Ik ben ook wel voor iig een x in de twee weken zaalvoetballen!! write me down!!

Infamous angel

Lijkt mij ook tof om weer eens op regelmige basis een balletje te trappen. Ik ben verder opzich voor veel te vinden, maar geen volleybal. Ik heb daar gewoon een trauma aan over gehouden, dus daar begin nooit meer aan. Dus eeeh, COUNT ME IN!

L1Rn4urAyA7aTEe

Dus er wordt nu 1x per twee weken gevoetbald. En die andere keer per twee weken, kunnen we dan badmintonnen of basketballen?

Er wordt nu wekelijks gevolleybald. Wat er vanaf vrijdag gebeurt is nog onzeker; waarschijnlijk wordt het sowieso elke week volleyballen van 20.45 uur tot we er flauw van zijn, en van 19.00 uur tot ± 20.45 kan er iets anders plaatsvinden. Ik weet niet of er elke week gevoetbald gaat worden; dat zal ik de voetballers moeten vragen; als ze tweewekelijks willen, kan er mogelijk een andere sport bij.

Voorwaarde hiervoor, is dat er voldoende mensen voor zijn. Dus weet je een clubje warm te krijgen voor een andere sport, (basketbal of badminton) dan vind ik dat prima. Overigens weet ik niet of badminton officiële badmintonnetten nodig heeft; volleybalnetten hebben we wel; maar badmintonnetten niet. En rackets weet ik ook niet.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb zelf wel een badmintonracket en een buisje shutteltjes (ergens...). Volgens mij kan een volleybalnet ook prima dienstdoen als badmintonnet...

En als mensen zelf willen badmintonnen op regelmatige basis, een beetje een racket kost ongeveer 10-15 euro...

Ik heb geen basketbal ofzo, misschien liggen er daar wel een paar? Als we gaan basketballen hebben we twee teams van minimaal 5 man nodig... wie doet er mee?

Ik heb ook wel zin in een beetje sporten. En die vastigheid is misschien wel goed voor mij. Vrijdagavond vind ik een perfecte avond. Mijn voorkeur gaat uit naar zaalvoetbal, want dat kan ik iets beter dan volleyballen.

Elke week een avondje volleyballen lijkt me leuk.

Vriend Niels

Ik wil in elk geval wel minimaal een keer per twee weken op vrijdag van 19:00 tot 20:45 voetballen.

count me ook maar in voor een maandelijkse afschrijving van max € 10 per maand. Voetbal, Volleybal allebei wel tof voor een uurtje in de week

als r nog een beetje ervaren mensen voor vechtsporten (zonder matten dan >>> kungfu, taekwondo etc) te vinden zijn wil k ook nog wel meedoen. voor dat elke week volleyballen heb ik nog heel veel bedenktijd nodig.

Ik ben in voor alle balsporten, bij voorkeur basketball en volleyball en eventueel hockey. Of indianenbal en trefbal zoals op de basisschool, veel te tof.

Ik ben wel in voor 1 a 2 x in de 2 weken een uurtje zaalvoetballen. Een prijs van 6 euro is prima te doen. Leuk initiatief trouwens!!

GSV'er schreef: Ik ben in voor alle balsporten

"Stand in de mand"..... er is sprake van minstens nog 23 niet-leden die dit elke vrijdagavond van 19.00-23.00 kunnen/willen doen.

Adwin schreef:
GSV'er schreef: Ik ben in voor alle balsporten

"Stand in de mand"..... er is sprake van minstens nog 23 niet-leden die dit elke vrijdagavond van 19.00-23.00 kunnen/willen doen.

WTF, wil ik net vragen of er animo is voor een uurtje per maand BTG-binnenspelletjes, is Adwin mij al weer voor. Naast "Stand in de mand" wil ik dan graag trefbal doen en buskruit en verstoppertje...

Regelmatig zaalvoetballen lijkt mij ook wel wat.

Zo te horen is er wel veel animo voor zaalvoetbal 1 keer in de 2 week. Dus daar heb je al wel twee teampjes voor vol. Nu nog ff zorgen dat die andere week vol komt!!

k vind zaalvoetbal ook nog wel leuk, weet alleen niet of ik t een beetje goed kan...

Wanneer beginnen we???

Volgende week vrijdag zullen we D.V. - en als jullie het willen - beginnen.

Dat wilden we dus wel....

En wanneer gaan we nu beginnen?