Wat een toffe foto's allemaal! Het was een briljant weekendje!

Dacht dat er uberhaupt geen foto's waren gemaakt, maar valt mee dus. Ziet er tof uit, zitten wel mooie softbalfoto's tussen ook.
Was trouwens echt het plan om daar volgend jaar weer toernooi te doen?

Het was een leuk weekend, heerlijk gesport en prima vermaakt. Ben nu alleen snipverkouden... Mooie foto's!

Wat heb je eigelijks gekregen als sportvrouw van het weekend? En hoeveelste is Nylez nu geëindigd bij sportvrouw van het weekend?
Wat nog het mooiste was van het weekend zijn de hebberige blikken van de GSV-vrouwen toen ze hoorden dat er rosé in de koelkast stond hahaha 8) Wat een teleurstelling...

Vriend Niels
Koos L schreef: Wat heb je eigelijks gekregen als sportvrouw van het weekend? En hoeveelste is Nylez nu geëindigd bij sportvrouw van het weekend?

Door telfouten ben ik zelfs geen sportman van het weekend geworden. Heb ik al gezegd dat de foto's geniaal zijn.

Had ik al gezegd dat jouw manier van juichen geniaal is? Shirt uit proberen te trekken en dan maar omgekeerd doen, Kluivert deed het niks beter in 1995... Is toch fakking niet normaal man.

Mooie foto's iedereen! Vooral deze:

Maar die van het sporten zelf mogen er ook zijn! Heb echt het hele weekend niet doorgehad dat er foto's gemaakt werden.

Hee Allert, het sporttoernooi waar Catharina het over heeft, is als het goed is de opvolger van het absoluut verbeterbare sporttoernooi in Utrecht, afgelopen maart. Zo'n weekend als dit in Amsterdam, is gewoon voor herhaling vatbaar lijkt me.

En dat terwijl het kind helemaal geen bier lust, briljante acteerprestatie zeg ik.

Dit blijft toch mijn lievelingsfoto, Mondriaan had het niet beter kunnen doen!

Als we het over toffe foto's gaan hebben die we zelf geschoten hebben, deze mag er ook zijn:

Niels en Henri die de hele avond voor de interamicale gemeenschap worsten en hamburgers staan te bakken hehehe :biggrin:

Ja Koos, was er maar rose....er was genoeg bier voor de hele week man, maar een flesje rose? nope! ik vond het vooral mooi toen idereen afgemat en verbrandt zaterdagavond aan tafel zat. zooo mooi al die rooie koppies ;) en die foto's : veelste mooi!!

Praeses f.t. die lekker tegen Amarant aanschuurt...

Hannah schreef: Hee Allert, het sporttoernooi waar Catharina het over heeft, is als het goed is de opvolger van het absoluut verbeterbare sporttoernooi in Utrecht, afgelopen maart. Zo'n weekend als dit in Amsterdam, is gewoon voor herhaling vatbaar lijkt me.

Klopt.

Wel geinig, ik heb op een Hattrick-meeting mijn GSV-trui laten liggen. Deze is vervolgens meegenomen door GSVA'er Karl de Haan (wellicht kennen jullie hem nog van het weekend). Ik kreeg net dit bericht onder ogen:

GSVA'er schreef: Amice Antuma, Bij deze deel ik u alvast mee dat uw trui mogelijk zal worden opgefraaid worden met een 'A'. Ik moet alleen nog ff gaan zorgen dat 1 van die sjaars het hiero ook echt gaat uitvoeren.. Ze hebben inmiddels toegegeven dat ze de 'A' verwijderd hebben ;)

Mijn zeer enthousiaste reactie:

antuma schreef: Lijkt me mooi! Borduren ze er dan ook "Petrus Plancius" op?

Het antwoord (novieten zijn ook overal hetzelfde):

GSVA'er schreef: Ik moet eerst nog zien dat die 'A' er daadwerkelijk op komt, op de ene of andere manier zijn ze wat traag van begrip af en toe.

Enfin, we zullen wel zien hoe ik mijn trui binnenkort terugkrijg :wink: