Ik ben ook wel benieuwd of er al mensen zijn die van plan zijn zo'n legertent mee te gaan nemen. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?

er gaan dr nu in totaal 29 van ons mee... khoorde dat er wel veel meer dan 20 in zo'n tent konden of heb je dan een nog grotere ofzo?

de tenten in Delft zijn in ieder geval al weg, kan ik alvast vertellen. Ik denk dat ik m'n tentjediejein2minutenopzet meeneem.
Verder zien die schema's er wel goed uit, ik heb me alleen opgegeven voor voetbal maar ik wil ook nog wel andere dingen doen eigenlijk.
Als we nog 5 mensen extra hebben die willen softballen dan kunnen we van het Rest 3 team ook nog een GSV team maken. Er zijn er nu al 19 nml.
Willen er nog iig 4??

Ik wil best softballen hoor. Kan het niet, maar wil het wel.

Als er dan geen legertent gehuurd wordt, is er dan nog misschien ergens een plekje over in een tent? Mijn potentiele-meeneemtent staat vantweekend namelijk al in Frankrijk :S...

*Christianne* schreef:
Koos L schreef:
*Christianne* schreef: Gaat er ook iemand heel laat met de auto richting Amsterdam, vrijdag (sorry, wat een kromme zin)? Jurjen: hoe laat ga jij vanaf waar bijvoorbeeld?

Goed punt, ik ga met je mee in die auto. En anders gaan we zaterdag maar liften of zo.
Trouwerijtje eerst zeker?

Regel jij dan een auto? Dan vind ik het prima! En ik heb inderdaad eerst een trouwerij.

Als jij een tentje regelt mag jij met mij mee in de auto vanaf de trouwerij :D (en zondag terug tot Amersfoort)

@nj@ schreef: Als er dan geen legertent gehuurd wordt, is er dan nog misschien ergens een plekje over in een tent? Mijn potentiele-meeneemtent staat vantweekend namelijk al in Frankrijk :S...

Hetzelfde geldt voor mij (tot en met het vraagteken dan). Ik neem maar heel weinig plek in en ik snurk niet.

Is er dan nergens zo'n tent te krijgen?? Lijkt me dat ze die dingen niet alleen in Delft verhuren! Organisatie, regel dat es...

Vriend Niels

Welke organisatie?

Maar ik heb al wat aangevraagd bij een bedrijf in Amsterdam. Als het goed is gaan ze zorgen voor 'een tent op maat'. Of meerdere natuurlijk. Het is nogal kort dag, dus ik zou er niet al te hard op rekenen.

ik heb sowieso al een eigen tentje geregeld, dus op mij hoef je niet te rekenen voor de legertent als die nog lukt! (zo ook voor laura, nienke, martine en corien) misschien heb ik zelfs nog wel een plekje over al er mensen echt in nood komen als de legertent niet lukt!

JP en ik hebben ook al een tent.

na een ontzettende strotbui van net kon ik het niet laten om naar weersverwachtingen voor het komendn weekend te kijken...........en die zijn goed! NL klimaat kennnende.....geen garanties....tja en anders houden we gewoon een wedstijdje buikglijden op het veldje ernaast ;)

*Christianne*
Koos L schreef:
*Christianne* schreef:
Koos L schreef:
*Christianne* schreef: Gaat er ook iemand heel laat met de auto richting Amsterdam, vrijdag (sorry, wat een kromme zin)? Jurjen: hoe laat ga jij vanaf waar bijvoorbeeld?

Goed punt, ik ga met je mee in die auto. En anders gaan we zaterdag maar liften of zo.
Trouwerijtje eerst zeker?

Regel jij dan een auto? Dan vind ik het prima! En ik heb inderdaad eerst een trouwerij.

Als jij een tentje regelt mag jij met mij mee in de auto vanaf de trouwerij :D (en zondag terug tot Amersfoort)

Held! Heel tof!
Ik mag bij Hannah in een tentje mijn slaapzak uitrollen en dan mag jij in een ander klein tentje van Hannah liggen met onze koffers en beautycases. :D

Ik ga me NU opgeven!

Zet je die tent dan wel voor mij op? Dan hebben we een deal.

*Christianne*

Kom nou, dit gaat wel heel erg ver. Jij gaat trouwens Bobben, dus ik denk dat jij beter in staat bent om die tent op te zetten.

Haha daar word ik altijd heel chagrijnig van hoor dus dat wil je niet, en trouwens, na een ritje Groningen-Amsterdam ben jij ook wel weer nuchter hoor...

Tot hoe lang duurt dat feestje op vrijdag eigelijks? Want ik gok dat wij er tegen 3 uur pas binnenvallen.
En waarom hebben nog maar 14 mannelijke GSV'ers zich opgegeven?

bij wie mag ik in de tent en wie heeft er nog een tweepersoons luchtbed waar ik bij op mag?

p.s. dit is breunis

Vriend Niels

Je mag bij mij in de tent breunis. En ook op het luchtbed.

p.s. dit is Nadia uit de Gouden Kooi

Berdine en ik hebben trouwens ook met zn tweetjes een tentje! En ook allebei een eenpersoonsluchtbedje. Dus voor mensen die nog een plekje zoeken is dit nutteloze informatie, sorry dan.

is er toevallig nog ruimte voor mij ergens in een tent?