hugoscherff

Amicae amicique,

Uw zustervereniging de GSVA 'Petrus Plancius' heeft een mooi plan, al zeggen we het zelf. Een van onze leden bewoont een sportpark vlak onder Amsterdam. Het is van De Nederlandse Bank geweest, maar nu niet meer in gebruik. Hij heeft de beschikking over twee volwaardige en een wat kleiner voetbalveld, veel douches en kleedkamers, een grote kantine met keuken, een kleine sportzaal en de Amstel, waarin fantastisch gezwommen kan worden, ligt op een steenworp afstand. Wij hebben hier een aantal keer een verenigingsweekend gehad, en het was fantastisch. Rechtgeaarde christenen als we zijn, willen we dit niet voor onszelf houden, we willen onze zusters hier dolgraag van mee laten genieten.

Wij willen daarom graag in het weekend van 6 tot 8 juli een feest- en sportweekend organiseren op sportpark Van Langevelde aan de Amstel. Het zal er ongeveer als volgt uitzien:

  • Er is plaats voor maximaal 150 man
  • Er kan geslapen worden in zelf meegenomen tentjes
  • Sanitair is aanwezig
  • Er zal op vrijdagavond een groot feest gehouden worden, waarvoor geen geluids- en tijdsbeperkingen gelden
  • Op zaterdag wordt er een serieus interamicaal sporttoernooi georganiseerd met (afhankelijk van de belangstelling) voetbal, volleybal, softbal, tafeltennis, zwemmen, hardlopen, pokeren, klaverjassen en wie weet wat nog meer. Het liefst willen we zoveel mogelijk met verenigingsteams doen, zodat er flink wat competitie is. Hardlopen en zwemmen zal dus ook in estafettevorm gebeuren
  • Er zal ook een grote en prestigieuze debatwedstrijd worden georganiseerd, op vrijdag- of zaterdagavond
  • Zondagochtend komt ds. Tim Vreugdenhil (www.stadshartkerk.nl) spreken en speelt de Matthews Tax Collectors Praizeband (www.mtcp.nl)
  • Voor eten en drinken wordt natuurlijk gezorgd
  • De prijs voor het weekend (inclusief drankafkoop!) zal waarschijnlijk ergens rond de 30 euro liggen. Dat kost een normaal weekend u ook, in ieder geval als u op één van de avonden de kroeg induikt of als u gasten te eten krijgt.

U denkt wellicht: leuk en aardig allemaal, maar wat moet ik hiermee? Nou, dat hoort u binnenkort. De vraag is nu of u, als u belangstelling heeft, de data in uw agenda zou kunnen reserveren. Binnen afzienbare tijd zult u informatie ontvangen over opgeven enzo.

Nou, ik hoop dat iedereen er een beetje zin in heeft gekregen en dat het een knalfestijn gaat worden.

Amicaliter,

Hugo Scherff
Praeses der GSVA 'Petrus Plancius' h.t.

Betekent dit nou dat het serieus ook doorgaat? Want hier was al een topic over.

geniaal weekend, jammer dat ik niet kan, klinkt namelijk wel erg tof

dat lijkt me echt supertof! als ik dan in den lande ben, kan ik ook wel, en doe ik zeker mee!

Lijkt me erg tof! Heerlijk als relaxweekend na een half jaar stage! Komt precies goed uit. Als er genoeg animo is vanuit de GSV, doe ik mee.

- Martine H -

Klinkt (vooral na een weekendje kamperen bij de batavieren) goed!

Zal ook eens kijken, lijkt me erg leuk!

Kunnen we mooi Arsenal aan de tand voelen :)

Maar Arend, het valt in het weekend, komt het dan wel uit? ;)

Stuur die hardloopestafettetitel alvast maar onze kant op.:D

vanDijk schreef: Maar Arend, het valt in het weekend, komt het dan wel uit? ;)

haha plaag die jongen niet zo :D

Tof initatief, maar is er ook een werkelijke inschrijflijst..? Aangezien er voor 150 mensen plaats is.
Ik zie net dat dat nog komt..

vanDijk schreef: Maar Arend, het valt in het weekend, komt het dan wel uit? ;)

Maar Jurjen, het is verkiezingstijd, komen dit soort opmerkingen dan wel uit? ;)

Weer eens een mededeling vanuit Amsterdam; de inschrijving is geopend!

Amicae amicique,

U weet het nu allemaal vast al, en wellicht bent u al spuugzat van alle mededelingen, maar deze is nog wel relevant: de inschrijvingssite voor het grootse interamicale weekend is geopend: . Op de site staan ook een paar foto's van de locatie. U vergroot ze door erop te klikken. U kunt zich nu naar hartelust inschrijven, doet u dat dus vooral. Het makkelijkst voor ons is als u bij 'opmerkingen' eventuele teams bekend maakt waar u deel van uitmaakt, anders moeten we zelf gaan indelen. Verder is het handig om te weten dat mensen die zich na 21 juni (over vier weken) nog inschrijven 5 euro extra betalen. En tenslotte: er bestaat een kleine mogelijkheid dat het zo vol wordt dat er wellicht een enkele inschrijving ongedaan gemaakt moet worden. De eerste 150 inschrijvingen zal dit lot in ieder geval NIET treffen, dat is zeker.

Nou, dat was het wel. Veel plezier en succes bij alles wat u onderneemt, en tot over een paar weken.

Amicaliter,

Hugo Scherff
Net-niet-meer-praeses der GSVA h.t.

Ik heb me al opgegeven!

ik was al benieuwd wie de eerste en nog enige gsv-er was :) Ik ga me nu ook opgeven!!

Ik ook. Ik vind trouwens dat we dat het VVD de shirtjes uit de kast moet trekken, de sporttas moet pakken en twee voetbalteams moet afleveren. Wie volgt?

Ik moet me nog opgeven, maar ik ga natuurlijk ook voetballen, maar vooral zwemmen. Wie nog meer?

Hartstikke mooi, Wijma! Ik heb me al opgegeven voor het weekend. 5 GSV'ers al inmiddels! En ik ga ook voetballen. Wie nog meer? Zou mooi zijn als we een goed team kunnen samenstellen!

ik ga ook wel heen.... ff voetballen, tafeltennissen uiteraard en klaverjassen voor de loze uurtjes :)

ik heb vrij gevraagd dus ik kan ook wel daar gaan voetballen ;)
maar wil denk ik ook wel volleyballen...

Ik heb me ook opgegeven voor het weekend, alsmede voor onder andere de sport softbal. Veel te leuk! Dus doe dat ook eventjes.