Top plan ik ben voor, ik kan niet rijden want ik ben pas laat in amsterdam.

4 voor, nog 16 te gaan.

Kun je dan niet beter zo'n ding in Amsterdam huren? Scheelt je weer vervoerskosten.
Buiten dat ben ik ook voor, en wil ik ook wel rijden mocht dat nodig zijn.

als niemand anders wil, kan ik evt. ook nog wel rijden......

Vriend Niels

In de buurt van Delft kan je via www.legertenten.nl ook een tent huren voor 160 eurootjes voor een weekend. Plus vervoerskosten en opbouwkosten moet dat niet meer dan 300 euro gaan kosten denk ik. Nog steeds geen geld. Zijn er al 20 personen die erin willen slapen?
Iedereen kan dan fijn met de trein.

*Christianne*

Gaat er ook iemand heel laat met de auto richting Amsterdam, vrijdag (sorry, wat een kromme zin)?
Jurjen: hoe laat ga jij vanaf waar bijvoorbeeld?

*Christianne* schreef: Gaat er ook iemand heel laat met de auto richting Amsterdam, vrijdag (sorry, wat een kromme zin)? Jurjen: hoe laat ga jij vanaf waar bijvoorbeeld?

die laatste is nog krommer...

*Christianne* schreef: Gaat er ook iemand heel laat met de auto richting Amsterdam, vrijdag (sorry, wat een kromme zin)? Jurjen: hoe laat ga jij vanaf waar bijvoorbeeld?

Goed punt, ik ga met je mee in die auto. En anders gaan we zaterdag maar liften of zo.
Trouwerijtje eerst zeker?

Die auto lijkt me een prima idee. Ik wil best rijden, ook geen probleem!

Volgens mij is aanmelden nog steeds mogelijk, ook maar even gedaan dus... Softbal, dat is lang geleden!

Verder is een auto voor mij niet nodig. Een weekend-OV is een prachtig ding! Die tent lijkt me wel wat trouwens.

Als er zondag voor de terugweg nog een plekje in die eventuele auto vrij is (achter het stuur zou zelfs kunnen)zou ik graag mee willen rijden. een week-ov is namelijk niet altijd een even prachtig ding..

hoelaat gaat iedereen heen dan? kheb eerst nog tentamen tot 17 uur dus gaan er nog meer mensen tegen de avond die kant op? of begint het zowieso pas s'avonds..

Jessica schreef: (achter het stuur zou zelfs kunnen)

Leer jij eerst maar eens welke pedalen nou precies waarvoor dienen voordat je achter het stuur kruipt.

Die tent lijkt me een leuk idee, maar volgens mij wordt de grootte van de tent nogal een beetje overschat. Ik denk niet dat je met 20 mensen in die tent kunt liggen hoor.

..als we amicaal gaan doen aan de Amstel wel Henri....

*Christianne*
Koos L schreef:
*Christianne* schreef: Gaat er ook iemand heel laat met de auto richting Amsterdam, vrijdag (sorry, wat een kromme zin)? Jurjen: hoe laat ga jij vanaf waar bijvoorbeeld?

Goed punt, ik ga met je mee in die auto. En anders gaan we zaterdag maar liften of zo.
Trouwerijtje eerst zeker?

Regel jij dan een auto? Dan vind ik het prima! En ik heb inderdaad eerst een trouwerij.

Kan ik dan misschien terug mee kunnen rijden? Scheelt weer een hoop euro's

Henri L schreef: Die tent lijkt me een leuk idee, maar volgens mij wordt de grootte van de tent nogal een beetje overschat. Ik denk niet dat je met 20 mensen in die tent kunt liggen hoor.

haha niet zo preuts henri :D

maar om je gerust te stellen, op die eerste site staat dit:
'De afmetingen van de legertent zijn 10x5 meter, dan beschikt u dus over 50m2 extra ruimte. Voor feesten komt dat dan ongeveer neer op ruimte voor +/- 50 personen, mocht u de legertent gebruiken om in te overnachten dan kunnen er met gemak 20 personen in slapen.'Die andere tent is ook 50m2 dus dat moet dan ook wel passen.

En Jp niet zeuren, ik heb iig nog nooit een deuk of boete opgelopen 8)

Dat is niet preuts. Ik wil gewoon niet met mijn gezicht in de stinkende adem van mijn buurman liggen te slapen, om vervolgens als ik me omdraai met mijn neus in de zweetvoeten van mijn andere buurman te belanden.

Dat is juist wel preuts, jij gaat er al vanuit dat je naast twee mannen ligt.

Christianne, als jij een auto regelt, dan wil ik wel bobben (gratis!).

Huh? Hoe draai jij je om? In de breedte en de lengte?

Gaat er definitief een legertent gehuurd worden? Dan weet ik namelijk of ik dit weekend een tentje meeneem van mn ouders, of niet.
Lijkt me wel gezellig zo'n grote tent!