Koos L schreef: Tot hoe lang duurt dat feestje op vrijdag eigelijks? Want ik gok dat wij er tegen 3 uur pas binnenvallen.

Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat het langer duurt. Sporten is maar een bijzaak.

Oké, ik heb ook een tentje mee. Er past nog één iemand bij in!
Ik heb er zin in. Het schema ziet er goed uit, het wordt nog een druk weekend...

hé sjoerdtje mag ik bij jou in? :) (ziet er naar uit dat die legertent t toch nie wordt ;))

Het ziet er leuk uit allemaal. Doen er ook nog GSV'ers mee aan de debatwedstrijd?

Prima, Henrieke. Gezellig!

Ik ben van plan vrijdag later te komen, 17:04 of 17:44 de trein vanuit Groningen. 2,5 uur later is de aankomst dan. Wie reist er mee? Wat doet de rest?

ik denk dat ik ook die trein neem, nog effe afwachten met mijn werk . anders die van 18:44.

ik heb nog een tent in beheer van Rutger va der Maar, huisgenoot van Amice van Faassen... ik kan wel even checken of die mee kan. dan kunnen hier nog twee mensen in.

He Sipko, ik heb nu een tijdje jou tent in beheer. Is het de bedoeling dat jij (en ik als het kan) in die tent gaat slapen?

als het weer zo blijft als nu dan wordt het nog een gedoe om die tentjes normaal op te kunnen zetten.... :shock:

Gelukkig doet Christianne dat voor mij :D

Vriend Niels

Koos mag ik bij jou in de tent, dan slaap ik op mijn zij.
Waarom kan er eigenlijk niet een van de kleedkamers overnacht worden?

Het schijnt niet te passen, omdat allerlei mensen daar nog weer spullen in kwijt moeten of zo. En om nou lepeltjelepeltje te gaan liggen met jou... 8)
Maar lijkt me dat je toch prima luchtbedje ergens binnen moet kunnen neerleggen inderdaad. Organiseer dat even!

inderdaad. mijn ervaring met tenten is dat ze altijd lek zijn. Rianne is die van jou een beetje waterproof?
oja iedereen zn zwemspullen meenemen he! (dan kan ik ze thuislaten)

Door de regen opgesloten zitten op de Hanze is al erg, maar het hele weekend in mijn tentje vastzitten zie ik al helemaal niet zitten.

Sjoerdtje schreef: Prima, Henrieke. Gezellig! Ik ben van plan vrijdag later te komen, 17:04 of 17:44 de trein vanuit Groningen. 2,5 uur later is de aankomst dan. Wie reist er mee? Wat doet de rest?

ik wou toch wel iets eerder gaan eigenlijk... rond die tijd evt. aankomen ofzo, je kon daar toch ook eten? hoef je dat thuis ook nie te doen en hoef je ook niet op zo'n etenstijd weg...

Vriend Niels
Koos L schreef: Het schijnt niet te passen, omdat allerlei mensen daar nog weer spullen in kwijt moeten of zo. En om nou lepeltjelepeltje te gaan liggen met jou... 8) Maar lijkt me dat je toch prima luchtbedje ergens binnen moet kunnen neerleggen inderdaad. Organiseer dat even!

Het hoeft al niet meer Koos. Ondertussen ben ik zelf in het bezit van een gloednieuwe 'best getest in 2006'-tent.

zozo, best getest door wie ;) ze nemen je voor de gek, dat weet je!

Is het trouwens waar dat er geen warm water is op dat sportpark? Koude douches opgeteld met regen en tenten klinkt me niet heel lekker in de oren

Laura schreef: zozo, best getest door wie ;) ze nemen je voor de gek, dat weet je!

Idd, daarmee bedoelen ze alleen dat ze deze tent het beste hebben getest van allemaal. Ze zeggen er niet bij wat er uit de tests gekomen is..

Ik denk, zo lek als een koepeltentje.

Henrique schreef: ik wou toch wel iets eerder gaan eigenlijk... rond die tijd evt. aankomen ofzo, je kon daar toch ook eten? hoef je dat thuis ook nie te doen en hoef je ook niet op zo'n etenstijd weg...

Goed punt, dat wordt dan of trein van 15.04 of van 15.44. Bij de eerste moet je met de metro, bij de tweede kun je kiezen uit 2 routes, waarbij, als je de makkelijkste route kiest, je om 18.17 pas aankomt bij Amsterdam Rai.