siegard

Wij hebben nog allemaal troep in de schuur en daar willen we graag vanaf. Dus wie komt deze spullen even ophalen? (zie evt Marktplaats voor meer info/foto's). ALLES IS GRATIS!!!

Witte salontafel van 80 x 80 x 37 cm groot. Wat beschadigd zo hier en daar, dus je kunt hem evt. even schuren en verven. Eén van de zijkanten mist een latje, maar ik denk dat je dat nauwelijks meer ziet als je hem hebt geverfd. Voor mensen die niet heel kritisch zijn is het zo ook een prima tafel.

Zwart verrijdbaar kastje / tv-meubel van 60 x 47 x 60 cm. Er zitten wieltjes onder, hij heeft twee glazen deurtjes en één plank in het midden.

Simpel ladenkastje van 44 x 30 x 58 cm. Het voorkantje van één van de laatjes is er af, maar dit is makkelijk te maken met een schroefje of wat lijm.

Topstuk: een prachtige dweil! (heel simpel dingetje)

Maar het absolute pronkstuk: oma's stoel! Met pijn in mijn hart (maar om een echtelijke ruzie te voorkomen) moet ik toch afscheid nemen van dit erfstuk. Reden: er ontbreekt een poot en je hebt er dus niks aan, toch wel een nadeel. Maar zitgedeelte is prima, dus mocht er iemand zijn die zin heeft om de poot te repareren of er iets anders onder te maken waardoor hij niet telkens omvalt: succes! Hij zit wel erg lekker. En de rugleuning kan ook nog achterover!

loisvdiermen

Haha, het topstuk is best handig! Dus die zou ik wel willen.

Ik heb wel interesse in het ladenkastje.

Dat kan! Ik ben later in de middag thuis en vanavond is Klaske of ik er ook. Hebben jullie dan toevallig tijd?

Mag ik de salontafel even reserveren? Ik denk dat Rolf wel interesse heeft maar ik weet het niet zeker (Rolf is niet heel kritisch dus deze tafel lijkt me perfect voor 'm).

Ik ben heus wel eens kritisch :angry: ik wil namelijk liever een langwerpige salontafel

Dan lijkt mij die salontafel wel wat.

Dat mag Edje. Wanneer kom je hem halen? :)

Paula Lunenborg

Wij de dwijl? :D

loisvdiermen
Paula Lunenborg schreef: Wij de dwijl? :D

Dat is het topstuk waar ik het over had, haha;)

Paula Lunenborg
loisvdiermen schreef:
Paula Lunenborg schreef: Wij de dwijl? :D

Dat is het topstuk waar ik het over had, haha;)

Oh sorry haha, ik dacht dat je het over het pronkstuk had! Ik vroeg me al af wat je met die stoel ging doen, haha! Helaas dan zijn wij te laat :)

Ja, de dweil gaat al naar Lois idd!
@ Thierry en Lois: vanavond ben ik thuis, zouden jullie dan de spullen op kunnen komen halen?

Huysdikke en bovengetekende zijn de afgelopen maanden bezig het PaRadijs te ontdoen van alle zooi die onze Hoardende Huysoudste door
de jaren heen heeft verzameld.
Af en toe komen er wel eens spullen voorbij die uiterst geschikt zijn voor bijvoorbeeld senatoren of andere bestuurders die op zoek zijn naar troep om op constitutieborrels weg te geven, of voor andere ludieke doeleinden. Pleuren we dan meestal toch weg. Hieronder echter een paar items waar iemand misschien nog belang bij heeft.

  • Galileo's thermometer (Zit alcohol in!)
  • Echte jubileumplatvink van Bernlef (Kan alcohol in!)
  • Stef Stuntpiloot (Voor alcoholspelletjes!)
  • Bartje (Bidt niet voor bruine bonen!)

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

GRATIS AF TE HALEN!
Wie heeft er belang bij een nieuwe tafel/bureau?

LINNMON / ADILS witte tafel 100x60cm in goede staat (nog geen jaar oud).

Voor foto's zie de Ikea website.

Bij interesse kan je me een berichtje sturen op 0634063854

Gratis heerlijk zittende 2 pers bank. Op te halen in de Zeeheldenbuurt. Bel/app 0629281366
beschrijving

Roorda schreef:

Huysdikke en bovengetekende zijn de afgelopen maanden bezig het PaRadijs te ontdoen van alle zooi die onze Hoardende Huysoudste door
de jaren heen heeft verzameld.
Af en toe komen er wel eens spullen voorbij die uiterst geschikt zijn voor bijvoorbeeld senatoren of andere bestuurders die op zoek zijn naar troep om op constitutieborrels weg te geven, of voor andere ludieke doeleinden. Pleuren we dan meestal toch weg. Hieronder echter een paar items waar iemand misschien nog belang bij heeft.

  • Galileo's thermometer (Zit alcohol in!)
  • Echte jubileumplatvink van Bernlef (Kan alcohol in!)
  • Stef Stuntpiloot (Voor alcoholspelletjes!)
  • Bartje (Bidt niet voor bruine bonen!)

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Mag ik Stef Stuntpiloot? Veel gespeeld in het PaRadijs.

Gratis spullen!
Kan alleen vandaag nog bij je thuis bezorgd worden!
Bed is een tientje of een krat pils.

Doe mij een appje bij interesse.
Groetjes Mattijs
0611994838

beschrijving

Nienke Keizer

Gratis ikea tafeltje, lack tv-meubel.
Kan ook gebracht worden in ruil voor een flesje wijn!
beschrijving

Ilseterhorst

Gekleurd servies, gratis op te halen ivm verhuizing! Stuur maar appje bij interesse naar: 0611513766
beschrijving

Grietje_Eva

almanak

Er zijn er nog een paar van deze, wie 'em het eerst van de Senaatskamer haalt krijgt ze :)

Gratis bakspul. Op te halen aan Topaasstraat 24. Stuur maar een appje als je het wil.
06 42984914

*alleen het linker bakblik nog
beschrijving