Helaas is het nog niet helemaal rond; we zijn de laatste mensen nog aan het vragen; veel bel-werk dus. En dan wordt het even flink puzzelen; maar voor déze vrijdag moet het wel lukken...

Helaas moet ik me voor de komende vrijdag al afmelden. Ik heb andere verplichtingen... Veel plezier alvast en de volgende keer ben ik er zeker bij.

HaJee schreef: Helaas moet ik me voor de komende vrijdag al afmelden. Ik heb andere verplichtingen... Veel plezier alvast en de volgende keer ben ik er zeker bij.

Ik kan wel, nu alleen nog afwachten of het volleybal of zaalvoetbal wordt :wink:

ik kan ook wel! hebben we trouwens alleen de keus tussen voetbal of volleybal? of kan er bv ook gebasketbalt of gehockeyd (?) worden?

Yes, eindelijk medestanders, goed bezig Minke. De meeste basketballers zijn niet zo actief op het forum, dus wordt er gedacht dat er geen animo voor is.

Ik ben er vrijdag ook! Als het volleybal wordt, zal ik er bij zijn! Waar is dat zaaltje eigenlijk?

Lizzy schreef: Ik ben er vrijdag ook! Als het volleybal wordt, zal ik er bij zijn! Waar is dat zaaltje eigenlijk?

Aan de diamantlaan, recht tegenover de nieuwe huisjes die voor de Basaltflat zijn gebouwd. Als je met de bus komt (lijn 3) vanaf het station stap je uit bij de 2e halte in Vinhuizen (net om de hoek bij een basisschool), daarnaast zit de sporthal. Tenminste als dat de goede zaal is :wink:

Het ging toch om een zaaltje van het Gomaruscollege?

Ik zie het al. Die poster: magnolialocatie gomarus (selwerd). Valt met fietsen dus nog wel mee. Gelukkig.

het is dus in het gomarus bij/aan de magnoliastraat (en dus in mijn 'bijna-voortuin') ???

Hé organisator, wanneer begint het precies, ik meen dat er gezegd was dat er tzt contact zou worden opgenomen, klopt dit?

Ja, tzt is deze week. Het is een beetje een geregel, om te kijken wie wanneer het beste kan en zo; dus deze week maken we het rond, ik denk dinsdag, maar uiterlijk woensdag maken we bekend wat er vrijdag gaat plaatsvinden, en ook wat er in alle vrijdagen hierna gaat plaatsvinden...

Locatie is trouwens idd de magnolialocatie, en dus niet een zaaltje aan de diamantlaan. Het is in de buurt v/h noorderstation, en dus een 10 minuutjes fietsen vanuit vinkhuizen.

Carloz schreef: Ja, tzt is deze week. Het is een beetje een geregel, om te kijken wie wanneer het beste kan en zo; dus deze week maken we het rond, ik denk dinsdag, maar uiterlijk woensdag maken we bekend wat er vrijdag gaat plaatsvinden, en ook wat er in alle vrijdagen hierna gaat plaatsvinden... Locatie is trouwens idd de magnolialocatie, en dus niet een zaaltje aan de diamantlaan. Het is in de buurt v/h noorderstation, en dus een 10 minuutjes fietsen vanuit vinkhuizen.

Dat valt me nog tegen zeg :wink: Desalniettemin zal ik wel komen als we gaan zaalvoetballen.

Infamous angel

Wanneer wordt er dan gevoetbald? Ik zou het wel handig vinden als iedereen daar ff van te voren over wordt ingelicht. Dingen zoals volleybal interesseren mij weinig en ik wil er niet voor niks heen fietsen.

HEY!!!

Zaalvoetbal vindt zelfs ik wel leuk, wanneer gaat dat festijn los? zo'n vrijdagavond is anders toch alleen maar bank hangen.. :oops:
Oh ja, Basketbal kan ik niet (wil ik misschien ook wel niet kunnen), en de rest.. tja we zullen zien.

Vanavond (dus over ongeveer 1 uurtje) hebben Matthijs en ik (eindelijk :roll:) definitief overleg over hoe het eruit gaat zien...

