Softbal ben ik ook bij, toch een beetje het gouden interscholaire onderdeel van de Guido. Bovendien neem ik mijn zwembroek en hardloopschoenen mee.
Ziet er goed uit allemaal.

ik heb me ook al opgegeven! het lijkt mij geniaal weekendje zo ;)

Softbal, lopen en voetbal. Ik heb er zin in.

Ah, waar ben ik aan begonnen. Voetbal, softbal (kunnen we van te voren nog oefenen?), zwemmen en 100 meter lopen moet ook nog wel lukken...

En ik doe ook mee: zwemmen, hardloopestafette, voetbal, duurloop en volleybal.

Ik was me nog aan 't afvragen of ze alles na elkaar gaan doen of alles tegelijk. Dat lijkt me nl eerder. Dan wordt het nog hard heen en weer lopen om aan alles mee te doen

gewoon alles meenemen en met zoveel mogelijk dingen meedoen :)

Ziet er gelikt uit allemaal, goed programma voor een goede prijs. Alleen voor ds. Vreugdenhil zou je het al moeten doen, dus heb me ook zeker aangemeld.

Koos L schreef: Ziet er gelikt uit allemaal, goed programma voor een goede prijs. Alleen voor ds. Vreugdenhil zou je het al moeten doen, dus heb me ook zeker aangemeld.

Inderdaad, ik heb 'm vorig jaar op PaCo gehoord en ik kon erg goed naar 'm luisteren.
Allemaal even opgeven mensen, straks val je nog buiten de spreekwoordelijke boot!

ik heb me ook opgegeven.

ik zou graag een tennistoernooitje doen, als je de foto van bovenaf van het park bekijkt lijkt het alsof er genoeg tennisbanen zijn! Lijkt me wel mooi.

Dan doe ik ook mee

Vriend Niels

Jij moet sowieso meedoen King B.
Ik denk dat ik me ook inschrijf. Ik zoek nog trainingsmaatjes voor de 100 meter sprint. Ik ben namelijk van plan om dat onderdeel glansrijk te winnen, maar 100 meter is best ver.

Gewoon af een toe een sprintje naar de Casper Niels. 100 meter is dan volgende maand een peuleschilletje...

Zo, ook opgegeven. Foto''s zien er goed uit namelijk! :D

leuk, gewoon doen allemaal! als de intentie er is om te sporten mag /kan je al mee! ;) :D

Ik kreeg van de nieuwe praeses de vraag of de GSV ook een voetbalteam van tenminste 11 man kan aanleveren. Lijkt mij wel, misschien zelfs wel een mannen- en een vrouwenteam. Wie heeft zich opgegeven en wil ook voetballen? Of beter: wie heeft zich opgegeven en wie daarvan wil per se niet voetballen?

Gaat er nog een auto die kant op waarmee ik evt mee kan rijden op de terugweg?

keet schreef: Ik kreeg van de nieuwe praeses de vraag of de GSV ook een voetbalteam van tenminste 11 man kan aanleveren. Lijkt mij wel, misschien zelfs wel een mannen- en een vrouwenteam. Wie heeft zich opgegeven en wil ook voetballen? Of beter: wie heeft zich opgegeven en wie daarvan wil per se niet voetballen?

Ik heb me opgegeven maar wil per se niet voetballen. In plaats daarvan wil ik me wel vast opgeven voor het onderwaterhockey, mocht dat er nog bij komen.

Dat mocht er niet bij komen, evenmin als tennis ben ik bang...

voetbalteam moet wel lukken. ik vind dat je ook echt ff een tennistoernooitje moet regelen. anders is t zonde van die banen.