L1Rn4urAyA7aTEe

Leuk ben jij zeg! Net doen alsof je fanatiek gaat volleyballen, je hebt zelfs een zaaltje, gaan jullie met z'n allen volleybal KIJKEN!

Dat kan dus niet hè! :shock:

Dag volleyballers,

Als jullie nog met een herenteam willen meedoen met PVT kun je dat tot 6 oktober aan mij doorgeven. PVT is dit jaar van 3 - 6 maart 2004.

Wat super thof zeg dat volleyballen. Het ging nog lekker ook, nu alleen nog leren smashen en set-upjes geven. De volgende keer alleen wat meer vrouwen, maar ik hoorde dat pre-amica Hutten ook wel interesse had!
Postma zorg dat je de volgende keer er bij bent, ik ga je keihard blokken!

Ja Postma, je hebt wat gemist! Was wel lachen gister. Heb nog nooit zoveel potjes volleybal achter elkaar gespeeld. En enige vrouwelijke ondersteuning zou niet verkeerd zijn...

GSV'er schreef: Wat super thof zeg dat volleyballen.

Helemaal mee eens! De volgende keer zal ik wat inhouden bij de opslag, misschien dat ze dan allemaal binnen de lijnen blijven. Ben wel redelijk stijf vandaag, helemaal niks gewend.

Wordt er a.s. vrijdag weer gevoetbald?? Zo ja, hoe laat en wie doen er allemaal mee!!

Ik doe mee! Zelfde tijd als vorige keer?

Hoelaat zijn julie de vorige keer begonnen en tot hoelang gingen jullie door de vorige keer.
Ik kan komende vrijdagavond helaas pas na 21 uur. Als jullie dan nog bezig zijn kom ik zeker even langs.

Infamous angel

Ik ben ook zeker weer van de partij. Deze keer zal ik wel op tijd zijn. Dan kan ik er wat langer van genieten en kom ik er ook wat makkelijker in.

EJ schreef: Hoelaat zijn julie de vorige keer begonnen en tot hoelang gingen jullie door de vorige keer. Ik kan komende vrijdagavond helaas pas na 21 uur. Als jullie dan nog bezig zijn kom ik zeker even langs.

We waren de vorige keer om 19:15 aanwezig en we stopten rond 21:00 uur. Zelf moet ik in ieder geval om 21:00 uur weg zijn, maar ik weet niet hoe de anderen daar over denken.

Vriend Niels
The Master schreef: [..] We waren de vorige keer om 19:15 aanwezig en we stopten rond 21:00 uur. Zelf moet ik in ieder geval om 21:00 uur weg zijn, maar ik weet niet hoe de anderen daar over denken.

Voor mij komt 19:15 tot ongeveer 21:00 ook goed uit. Ik denk dat ik er vrijdagavond wel ben. Kan iedereen mijn geweldige voetbalkunsten een keer zien.

Nylez schreef: Kan iedereen mijn geweldige voetbalkunsten een keer zien.

Niels, sinds wanneer kan jij voetballen?????? :shock: :shock: :shock:

Vriend Niels

Ik weet zeker dat ik beter kan voetballen dan dat jij een bal in zo'n rieten korfje gooien (oftewel korfballen) kunt. :walker: :walker: :walker: :kodomagnam:

Ik ben vanavond niet vande partij. En over twee week ook niet. Helaas, ik hoop niet dat ik elke keer moet afzeggen. Ander kan ik beter sponsor worden....

hey voetbal vanavond, das mooi. is t goed als ik ook ff langs kom??
ff kijken of t nog wat voor mij is dat zaalvoetbal hierzo.

Ben er niet bij vanavond, ga naar m'n ouders.
maar succes, en misschien tot over 3 week.

Vriend Niels

Ik hoop dat er nog wat opkomst is vanavond, want ik kom ook niet. Toch niet zo'n hele fijne avond die vrijdagavond...

Ik ben er wel, dus stop die schenen maar weg. Misschien dat jullie mij nog kunnen gebruiken als supporter. Ik ga zometeen wel eerst ff hardlopen, ff warm maken voor vanavond.

Ik ben d'r ook hoor.

De voetbal
Animo heeft eigenlijk nog geen voetbal voor de voetballers. Met Bert-Jan is afgesproken dat we van zijn bal gebruik mogen maken, tot dat we écht als groep gaan besluiten of we vast doorgaan. We willen namelijk over ong. 1,5 maand kijken of er voldoende mensen zijn die vast willen betalen. Op die manier hebben Matthijs en ik er dan geen omkijken meer naar; en kunnen we kijken of er inderdaad een voldoende grote groep is om door te gaan. Als dat het geval is, kan Animo gerust een bal aanschaffen; want ze heeft dan een inkomensgarantie van in principe een jaar. Als dat niet het geval is, doeken we op...

Tarieven:
Hierover hebben we al 't een en 't ander gezegd op 't forum; maar er is ondertussen ook al weer het een en 't ander gewijzigd, omdat ons dat beter leek...

Kosten voor 1x per twee weken sporten (voetbal of volleybal): € 4,50 per maand
Kosten voor 1x per week sporten (voetbal én volleybal): € 7,50 per maand
Kosten voor de dagjesmensen: € 2,50 (dus niet € 3)

Nu lijkt het heel aantrekkelijk om altijd maar als 'dagjesmens' te sporten, want kun je één keer niet, dan is dat alternatief immers al gunstiger (als je dat vergelijkt met eens per twee weken spelen). Omdat het nodig is om een vaste inkomensstroom te hebben (vaste lasten moeten betaald worden) willen we daarom voorkomen dat mensen alleen maar 'dagjesmens' zijn. Hoe we dit gaan doen moeten Matthijs en ik nog even overleggen; u kunt zelf ook natuurlijk ideeën aandragen...

PS: Matthijs check je mailbox ;)