Wie van de volgende mensen komen a.s. vrijdag wel?? Volgens mij kun je ook best wat meer mensen meenemen, want zoals het er nu naar uitziet wordt het al krap om 10 man bijeen te sprokkelen. Tot nu toe weet ik al dat Egbert-Jan, Wouter en Rick niet komen. Zijn er nog meer mensen die niet komen??

symfysis schreef: Definitief voor voetbal: 1. Bert-Jan Mol 2. Jan Cruiming 3. Pieter Slager 4. Niels Wiskerke 5. Harm Jan Holsappel 6. Ard Bolhuis 7. Paul Boersema 8. Herman ten Heuw 9. Henk van Biessum 10. Robbert Kramer 11. Egbert-Jan Thijssen 12. Albert- Jan 13. Arnold de Boer ad hoc 13. Kars de Bruine 14. Rick Lieffijn (stage) 15. Egbert-Jan 16. Wouter Lieffijn

ps. waarom staat Egbert-jan er 2 keer op???

Arnold schreef: hallo! kan ik me nog aanmelden voor voetbal??!!! hoor dat er wel erg veel zijn, maar tzou wel tof zijn.

Je kunt gewoon komen hoor, dat moet geen probleem zijn. Zoveel mensen zijn er nu ook weer niet.

Hans schreef: He, ik heb het ook gelezen, wil vrijdag ook wel meedoen voetballen, sta alleen niet op de lijst, maar dat is vast wel te regelen?

Als jij gewoon ook langskomt, dan hebben we a.s. vrijdag tenminste ook wissels, want zoals ik net als aangaf wordt het al krap om 10 spelers bij elkaar te krijgen. Daarnaast ga ik uiterlijk 21:00 uur weer weg.

The Master schreef: want zoals ik net als aangaf wordt het al krap om 10 spelers bij elkaar te krijgen.

Maar tien spelers begint ook wel weer wat krap te worden. Wissels, da's ok.
Ik ben er in ieder geval wel. Heb vanmiddag net nieuwe stamperds
gekocht.

Zullen we trouwens afspreken voor de Saffier? Om een uur of kwart voor zeven? (Voor de mensen uit Vinkhuizen dan).

symfysis schreef: wil de heer R. Lieffijn laten weten of hij van zins is zich vrijdagavond aan de grachtengordel dan wel magnolialaan (Gr.) te vermaken. Dank

Ik ga het komende half jaar stage lopen in A'dam, dus bij het twee wekelijkse zaalvoetbalspektakel hoeven jullie niet op mij te rekenen. Als ik een x mee wil doen, dan bel ik wel ff van tevoren

pauljonathanpaulusI schreef: Zullen we trouwens afspreken voor de Saffier? Om een uur of kwart voor zeven? (Voor de mensen uit Vinkhuizen dan).
Hey dit had ik dus nog niet gelezen; ik heb op soos tegen de mensen die aanwezig waren, gezegd dat het zaalvoetbal om 19.30 begint; dus laten we dat i.i.g. deze week maar aanhouden. Verder kunnen jullie uiteraard als zaalvoetballers besluiten om voortaan om 19.00 uur te beginnen... Momenteel heb ik de sleutel, en ik vertrek om 19.20 uur v.a. de kievit, en zal via de saffier gaan; om te kijken of er nog mensen (Paul bijv.) mee willen fietsen. Dus wil je dat, zorg dan dat je er op die tijd ong. bent. En nu is het bedtijd...

He mensen ik ben er waarschijnlijk ook niet.

Dat het nu bedtijd is heb je helemaal goed Roberto.

Biezema schreef: He mensen ik ben er waarschijnlijk ook niet. Dat het nu bedtijd is heb je helemaal goed Roberto.

Klopt :?

Bij deze wil ik mij ook even afmelden, omdat ik de afgelopen week ziek ben geweest voel ik me nog niet fit genoeg om te gaan voetballen vanavond, dus volgende keer maar weer. Veel plezier vanavond.

Mensen,

Het zaalvoetballen gaat vanavond niet door!

De mensen die voor vast op de lijst staan, zijn hierover gebeld, of ze hebben gister zelf op soos aangegeven dat ze toch al niet zouden komen. Er waren hoogstens 6 personen die eventueel hadden kunnen voetballen, en misschien waren daar ook nog wel mensen tussen die niet konden.
Hopen dat het over 14 dagen wel lukt.

edit-mode: het gaat wel voetbal gaat wel door (zie mijn volgende post).

Vriend Niels

Roberto, ik luister net naar mijn voicemail. Ik kon toch ook niet vanavond, maar de volgende keer wil ik wel meedoen. Jij ook een goed weekend.
Trouwens volgens mij zijn er nog wel meer mensen die willen voetballen maar die het bestaan van het bewuste zaaltje niet weten. Misschien moet er ff een webcie gsvmail komen over dit onderwerp.

Vriend Niels

2 matchpoints voor verkerk tegen dat figuur uit India!

Vriend Niels

YESSSS!!! Onze held benut het tweede matchpoint tegen de nummer 300 van de wereld. Wat een ontlaading schitterend. :roll: :roll: :roll:
12-10 in de vijfde set, oioioioioioioi.

Wat heeft dit trouwens met zaalsporten te maken?

Nylez schreef: Roberto, ik luister net naar mijn voicemail. Ik kon toch ook niet vanavond, maar de volgende keer wil ik wel meedoen. Jij ook een goed weekend. Trouwens volgens mij zijn er nog wel meer mensen die willen voetballen maar die het bestaan van het bewuste zaaltje niet weten. Misschien moet er ff een webcie gsvmail komen over dit onderwerp.
Hey Nylez, een slim idee van je, die Webciemail. Ik mail zo wel een stukje naar de webcie, om te vragen of ze dat willen rondsturen... Verder een wijziging: Voetbal gaat wel door... Ik ging er zelf (net als bij volleybal vanuit dat 6 mensen wel erg weinig is om mee te voetballen; en dus om het überhaupt door te laten gaan; maar Pieter wou erg graag nog wel spelen, en is dat op dit moment aan het regelen. Dus mochten er voor deze week nog mensen zijn die zin hebben om te spelen, dan moeten ze even met Pieter Slager bellen (voor vandaag 19.20 uur, anders is hij al vertrokken ;)).

Ja voetbal gaat wel door. We hebben nu om 19:15 afgesproken op de locatie. Dus wie nog mee wil doen moet maar komen.

Demetrius schreef: Ja voetbal gaat wel door. We hebben nu om 19:15 afgesproken op de locatie. Dus wie nog mee wil doen moet maar komen.

I'll be there!

Mhh, heerlijk even een avondje je in het zweet werken. Heerlijke douches en een pilsje achteraf maakten het af. Alleen jammer van die blauwe knie.

pauljonathanpaulusI schreef: Mhh, heerlijk even een avondje je in het zweet werken. Heerlijke douches en een pilsje achteraf maakten het af. Alleen jammer van die blauwe knie.

Heb ik wat gemist???? Ik heb geen pilsje gezien!! Maar hoe dan ook voor herhaling vatbaar.

Hallo volleyballers, ik ben er voor om vrijdag om 20.00 uur te beginnen, aangezien ik tot 17.30 uur werk en het eten tijd nodig heeft om te zakken.

Joachim Sickbock

Vrijdag gaat de zaal open om 1930 uur, voor het volleyballen. Doe ff wat inspiratie op bij de vrouwen in Turkije (ek ofzo, te zien op tv). 'k Heb er zin. Komt allen!