Gratis (bier) koelkast (60x46x85) op te halen bij Aqua 767.

beschrijving
beschrijving

Ik kreeg dit berichtje van onze buurman:

Hallo Hilde, hebben jullie of iemand van jullie misschien behoefte aan een tafel? Ik heb twee IKEA tafels over, allebei met verstelbare poten, één van 120 x 75 cm (kleur: beukenfineer) (vergeven!) en één van 100 × 60 cm (kleur: wit).
Of als je nog een student mocht kennen die zoiets kan gebruiken? Gratis af te halen iig. Groet, André, 49-b

beschrijving

beschrijving

beschrijving

Stuur mij maar een appje als je interesse hebt!

Ik doe weer eens een poging stoppen met roken en vertrouw mezelf niet met deze sigaren die nog op mijn kamer liggen. Ze waren overgebleven van digesteren op amicaal weekend vorig jaar. Wie komt mij van deze verleiding verlossen?
Het zijn er echt 45 ofzo trouwens

Edit: vergeven

beschrijving

Nog een aanbieding van onze beste buurman!
Deze keer is het een scherm:

beschrijving

beschrijving

beschrijving

Stuur maar een appje bij interesse

sannevogelzang

Gratis ikea kapstok. Nooit uit verpakking geweest. App maar bij interesse!
beschrijving

NienkeBraam

Hallo bruine-fruitschaal-fanaten,

Ik heb nog een frituurpan in mijn schuurtje staan, is er iemand die deze nog wil hebben?

Groetjes

beschrijving
beschrijving

Gratis wokpan met deksel.
Is in goede staat.
Niet geschikt voor inductie.

App even als je hem wil hebben

Vergeven

Wil iemand 1-4 van deze kleine bokwielen? Spliksplinternieuw, 5cm hoog

beschrijving

Kan ik iemand nog blij maken met een oud computerscherm? Hij is vierkant en uitgang is VGA maar doet het verder prima.

beschrijving

Edit: Vergeven

Iemand nog interesse in een GSV-sportshirt maat S?
beschrijving
beschrijving

Edit: vergeven

celinejanssen

beschrijving

Gratis op te halen, pootjes waren er even onderweg gehaald voor het vervoer. Maar we krijgen hem niet 2 trappen op :(

beschrijving

Heel veel SIC's. Stonden al in ons huis voordat wij er kwamen wonen, jaartallen gaan meerdere tientallen jaren terug. Zonde om weg te gooien, maar wij hoeven het niet meer.
Je krijgt er een stapel GSV-stickers en mystery-baby-stickers bij

beschrijving

IKEA-lamp incl werkende lamp

De Van Speyk heeft een nieuwe stofzuiger zonder stofzuigerzakken, dus deze hebben we niet meer nodig. Wie o wie wil ze hebben? Stuur maar een appje!
beschrijving

Gratis frituurpan op te halen in paddepoel. App maar
beschrijving

Edit: vergeven

sannevogelzang

Gratis op te halen.

Groetjes,
Sanne

beschrijving

Edit: op advies van de sister birdsong wil ik graag erbij vermelden dat de kast uit elkaar is gehaald en dus makkelijk te vervoeren is.

Edit 2: Vergeven

Inmiddels ben ik gestopt met het dragen van lenzen, maar heb nog wel een grote pot lenzenvloeistof open die noghalfvol is. Nog wel zeker 1-1,5 maand houdbaar.
Stuur maar appje als je hem wil en wellicht kan ik hem vanavond voor je meenemen naar de sing-in.

beschrijving

Edit: vergeven

jonathanjonker

Gratis. Binnen 2 dagen reageren anders gaat ie naar de stort.

beschrijving

Edit: vergeven

Gratis bureaustoel en fauteuil.
De fauteuil is 93cm breed en 83cm diep.
De bureaustoel is op veel manieren te verstellen en heeft een ergonomische rugleuning. Zit best chill.
beschrijving
beschrijving

App me maar als je interesse hebt

beschrijving
Nog meer spul tegengekomen, eind van de week gaat alles weg.

P.s.
het motortje van Stef stuntpiloot is kapot dus alleen voor reserveonderdelen, fiches ziten er ook niet bij.

kookboek en puzzelboekjes zijn vergeven

De bureaustoel heb ik nog! Vergeten toen ik naar de stort ging. Verlos me hier aub van.

WollyQamonrian

Iemand die ik blij kan maken met een GSV-t-shirt maat M?
beschrijving
Edit: vergeven