Om alvast op de zaken vooruit te lopen: ik ga ervan uit dat vrijdag voor het eerst gezaalvoetbald kan worden, en dus een week later gevolleybald. Ga daar dus maar vanuit, en de mensen die zich hebben opgegeven, worden hier over uiteraard vóóraf ingelicht (anders ben ik bang dat ze níet komen opdagen :shock:

Joachim Sickbock

MEDEDELING

Het is de bedoeling eens per twee week te volleyballen en eens per twee week te voetballen. Dus: voetbal (vrijdag 19 september) volleybal, voetbal, volleybal enz.
Definitief opgegeven voor volleybal:

  1. Lieuwe Wiskerke
  2. Albert-Jan van Hoek
  3. Kees Meijer
  4. Willem-Anne de Kraker
  5. Roberto Postma
  6. Matthijs Fleurke
  7. Herman ten Heuw
  8. Minke van der Horst
  9. Liesbeth Slager
  10. Jaap Boersema

Ad hoc:

  1. Henri Plas
  2. Marcel Pot
  3. Liesbeth Huisman
  4. Sietske de Jong (misschien vast)
  5. Fransisca Kleeman
  6. Paul van der Valk

Definitief voor voetbal:

  1. Bert-Jan Mol
  2. Jan Cruiming
  3. Pieter Slager
  4. Niels Wiskerke
  5. Harm Jan Holsappel
  6. Ard Bolhuis
  7. Paul Boersema
  8. Herman ten Heuw
  9. Henk van Biessum
  10. Robbert Kramer
  11. Egbert-Jan Thijssen
  12. Albert- Jan
  13. Arnold de Boer

ad hoc

  1. Kars de Bruine
  2. Rick Lieffijn (stage)
  3. Egbert-Jan
  4. Wouter Lieffijn

Er zijn een aantal opmerkingen:
• Er is waarschijnlijk nog geen zaalvoetbal, er is eventueel wel geld om er een te kopen, maar het lijkt ons het best dat pas te doen nadat we zeker weten dan niemand van jullie zelf een bal heeft! We kunnen dus een bal kopen, maar dan moet er een gegarandeerde instroom van contributie zijn.
• De zaal is beschikbaar vrijdagavond van 19:00 uur tot in principe 23:00 uur. Er is douchegelegenheid.
• Er moet onder de zaalvoetballers zijn die als aanspreekpunt voor regelmatige opkomst wil functioneren. (afmelden bij die persoon en wat kleine praktische dingen zoals het laten betalen van eenmalige voetballers)
• Omdat het op dit moment lastig is om te overzien hoe het zal gaan lopen met de opkomst, en in hoeverre aan de verachtingen wordt voldaan, hebben we besloten om na twee maanden een evaluatiemoment te houden. Dan kijken we even of we al dan niet doorgaan. Mocht het allemaal niet goed lopen, dan kappen we ermee. De contributie is voor de leden dan gewoon de contributie van 2 maanden.
• Zoals je ziet zijn er te weinig vaste volleyballers. Dus probeer bekenden mee te vragen. Het hoeven geen GSV-ers te zijn.

• Willen degenen die dit gelezen hebben dat op het forum melden, zodat we niet meer hoeven te bellen?

Betalen geschiedt aldus:
Vaste leden betalen eens per maand op rekeningnummer 902299077 tnv Animo Groningen €4,50 (liefst vaste overschrijving). Ad-hockers betalen €3,00 per keer.

Ik heb het gelezen, het lijkt me niet makkelijk als ik de contactpersoon wordt. Ik ga namelijk niet door tot elf uur en kan soms ook nog wel eens moeten zaalvoetballen (oefenwedstrijd) in Dalfsen. Maar dat merken jullie vanzelf, er zijn genoeg zaalvoetballers.

He jammer dat er wordt begonnen met zaalvoetbal. De weekenden van het voetbal ben ik altijd in groningen ivm werk, die andere weekenden zal ik lang niet altijd hier zijn. Misschien dat ik dat werk dan maar moet omgooien... Iig zaalvoetballers: veel plezier vrijdag!

Hmz dat zul je idd nét zien; dat we dus eigenlijk nét het verkeerde weekend hebben gekozen :cry:
Ik hoop dat het lukt om je werk om te wisselen; zou i.i.g wel handig zijn. Laat je nog ff weten of dat gaat lukken? Anders heeft het misschien weinig zin om je bij de 'vaste leden' te zetten. Onze gedachte was dat er nu eigenlijk nog een of twee volleyballers bij moeten komen, die vast willen spelen, en we dus beter volgende week vrijdag kunnen beginnen met volleybal...