ik had dat gevraagd over het tennis, maar een toernooitje zit er sowieso niet in:

Waarde amica Steendam,

Dankuwel voor uw aanmelding. Over die tennisbanen: vanuit de lucht zien ze er bijna net zo goed uit als de banen op Roland Garros op het moment, maar als je er met je neus bovenop staat begrijp je wel waarom er niet op getennist wordt. Wellicht zal er één baan in gebruik zijn, en dan kan daar natuurlijk getennist worden, maar we zullen er geen toernooi organiseren. Als ik er aan denk zal ik de deelnemers van tevoren laten weten of er een baan open zal zijn, zodat rackets meegenomen kunnen worden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Amicaliter,

Hugo Scherff

Dus Breunis: neem je racket maar wel mee, dan kunnen we op die ene baan eindelijk eens tegen elkaar tennissen! ;-)

Ik hou dit weekend onder de pet, klinkt goed. Als ik het zo een beetje bekijk wordt het een beetje een onderonsje met Amsterdam toch? Heb trouwens ook geen zwembad gezien...om nou in de Amstel te badderen is ook zo wat.

Zo het aantal amicae uit Groningen is weer hoger dan het aantal amici. Over voetballen, per se vind ik een beetje zwaar gezegd, maar ik zou niet echt op mijn kunsten rekenen als ik jullie was, als er nou uiteindelijk echt nog maar één persoon nodig is of jullie hebben nog iemand nodig voor op de bank, wie weet dat dat wat voor mij is...

als er toch een team komt, vooruit! dan doe ik mee. niet dat ik het ook kan. maar zoals martine al zei, als jullie mensen nodig hebben: count me in!

ja, gewoon meedoen, zelfs als je het niet kan is t leuk ;) (doe ik ook :D)

moeten we btw in tentjes enzo? :?

haha nou als het zo gaat... dan wil ik ook wel voetballen ;-) (kan er niet veel van)

keet schreef: er bestaat een kleine mogelijkheid dat het zo vol wordt dat er wellicht een enkele inschrijving ongedaan gemaakt moet worden. De eerste 150 inschrijvingen zal dit lot in ieder geval NIET treffen, dat is zeker. Amicaliter, Hugo Scherff Net-niet-meer-praeses der GSVA h.t.

Nou, die 150 wordt niet gehaald denk ik. Ik twijfel nog een beetje of ik me ga inschrijven. Het is vlak voor de tentamens.

ik twijfelde ook maar ga toch maar wel mee. Heb me opgegeven voor volleybal en softbal. Mochten er nog meer nodig zijn voor het vrouwenvoetbalteam wil ik ook wel mee doen!

Niet zo mieterig nou Henri, je zorgt gewoon ff dat die tentamens omgelinkt worden en dan maak je ze gewoon in de kantine van de Hogeschool van Amsterdam. Komt prima uit lijkt me zo.

Volgens voor het Amicale Sporttoernooi kun je je nog tot vandaag inschrijven. Amicaal Nederland kennende zal er vast wel weer een aantal uitzonderingen gemaakt worden, maar als je het zekere voor het onzekere wil nemen, zou ik me nu inschrijven.

Heb me zojuist opgegeven voor voetbal, duurloop, estafetteloop, 100-meter loop en softbal in die volgorde. Het aantal GSV-dames staat op dit moment op 11, dus voetbal kan doorgaan lijkt me :wink: Eventueel wil ik trouwens ook nog wel met andere dingen meedoen, als er nog mensen voor nodig zijn. Behalve volleyballen, daar ben ik niet voor gemaakt.

nou vooruit ik heb me ook maar opgegeven. Gezien mijn brakheid(na dat feestje), conditie en balvaardigheid wordt het dan alleen voetbal, softbal en volleybal. komen er wel gsv-teams dan anders moet je ook nog de hele dag lopen integreren.

Ik heb onlangs een meeltje ontvangen dat de deadline is verschoven naar dinsdag. Je kunt er dus nog een weekendje over nadenken...

hugoscherff

Amicae amicique,

Ik word helemaal gelukkig van uw enthousiasme voor ons stokpaardje. Maar intussen bent u, wat het aantal deelnemers betreft al wel weer voorbijgestreefd door de GSVA. Dat kan natuurlijk niet: u bent meer dan drie keer zo groot!
Nog een paar antwoorden op vragen die gesteld zijn: ja, er wordt in tentjes geslapen. Dat tentje kunt u overigens prima tot maandagochtend laten staan, mocht u een week-OV hebben. Kunt u gewoon wat eten halen bij één van de vele Amsterdamse supermarkten die zondag open zijn. Als het weer goed is zijn wellicht veel mensen geneigd langer te blijven.
Over dat tennissen: ik zal binnenkort laten weten hoe de banen erbij liggen, en of er een toenooitje in elkaar gedraaid kan worden.
Nou, als er nog meer vragen zijn kunt u terecht op gsva.nl/weekend.
Amicaliter tot later,

Hugo

hugoscherff schreef: Maar intussen bent u, wat het aantal deelnemers betreft al wel weer voorbijgestreefd door de GSVA. Dat kan natuurlijk niet: u bent meer dan drie keer zo groot!

Ik zeg niks, maar denk een heleboel. ik vroeg me juist af waar al die mensen van de GSVA bleven, ik vindt jullie aantal een beetje karig.

ps. Ik heb me vanochtend ook maar opgegeven, dus Pytric je kunt gerust zijn, wij gaan daar samen een cocktailtje drinken..

henri l. ga nu! je post aanpassen. als je nog een keer goed leest, zie je waarom. ik schaam me nu een beetje voor je

Vindt ik onzin.. een extra T is nooit weg.

Ik heb ook ff een paar vinkjes gezet, nu maar hopen dat dat tennis doorgaat...

Hee ik zie net dat we volgend weekend toch nog met 25 leden van de club die kant op gaan, gezellig! wordt er ook nog een grote legertent gehuurd of moet je zelf voor een tent zorgen? Tis toch leuker om gewoon met zn allen de tent in te duiken lijkt me.

ja! ik ben voor die legertent ;)

Vriend Niels

We kunnen een legertent huren bij www.huurlegertent.nl Deze tent moeten we zelf ophalen in Hoogeveen, dus er is ook een busje nodig. De tent kost 100 euro per weekend, dus dat is voor ongeveer 20 personen, vijf euro p.p. Geen geld. Daar komen de vervoerskosten nog bij. Ik weet niet of de tent nog vrij is, maar anders is het vrij briljant dacht ik zo. Wie gaat er rijden?