ik ben wel voor makkelijk ;) (das niet overstappen in zwolle toch?) maar ik vind die vier over ook wel prima hoor...

Ik ben eigenlijk ook wel voor makkelijk.. Vind de 15.44 op zich niet eens zo'n slecht idee.

Wie gaan er allemaal nog meer mee na het eten s'avonds? en welke trein kun je dan het beste nemen? (sorry ik heb geen tijd om het uit te zoeken)

Wordt er eigenlijk op kunstgras of op gewoon gras gevoetbald? Dat scheelt namelijk toch weer een paar schoenen in mijn tas... Hoe krijg ik alles uberhaupt mee? Twee tenten, een slaapmatje, slaapzak, sportkleren, toilettas, bijbel...daar heb ik minstens drie weekendtassen voor nodig.

Ik weet overigens nog niet of ik wel ga morgen. Ben op dit moment nog best wel ziek. Beetje vervelend, om het netjes uit te drukken.

ik pak morgen deze combi:
Tijd Additionele informatie Station Spoor Richting Reisdetails
15:04 i Groningen 3b Zwolle Intercity 756 NS
17:24 i Duivendrecht 4

17:34       Duivendrecht    4   Schiphol    Stoptrein 5758 NS
17:38   i   Amsterdam RAI   2

Oja, Pytric, jij hebt de vorige keer met de batavierenrace toch mijn blauwe tentje opgezet? Toen zat er ook een soort van gebruiksaanwijzing bij toch? Nu niet meer namelijk. Stel nou dat ik meega morgen, ondanks mijn zwakke staat, zet jij dan die tent voor me op?
:camper:

Ja hoor, supermakkelijk. Volgens mij heb ik die er trouwens wel weer bijgedaan. Ik kan me nog herinneren dat ik erop heb geslapen om hem niet kwijt te raken en dat kan ik me niet verbeelden aangezien het zo ongeveer het enige was waar ik op lag. Maar ik zet hem dus wel ff op. Pas de probleme

Als dat maar niet het tentje is waar ik in moet gaan tukken gosert... Goede kans dat ik dan alsnog wat stoelen van een Fordje Ka achterover ga zetten.

Vanavond leuke weddenschap opgezet trouwens: Allert gaat heel veel geld verdienen als hij mij verslaat op de 100 meter sprint op zijn sloffen 8)

Martine en ik nemen vanaaf de trein van 18:44. dus wie mee wil, gezellig en de rest tot vanavond ;)

@nj@ schreef: Ik ben eigenlijk ook wel voor makkelijk.. Vind de 15.44 op zich niet eens zo'n slecht idee.

ik ga dan wel mee, jij ook martine (G)? komen we mooi om 18u30 aan en dat is namelijk precies op tijd ;)

Hugo Scherff schreef: Het begint bijna! Daarom nog maar even wat herinneringen: - eten vrijdagavond om 1830

maar volgens mij moeten we dan wel overstappen in utrecht of niet?

Euhm om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet eens, ik zal zo eens op 9292 kijken.. :) Tot in de bus/trein!

Om in de stemming te komen, loop ik al de hele dag op sportsokken :).

Maar je kan overstappen in Amersfoort en in Utrecht. Via Utrecht doe je er 10 minuten langer over, maar hoef je maar 1 keer over te stappen. Maar dat kunnen we altijd nog wel bekijken in de trein.
Ik denk dat ik voor een fatsoenlijke zitplek de bus van 14:54 neem...

Herbsgarden

Je kan je nog opgeven! Niet via de website, maar wel via een speciaal telefoonnummer. Meer info in de trein van 15.44.

yes, wij (Berdine en ik) zitten ook in de trein van 15.44!! Tot straks!

prima... ik neem die ook :)
(ik neem de bus van 14u51 volgende gaat pas om 15u21, tis al vakantie schijnt :?)

Het hardlopen (sprint) is op gras, dus je hebt daar geen loopschoenen voor nodig. Hooguit sloffen of voetbalschoenen.

Niels verzorg jij de muzikale fruitmand?

Waarschijnlijk reis ik met Laura mee om 18:44, misschien een uurtje eerder. Wie zou er dan eventueel mee willen reizen?
Henrieke, je bent dus de eerste twee/drie uur tentloos... Brrr, ik heb er echt zin in met dit weer! ;)

Vriend Niels
Koos L schreef: Het hardlopen (sprint) is op gras, dus je hebt daar geen loopschoenen voor nodig. Hooguit sloffen of voetbalschoenen. Niels verzorg jij de muzikale fruitmand?

Ik ga de 100 meter sprint winnen. Hoewel het feest van vanavond wellicht enige negatieve gevolgen zal hebben voor de tijd.

Verder moest ik van Hugo S. ook maar mijn cd's meenemen.

Als laatste kreeg ik net het droevige bericht dat amice Breunis waarschijnlijk niet meegaat. Onder voorbehoud is er daarom een plekje beschikbaar in mijn koninklijke tent.

Herbsgarden

He Niels, zou ik daar dan in mogen? (Antwoord maar in Amsterdam, ik ga nu met de trein.) Tot straks allemoal.

Was lekker weekend! Beetje verbrand maar wel genoten. Allemaal bedankt!