Joachim Sickbock

Morgen dus gewoon weer volleyballen hè!

1930 gaat de deur los.

Vaste spelers: welkom!

Ad-heckers: welkom! (2x)

Zaalvoetbal vindt ik op zich wel leuk, maar elke vrijdag haal ik denk ik niet, dus denk dat ik er maar uit stap, bovendien vindt ik de zaal niet heel erg zaalvoetbal geschikt, als er meer mensen dat vinden ben ik er wel voor een keer bij de ACLO te gaan zaalvoetballen, dan kun je gewoon een grote zaal reserveren voor nop. Bovendien kost dat dan niks, hoewel je dan nooit ver van te voren zeker weet dat je een zaal hebt op de tijd dat jij dat wilt omdat je daar moet reserveren.

Symfysis heeft het over volleyballen.

Hans schreef: Zaalvoetbal vindt ik op zich wel leuk, maar elke vrijdag haal ik denk ik niet, dus denk dat ik er maar uit stap, bovendien vindt ik de zaal niet heel erg zaalvoetbal geschikt, als er meer mensen dat vinden ben ik er wel voor een keer bij de ACLO te gaan zaalvoetballen, dan kun je gewoon een grote zaal reserveren voor nop. Bovendien kost dat dan niks, hoewel je dan nooit ver van te voren zeker weet dat je een zaal hebt op de tijd dat jij dat wilt omdat je daar moet reserveren.

Hey Hans, klinkt goed. Ik meld me zeker aan voor zoiets. Helaas kan ik de komende keren nog niet in de "Animo-zaal" voetballen. Ik zit net in het verkeerde ritme. Nog ff geduld vanaf november moet het beter gaan.

Hans schreef: Zaalvoetbal vindt ik op zich wel leuk, maar elke vrijdag haal ik denk ik niet, dus denk dat ik er maar uit stap, bovendien vindt ik de zaal niet heel erg zaalvoetbal geschikt, als er meer mensen dat vinden ben ik er wel voor een keer bij de ACLO te gaan zaalvoetballen, dan kun je gewoon een grote zaal reserveren voor nop. Bovendien kost dat dan niks, hoewel je dan nooit ver van te voren zeker weet dat je een zaal hebt op de tijd dat jij dat wilt omdat je daar moet reserveren.

Dat ben ik wel met jullie eens. Zelf vind ik het veld ook veel te klein, als je met 3 tegen 3 speelt is het nog wel te doen. 4 tegen 4 wordt al wat rommelig. Dus je kunt niet rekenen op veel vaste leden. Je kunt natuurlijk wel met drie teams spelen, maar een groter veld is idd veel aantrekkelijker. Dus als jij zoiets wilt regelen ga ik zeker meedoen.

Hoe gaat het met de volleybal/ voetbal indeling i.v.m. eventuele herfstvakantie en de dies?

The Master schreef: [..] Dat ben ik wel met jullie eens. Zelf vind ik het veld ook veel te klein, als je met 3 tegen 3 speelt is het nog wel te doen. 4 tegen 4 wordt al wat rommelig. Dus je kunt niet rekenen op veel vaste leden. Je kunt natuurlijk wel met drie teams spelen, maar een groter veld is idd veel aantrekkelijker. Dus als jij zoiets wilt regelen ga ik zeker meedoen.

Als de voetballers massaal kappen ben ik wel voor wekelijks volleyballen!

Idd, veel te tof, ik ben er ook zeker weer bij. Dus pro's ik kom ook, je kunt nu nog beslissen of je nog wel wilt.

Infamous angel
Hans schreef: Zaalvoetbal vindt ik op zich wel leuk, maar elke vrijdag haal ik denk ik niet, dus denk dat ik er maar uit stap, bovendien vindt ik de zaal niet heel erg zaalvoetbal geschikt, als er meer mensen dat vinden ben ik er wel voor een keer bij de ACLO te gaan zaalvoetballen, dan kun je gewoon een grote zaal reserveren voor nop. Bovendien kost dat dan niks, hoewel je dan nooit ver van te voren zeker weet dat je een zaal hebt op de tijd dat jij dat wilt omdat je daar moet reserveren.

Dat lijkt mij ook een geweldig idee. De zaal is idd niet echt geschikt voor voebal. Als dat via de ACLO een beetje goed gaat lopen (veel aanmeldingen) wil ik zeker ook overstappen. Vooralsnog blijf ik eerst bij deze optie. Wanneer moet er trouwens een definitief besluit worden genomen of dit zaalvoetbal zo doorgaat?

PS. Hans, voor nop kost meestal niks. Een beetje dubbel dus :wink:

Iceman schreef: Wanneer moet er trouwens een definitief besluit worden genomen of dit zaalvoetbal zo doorgaat?

Normaal gesproken zal dat over 2 of over 4 weken moeten gebeuren.

Ik ben geradbraakt, wat een avondje, eerst 2,5 uur volleyballen en dan nog een 3 kwartier blokjesvoetballen, ik ben kapot, maar het was wel weer tof. Jammer van de dies, kan die niet verplaatst worden?

GSV'er schreef: Ik ben geradbraakt, wat een avondje, eerst 2,5 uur volleyballen en dan nog een 3 kwartier blokjesvoetballen, ik ben kapot, maar het was wel weer tof. Jammer van de dies, kan die niet verplaatst worden?

Dat blokjesvoetbal hebben wij vorige week ook gedaan, lachuh!!

francisca schreef: Hoe gaat het met de volleybal/ voetbal indeling i.v.m. eventuele herfstvakantie en de dies?

Dat is ook iets wat ik me afvraag. Ik heb eigenlijk wel een tip, of verzoek, hoe je het ook noemen wilt. Ik denk dat het het handigst is wanneer er wordt vastgesteld dat er nu bijvoorbeeld iedere oneven week wordt gevolleybalt en alle even weken gevoetbalt. Zo staat het nu toch? Als dat zo wordt gelaten wil ik wel mijn werk omgooien en precies die week werken dat er volleybal is, want dat weekend ben ik dan sowieso in Groningen.
Ik loop nu wel heel erg uit mezelf te praten, maar ik denk dat iedereen er het meest aan heeft als we weten dat er echt is vastgesteld welke weken er wat wordt gedaan. Dus dan zonder rekening te houden met die vrijdagen die uitvallen door hetzij een vakantie, hetzij de dies etc. Graag ff reactie van iemand die het regelt...

Dat was ook mijn idee achter de vraag. Om alvast het een en ander te kunnen regelen is het handig te weten of er nu geruild gaat worden/ opgeschoven. En ik vind het erg jammer de training te hebben gemist afgelopen vrijdag (en nu 2/3/4??) weken te moeten wachten. Kunnen we komende vrijdag niet nog even volleyballen achter het voetballen aan? (van 21-22.30 uur?)

Ik ben erg voor beide voorgaande verhalen. Ik kan vrijdag ook wel vanaf ongeveer 21.15 uur en ik moet ook ongeveer drie week van te voren aangeven wanneer ik niet kan werken.

Ik ben ook wel voor om volgende week te volleyballen ná het voetballen, dus voetballers, reageer even; tot hoe laat gebruiken jullie de zaal normaal? En tot hoe laat gebruiken jullie de zaal vrijdag a.s.?

Ennehh wat de dies betreft: ik stel voor om de vrijdag ná de dies te volleyballen, zodat alles een week opschuift. Kan Lizzy eventueel ook een keer meedoen. Ik weet niet hoe goed of slecht andere mensen dit uitkomt; laat maar horen.

Verder over de evaluatie van het geheel, en de betaling:
Ik begrijp van voetballers dat ze de zaal eigenlijk te klein vinden? In dat geval ben ik bang dat we niet doorkunnen, k denk namelijk niet dat we elke week met voldoende volleyballers kunnen volleyballen. Ik denk dat het goed is om halverwege november eens definitief moeten evalueren, om te kijken of we wel of niet doorgaan. Op zo'n datum moeten we dus kijken of er voldoende mensen zijn om het financieel en sportief gezien door te kunnen laten gaan. Als er een groep mensen is die liever bij de aclo wil voet- of volleyballen, dan staat hun dat vrij, en moeten ze dat uiteraard gewoon aangeven. Voor voetbal is de zaal dan inderdaad denk ik geschikter. Dat betekent voor ons dan gewoon dat we met Animo moeten stoppen. Helaas sjem.

Betaling: binnenkort stuur ik naar iedereen die nog iets verschuldigd is aan Animo een e-mail met de gegevens; ik verwacht dat voor 't eind van de week dat e-mailtje in ieders inbox moet zitten...

Stoppen zou eeuwig zonde zijn. het is veel te tof. Je kunt de zaal niet 1 keer in de 2 week huren. Aan de andere kant, de zaal is groot genoeg, die lui moeten niet zeuren, sorry hoor maar het kan makkelijk. Moet je gewoon een vaste groep hebben waarmee je voetbalt. Als er steeds wisselende mensen zijn kan het inderdaad wel eens druk worden.

vanaf november ben ik er bij en dan het liefst zaalvoetbal!

GSV'er schreef: Stoppen zou eeuwig zonde zijn. het is veel te tof. Je kunt de zaal niet 1 keer in de 2 week huren. Aan de andere kant, de zaal is groot genoeg, die lui moeten niet zeuren, sorry hoor maar het kan makkelijk. Moet je gewoon een vaste groep hebben waarmee je voetbalt. Als er steeds wisselende mensen zijn kan het inderdaad wel eens druk worden.
Ik bedoel stoppen niet als dreigement o.i.d. maar het lijkt mij gewoon vrij realistisch; tenminste na de signalen die ik opvang, ben ik niet heel positief meer over het wel of niet door gaan... Ik heb zelf geen zin om mensen écht over te halen om mee te doen; ze hebben de keuze, ze weten hoeveel het kost; en als er voldoende mensen graag mee willen doen voor die prijs gaan we zeker door. Tot die groep hoor ik zelf ook; ik zou graag verder willen. Maar als mensen liever bij de Aclo voetballen, denk ik dat we gewoon pech hebben. Dus graag zoveel mogelijk reacties; want ik wil na half november (de evaluatie) óf een groep leden die gewoon vast betaalt, en er zin in heeft (zodat ik ook van het geregel af ben), óf geen groep, en we zeggen de zaal op. Enneh de zaal 1x per twee week huren kan helaas niet. Ook is een andere dag geen optie. We hebben dus de vrijdagen, en we moeten zorgen dat we ong. € 85,- per maand opbrengen (is 75 huur en 10 materiaal als een bal, net o.i.d.). Het is nog best een geregel om het zó in te delen dat het niet al te duur is, en iedereen tevreden is. Dat ga ik nog 1x proberen, ongeveer half november, en ik hoop dat het lukt; maar als het niet lukt, dan is het gewoon jammer, maar dan houdt het op.
Carloz schreef: Ik ben ook wel voor om volgende week te volleyballen ná het voetballen, dus voetballers, reageer even; tot hoe laat gebruiken jullie de zaal normaal? En tot hoe laat gebruiken jullie de zaal vrijdag a.s.?

We zijn normaal gesproken om 21:00 uur uit de zaal. A.s. vrijdag zal ik er niet zijn, dus als jullie de bal nodig hebben moeten jullie op z'n laatst woensdag langskomen. :!: :!: