[quote="symfysis"]• Omdat het op dit moment lastig is om te overzien hoe het zal gaan lopen met de opkomst, en in hoeverre aan de verachtingen wordt voldaan, hebben we besloten om na twee maanden een evaluatiemoment te houden. Dan kijken we even of we al dan niet doorgaan. Mocht het allemaal niet goed lopen, dan kappen we ermee. De contributie is voor de leden dan gewoon de contributie van 2 maanden.
• Willen degenen die dit gelezen hebben dat op het forum melden, zodat we niet meer hoeven te bellen?

Ik heb het gelezen en doe mijn uiterste best om aan de verachtingen te voldoen...

idem

He, ik heb het ook gelezen, wil vrijdag ook wel meedoen voetballen, sta alleen niet op de lijst, maar dat is vast wel te regelen?

Voor komende vrijdag moet ik me helaas afmelden. Je mag me voor volleybal ook wel noteren. Ten minste als amateurs ook welkom zijn.
Pieter wil ook meedoen met voetbal.

Voor volleybal zoeken we i.i.g. nog mensen die eens per twee weken zin hebben om mee te doen. EJ heeft het over of amateurs ook welkom zijn; nou, de tijd dat Animo het zich kon permiteren om (redelijk hoge) niveau-eisen te stellen voor volleyballers (/sters), is volgens mij verstreken; ik heb de laatste tijd (getuige meerdere topics op dit en het oudere forum) flink lopen zoeken naar mensen die van zichzelf vinden dat ze goed zijn, maar tevergeefs, dus wat mij betreft mogen mensen die zichzelf als amateur betitelen prima meedoen; behalve als je bang bent voor de bal o.i.d.

Verder over aanmeldingen voor voetbal, die momenteel nog niet op de lijst van vaste spelers staan: in ieder geval hebben de vaste mensen uit de lijst voorrang; dat zijn er momenteel 12. Dat is al behoorlijk veel voor het zaaltje waarin het gespeeld wordt, dus moet gekeken worden hoe de voetballers dit willen organiseren. De beschikbare tijd van het zaaltje is bekend; vrijdagavonden eens per twee weken, en dan van 19.00 tot in principe uiterlijk 23.00 uur (wordt niet heel streng op gelet). Als de voetballers besluiten om met teams van 4 spelers te spelen, en dan telkens 1 team op de bank wil hebben zitten, dan kunnen er mogelijk nog mensen bij. Maar als ze zeggen, we doen 5 tegen 5, continu spelen, dan hebben we nu eigenlijk al 2 mensen teveel (wanneer je ervan uit gaat dat iedereen altijd trouw komt).

Hoe het uitpakt, is voor mij ook nog even afwachten. Misschien kunnen andere zaalvoetballers hier beter op reageren; ik ben zelf in eerste instantie van plan om alleen te voetballen.

Verder voor EJ: als ik goed heb gekeken, staat Pieter (ik neem aan dat je Pieter Slager bedoelt?) al op de lijst voor voetbal, dus dat zit dan wel goed, neem ik aan.

En HaJee: Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die opletten op het forum. Uiteraard worden hier verwachtingen, en dus niet verachtingen bedoeld...

PS: zal ik je een keertje leren quoten? Misschien kan ik een keer een groepscursus geven of zo...

Kan ik me nog vast voor volleybal opgeven? Moet alleen nog schoenen kopen. Dat moet voor volgende week makkelijk te regelen zijn. :walker:

12 voetballers is zo veel nog niet kan ik je melden. Naast het feit dat je al blij mag zijn met elke week een redelijke opkomst kun je sowieso niet 2 uur achter elkaar voetballen in de zaal, dus wissels zijn belangrijk.

En om nog even op de discussie met Liesbeth in te haken: Ik kan alleen vanaf volgende week en dan steeds twee weken daarna.

Sjonge, best lastig om alles goed te plannen. Misschien ff ouwe koeien, maar ehm: waarom was er ook alweer niet gekozen om 2 uur per avond te voetballen en 2 uur te volleyballen? Als we die zaal toch 4 uur per vrijdagavond hebben...Btw, 4 uur volleyballen, dan heb je het allang gezien

hallo! kan ik me nog aanmelden voor voetbal??!!! hoor dat er wel erg veel zijn, maar tzou wel tof zijn.

Lizzy schreef: Sjonge, best lastig om alles goed te plannen. Misschien ff ouwe koeien, maar ehm: waarom was er ook alweer niet gekozen om 2 uur per avond te voetballen en 2 uur te volleyballen? Als we die zaal toch 4 uur per vrijdagavond hebben...Btw, 4 uur volleyballen, dan heb je het allang gezien
Goeie vraag; ik was zelf in eerste instantie ook hier voorstander van; omdat ik best elke week wil volleyballen én het idd makkelijk kan wat de tijd betreft; maar.... Wij (ik en Matthijs) denken dat de groep die dan laat op de avond zal spelen, minder populair is, en mogelijk veel te weinig opkomst zal krijgen. Bovendien geldt voor de meesten waarschijnlijk dat ze af en toe naar huis willen, en dus 1x per twee weken beter uitkomt. Dus in ieder geval willen we het in de eerste twee maanden zo doen als we hebben voorgesteld, dus de komende vrijdag voetbal, en dat tweewekelijks verder, en dan de andere weken volleybal. Mocht nu ná die twee maanden blijken dat er veel (dan wel voldoende) mensen vinden dat tweewekelijks ook wel moet lukken, dan kunnen we dat altijd nog gaan doen. (Bijkomend voordeel is dat het dan relatief goedkoper is; je krijgt meer waar voor je geld.). Ook kun je (wat mij betreft) altijd op t forum vragen aan (in deze week de voetballers, maar in andere weken mogelijk de volleyballers), tot hoe lang de spelers wensen te spelen. Als in de praktijk blijkt dat de voetbal-groep áltijd van 19.00 tot 20.30 uur speelt, kan er wat mij betreft (in overleg met de voetballers) best daarna gevolleybald / gebasketbald of wat dan ook worden (mits dat toelaatbaar is in die zaal ;), liever dus geen tribunaal-achtige dingen ) Wat de opmerking van K%s betreft: ik denk dat je wel gelijk hebt; en ik denk ook dat het verstandig is dat de voetballers die graag wíllen komen, ook daadwerkelijk komen; als dat tenminste niet afgrijzelijk uit de pan rijst, maar dat zal wel meevallen... Dan kunnen ze gewoon voor de eerste keer (of keren) als 'dagjes-speler' (of in de terminologie van Symfisis ad-hoc-er) meedoen, en kijken of het mogelijk is om ook vast te komen spelen... Wat Jaap betreft: natuurlijk kun je je nog voor volleybal opgeven; graag zelfs. Alleen zou ik wel graag willen weten of dan is vervallen dat je pas v.a. ± 21.00 uur of 21.30 uur kunt spelen; want ik denk dat de voorkeur van de spelersgroep is om het redelijk vroeg op de avond te organiseren, zodat mensen die naar huis willen, nog naar huis kunnen gaan. En wat de Liesbeth-problematiek betreft: ik begrijp dat het nu dus 1-1 staat? Ik hoop dat Lizzy haar werk kan verzetten, zodat ook zij mee kan doen met volleybal.

ik kan mijzelf eigenlijk niet op die voetballijst terugvinden...
kan daar nog wat aan gedaan worden?? :wink:

eerst maar n tijdje 'ad hoc', dan zien k wel verder.

Mededeling voor de zaalvoetballers:

Het is nu woensdag (avond) en overmorgen (vrijdagavond) wordt er voor het eerst gevoetbald bij Animo. Animo heeft, omdat ze eigenlijk een volleybalclub is, nog geen eigen voetbal. Nu is het zo dat normaal vanuit de binnengebrachte contributie, ballen worden gekocht, en zo willen we dat ook bij het voetballen (gaan) doen; alleen daarvan is natuurlijk nog geen contributie binnen. Hierop heb ik overlegd met de penningmeester van Animo (is een oud-lid van Animo), en die gaf aan dat eigenlijk eerst de geldstroom (van € 4,50 per lid) een paar maanden op gang moet zijn, voordat Animo bereid is om de bal (terug) te betalen. Vandaar dat ik de volgende vragen heb over dit onderwerp:

1: Wat voor bal zou het moeten worden? Hoe duur? Welk merk? (ik heb er niet heel veel verstand van; en misschien is het het beste als jullie hier zelf even op reageren).
2: Zouden jullie als groep misschien wat startkapitaal in willen leggen om een bal te kunnen kopen? Als de bal bijvoorbeeld € 50,- zou kosten (ik weet niet, maar volgens mij heb je dan wel een prachtige ronde bal), dan zou iedereen in het begin € 4,- moeten betalen om voor vrijdag over twee weken een nieuwe bal te hebben. Het is dan de bedoeling dat dit 'startkapitaal' wordt terugbetaald aan de leden zodra er voldoende contributie binnen is om dit te betalen. De contributie is nu zó vastgesteld dat er ongeveer €15,- per maand (iets minder eigenlijk) meer is dan alleen de huur van de zaal voor te betalen; wat bedoeld is voor nieuwe volleyballen, zaalvoetballen, eventueel afhakende leden (wat uiteraard geen optie is ;)) etc... Dus als na 3 maand blijkt dat het zaalvoetbal gewoon door kan blijven gaan in het hele jaar, dan kan dit ingelegde geld gewoon weer teruggegeven worden aan de spelers.

