Maat S. Op te halen in paddepoel. App maar

beschrijving

Gratis kledingkast af te halen in Groningen Zuid. Afmetingen: 81x51x180. Kleur is grijsblauw en de binnenkant lichtblauw.

beschrijving

beschrijving

Bij interesse kun je me appen op 0611974226

boristerbeek

Gratis aangeboden: zwarte stoel, mega relaxed, rugleuning veert lekker naar achteren; uitstekende dutmogelijkheid. Erg licht, deze til je zo weg.

beschrijving

Stuur me vooral een bericht als je deze stoel wilt komen ophalen!

beschrijving

Iemand belang bij (een van) deze spellen?

beschrijving
Na jaren trouwe dienst is deze wasmachine op zoek naar een nieuw baasje, hij mag gratis over worden genomen mits hij opgehaald wordt (in Zwolle). Werkt nog prima, ophalen voor dinsdag, anders gaat hij met Coolblue mee :)

Ik heb een bank, 4 stoelen en een mooi bed in de aanbieding, allemaal gratis!

beschrijving

beschrijving

beschrijving

Bij interesse mag je appen! Spullen staan ook op marktplaats dus wie het eerst komt wie het eerst maalt

Edit: bank is vergeven

Tijdens het opruimen kwam ik erachter dat ik een aantal oude SICs dubbel heb (juni 2018, juli 2019, december 2019).
Stuur mij een appje als je deze wil hebben!
Groetjes
beschrijving

Gratis: 7 prachtige stoeltjes die na 5 jaar lang dienst te hebben gedaan in Saf184, de burgerlijkheid hier niet meer aankunnen en op zoek zijn naar een meer stuko plek. Duidelijk gebruikt, zitten prima. :)

2x grijs/beige (zitten goed, stof wel wat vlekken)
2x geel (er staat er maar één op de foto; fijne stoelen, wel duidelijke kuil in zitting)
2x rood (bij deze stoelen komt de zitting er wat doorheen)
1x hout (zitting kapot, maar met het bijgeleverde kussentje is er prima op te zitten)

Asap op te halen bij de Saffier

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

jonathanjonker

beschrijving gratis

Mijn leren bank begint toch in de weg te staan. In prima staat en erg comfortabel, behalve dat de kussens soms een beetje los zitten. Ik kan er languit op liggen, maar ik weet ook dat het zonder veel moeite in een Aquamarijnlift past.

App me maar bij interesse!
beschrijving

Edit: gedibst!

Wegens voorjaarsschoonmaak gratis af te halen aan de ekade: roodgele minibike. Loopt niet maar wellicht leuk voor novitiaat ofzo.

beschrijving

roelleesselink

Gratis op te halen : tafel (klein maar fijn). Stuur maar een berichtje bij interesse!
beschrijving
beschrijving

Edit: vergeven

AnneHoltland

Ik ga helaas het mooie Grunn verlaten en neem mijn kast en bank niet mee. Gratis op te halen. Stuur me een appje bij interesse (0611667129)

beschrijving
beschrijving

Edit: bank is al vergeven.

JoostVRhee

Ha GSV,

Ik heb een toegangsticket voor de halve marathon van Amersfoort (26 mei) in de aanbieding. Ik kan het ticket eventueel ook omzetten naar andere afstanden. Zelf kan ik hem helaas niet meer lopen.

Ben je iemand of ken je iemand die hier baat bij heeft, stuur mij een appje.

Groetjes,

Joost

sannevogelzang

Gratis op te halen:

beschrijving

De stofzuiger (en niet het zusje).

Werkt prima, maar niet optimaal in hele grote ruimten/huizen.

App maar bij interesse!

Groetjes,
Sanne
0611652700

Edit: vergeven

Gratis op te halen:

Een beetje lakverf (gebroken wit) en ongeveer een liter blauwgroene muurverf (groener dan op de foto)

beschrijving