Ja het was mooi! :)

Aiaiai, was gister al niet meer helemaal fris, maar na de urenlange afmattende partij tennis in de brandende zon kan ik echt niks meer... Maar het was erg lekker, en lekker verbrand ook idd.
Verder prima vermaakt, top geregeld en mooie dienst ook. Corrrrrp, had jij niet wat fotootjes?

Herbsgarden

Robbert en Pytric bedankt voor de tent, Allert bedankt voor de lift en de rest voor de rest. Mijn spieren zijn stram en m´n kop knalrood, maar het was wel leuk.

Het was geweldig toppie... Iedereen bedankt voor zijn/ haar bijdrage. We hebben dan wel niet sportief gewonnen, maar zonder de GSV is er natuurlijk geen feestje :)... Iedereen zijn vak ;)

haha, idd Skippy! geweldig genoten! was gister toen ik thuis kwam echt kapot. :shock: .spierpijn zo erg dat rugkrabben zelfs te pijnlijn was. maar na een nachtje eigen bed en een bad voel ik me weer helemaal toppie!!! 8)

foto's :P ??

Vriend Niels

Het is toch f** niet normaal!

Amicae amicque, bedankt he! Vooral die kanslozen die ook tot maandag bleven.

Vriend Niels

Ik had het minstens nog een week uitgehouden.
De schrijver van 'Oorlog zonder vrienden' is overigens Evert Hartman.

*Christianne*

Wat een mooi weekend! Vooral de nacht van zondag op maandag. Ik weet ineens een stuk meer triviale feitjes en ik weet hoe het voelt om in een gouden kooi te leven. Ik spring zo gauw onder de warme (ja warme) douche.

Bedankjes: Hannah (voor de tentjes), Sebastiaan (voor zijn goede zorgen), Dispuut Petra (voor het vermaak).

Ps: Niels, is dat nou Terror Jaap?

haha het is toch niet normaal!!wat een tof weekendje, vooral gisteravond was idd een groot succes. Dispuut de Gouden Petra Kooi bedankt, in het bijzonder alle Terror Jaaps met hun bezems en luchtbedden, ds. Augurp, Gekke Gerrit, Monkey, bebrilde bergeend en P-tricky: Can I get a.. oe oe!

de fotos en film zal ik er straks na mijn overheerlijke warme douche opzetten, dus nog even geduld amicae, amicique.

Hahaha, inderdaad veels te mooi weekend. En Pytric, afwassen met alleen maar koud water is inderdaad onmogelijk...

He tammo's, da was toch nie normaal?! Nog nooit zoveel triviale feitjes gehoord in 1 nacht. Mooi weekend was het, het was dat ik vandaag terug moest zijn, anders had ik er graag een midweek van gemaakt. Regio Petra, bedankt!

haha, zelfs om jullie reacties kan ik nog lachen, dus ik had die Golden Cage part Amsterdam zeker gewonnen!!! :P

Wat een tof weekend, het begin het midden, maar vooral ook het eind.
Dispuut Petra, ook namens mij bedankt. Ik doe graag nog een keer een avond spelletjes met jullie :D

Hahaha, zelfs het topic lezen is leuk, dat is toch niet normaal!?

Het was super, vooral het einde inderdaad. Blijft toch eigelijk het leukst wanneer er alleen maar GSVG'ers over zijn op terrein van andere amicae amicique. Iedereen bedankt! Volgend jaar kom ik er speciaal voor terug!

hoppa:

http://www.mijnalbum.nl/Album=Y7JGSBY7

(ps. over de pinda in het oor van niels: die had ik er van 3 meter afstand ingegooid! Dat is toch niet normaal?)

het ww is corien

Haha best een leuk weekendje eigenlijk als ik de foto's terugzie :)
Heeft er iemand nog wel wat amicae amicique gesproken? Dat integreren ging weer voor geen meter, is toch fakking niet normaal?

Oi oi, wie nodigt Jaap uit voor een lezing?

haha het was dus een geslaagd avondje gister? mooi! wat een toffe foto's ! mooi werk Jessica en Corien! enne volgend jaar ben ik er zeker weer bij! ( hoop voor ze dat ze niet snel moeten verkassen...)

De afspraak was geloof ik dat wij het volgend jaar zouden organiseren. Catharina had daar een grote hand en mond in.