik ben er ook, en hoe dan ook: ik win!!

Joachim Sickbock

Ik wil eigenlijks alleen maar zeggen dat er vrijdag (overmorgen dus) gewoon weer GEVOLLEYBALD wordt!

Zorrug dat je er bij bent :idea:
:!: :?: :idea: :arrow: :wink: :roll: :evil: :x :P :oops: :cry: :lol: 8) :? :shock: :D :( :o

Sorry, ik kan niet. Wij gaan naar Schier!!!

Ik ben er...

Ik ook..

helaas, helaas, bk-weekend

Donderdagavond 18 december is het KerstVolleybaltoernooi op de ACLO. Wie doet er mee? Je hoeft niet perse in het bezit te zijn van een ACLO-pas!

Francis.

Het begint trouwens om 19.30 uur. Je hoeft niet per se goed te kunnen volleyballen: we gaan voor de gezelligheid. Opgave is meedoen!

FK

Wordt er vanavond (sinterklaasavond) gevolleybald?