Ik hoop en neem aan dat jullie hier wel mee accoord gaan? Ik zou i.i.g. graag een aantal reacties hierop willen hebben van de zaalvoetballers.
Wat de bal voor vrijdag a.s. betreft: ik ga proberen een 'leenzaalvoetbal' te regelen; en anders had iemand die zich op het forum bekend maakt als The Master, wel een buitenbal, wat voor deze ene keer volgens hem nog wel zou volstaan...[/b]

Ik zie nu net het bericht van Wouter, en dat brengt me nu juist op een bericht dat ik nog aan Symfisis wilde doorgeven: zou jij de lijst van (al dan niet Ad-hoc-spelers, up-to-date willen houden? Jaap wilde dus wel volleyballen, en Wouter wel (eerst adhoc) Voetballen. Je kunt het bericht natuurlijk gewoon ff aanpassen...

HD. gr. RP

Carloz schreef: Wat Jaap betreft: natuurlijk kun je je nog voor volleybal opgeven; graag zelfs. Alleen zou ik wel graag willen weten of dan is vervallen dat je pas v.a. ± 21.00 uur of 21.30 uur kunt spelen; want ik denk dat de voorkeur van de spelersgroep is om het redelijk vroeg op de avond te organiseren, zodat mensen die naar huis willen, nog naar huis kunnen gaan.

Ik bedoel dat ik dan die betreffende avonden (1 keer in de twee week) steeds vanaf 19.00 uur ruimte heb om te komen volleyballen. Op de andere avonden kan ik idd vanaf ongeveer 21.30, maar dat was in eerdere instantie voor mij al geen optie.
Dit moet met een beetje flexibiliteit van mijn werkplanner te realiseren zijn.

Joachim Sickbock
Carloz schreef: ... een bericht dat ik nog aan Symfisis wilde doorgeven: zou jij de lijst van (al dan niet Ad-hoc-spelers, up-to-date willen houden?

Natuurlijk, Carloz! Ik zou het overigens wel op prijs stellen dat men mijn forumnaam (hoe verwerpelijk ook) op de juiste wijze spelt.
Meer: mijnerzijds een hartelijk welkom aan de amici Boersema en Lieffijn.
Meer: wil de heer R. Lieffijn laten weten of hij van zins is zich vrijdagavond aan de grachtengordel dan wel magnolialaan (Gr.) te vermaken.
Dank

Carloz schreef: (...)1: Wat voor bal zou het moeten worden? Hoe duur? Welk merk? (ik heb er niet heel veel verstand van; en misschien is het het beste als jullie hier zelf even op reageren).

we pakken gewoon een van jullie volleyballen; worden ze hard van... :nuts: of niet.

symfysis schreef: Meer: wil de heer R. Lieffijn laten weten of hij van zins is zich vrijdagavond aan de grachtengordel dan wel magnolialaan (Gr.) te vermaken. Dank

nee, dat is ie denk k niet. net als ikzelf >>> familiefeest :ohhh:

Ik heb de planning ook gelezen, dus hoef ik niet gebeld te worden
groetn W-A

symfysis schreef:
Carloz schreef: ... een bericht dat ik nog aan Symfisis wilde doorgeven: zou jij de lijst van (al dan niet Ad-hoc-spelers, up-to-date willen houden?

Natuurlijk, Carloz! Ik zou het overigens wel op prijs stellen dat men mijn forumnaam (hoe verwerpelijk ook) op de juiste wijze spelt.
Meer: mijnerzijds een hartelijk welkom aan de amici Boersema en Lieffijn.
Meer: wil de heer R. Lieffijn laten weten of hij van zins is zich vrijdagavond aan de grachtengordel dan wel magnolialaan (Gr.) te vermaken.
Dank

Rick komt niet, hij gaat dit weekend naar Alkmaar. Dat zei hij vanmiddag tenminste nog.