GSV'er schreef: Stoppen zou eeuwig zonde zijn. het is veel te tof. Je kunt de zaal niet 1 keer in de 2 week huren. Aan de andere kant, de zaal is groot genoeg, die lui moeten niet zeuren, sorry hoor maar het kan makkelijk. Moet je gewoon een vaste groep hebben waarmee je voetbalt. Als er steeds wisselende mensen zijn kan het inderdaad wel eens druk worden.

Het is gewoon te klein als je met meer dan 6 personen bent. Daarmee uit en moeten jullie niet meer zeuren :wink:

Dus vrijdag vanaf 21:00 uur volleyballen? Wie doen er nog meer mee?

Joachim Sickbock

Zoals het er nu naar uit ziet ik helaas niet, vanwege pijnlijke enkel. :cry:

francisca schreef: Dus vrijdag vanaf 21:00 uur volleyballen? Wie doen er nog meer mee?

Ik ben er bij! Moet wel tot 21.00 werken, maar kan snel ter plaatse zijn.

Verder kan je mij als geïnteresseerde noteren om wekelijks te volleyballen. De wekelijkse aanwezigheid zal meestal geen probleem opleveren en financieel is het ook geen probleem.
Als we een vaste groep hebben van rond de tien man moet het toch zeker lukken.

ik wil vrijdag ook wel

ik kan helaas ook niet, en mol dat gaat natuurlijk nergens over.

Ben er ook niet bij.

Ik weet niet of er nog wel iemand is die gaat zaalvoetballen, maar dan moeten die personen voor vanavond 22:00 uur de bal bij mij op hebben gehaald!! Ik ben morgenavond al in Dalfsen, dan moet je het geluk hebben dat iemand anders thuis is.

groeten BJ

Zaalvoetbal gaat niet door vanavond. Te weinig mensen.
Volleybal in principe ook niet; tenzij er een enthousiasteling is die flink wat mensen gaat regelen. Volgende week i.v.m. de dies ook nix, en de week daarop volleybal... Be there.

Wie doen er vrijdag aanstaande allemaal mee met volleybal?

IK! zo dat is in ieder geval al één...

ik

Toevoeging: zaalvoetbal stopt (tenminste voor zover ik weet is er te weinig animo, en is er een groep dat bij de aclo gaat; zie ook een ander topic dat net is opgestart). Vanaf nu wordt er weer elke week gevolleybald. Ik denk dat dat tot en met december is, omdat dan een volgende termijn aanbreekt; waaraan we maar niet meer beginnen; want het wordt te duur voor ons.

Meedoen is nu € 2,50 pp per keer.

Sorry hoor Roberto, maar de zaal was gewoon eigenlijk te klein. Daarnaast kon ik ook niet elke vrijdagavond en wisselde de groep nogal. Het was jammer dat je daar maar maximaal met z'n zessen kon voetballen. Daarnaast is het bij de ACLO max. 35 euro per jaar, als je tenminste een kaart neemt. In ieder geval nog succes met volleyballen tot en met december.

The Master schreef: Sorry hoor Roberto, maar de zaal was gewoon eigenlijk te klein. Daarnaast kon ik ook niet elke vrijdagavond en wisselde de groep nogal. Het was jammer dat je daar maar maximaal met z'n zessen kon voetballen. Daarnaast is het bij de ACLO max. 35 euro per jaar, als je tenminste een kaart neemt. In ieder geval nog succes met volleyballen tot en met december.
Prima joh; ik ben zelf ook van plan om weer bij de Aclo te gaan; maar dan volleyballen. Voetbal was inderdaad te klein; dus dan is de Aclo gewoon beter. Misschien tot ziens daar :) Verder: wie gaan er nog meer volleyballen?

Ik ben er vrijdag niet bij (ben dan al met het Alpha-team in Appelscha). De volgende keren ben ik er graag bij!
Noteer alvast maar voor volgende week.
:walker:

ik ben er zeer zeker bij. Ik schijt op die ***voetballers, mietjes.

Enne Meijer, nu niet je telkens weer constant verschuilen achter Sietske als ik serveer he!! :evil:

Joachim Sickbock

Ik denk dat er een heleboel piepols naar de bruiloft van Koen en Annelies gaan en er derhalve niet zullen zijn. Volgende keer beter!

Ben er komende keer niet bij, maar tot december ben ik nog wel van plan een aantal keer te komen.

Groetjes!
Francis.

He Postma, ik wil het ook wel es proberen. Is het tegenwoordig nog steeds elke week?