Iemand belang bij twee gratis bioscooptickets voor een reguliere film naar keuze bij Pathé? Ze zijn geldig tot en met morgen, 30 juni. App me maar :)

Edit: vergeven!

beschrijving

Lamp
4 handdoeken + strandhanddoek
Scheerspiegel compleet met schroeven

Edit: Alleen de 4 handdoeken zijn nog beschikbaar. De rest is vergeven.

sarenahulzebosch

Gratis bank af te halen! Het is zo'n klippan bank van de ikea, nog in prima staat. App maar bij interesse:)

beschrijving

Hoi! Bij deze heb ik een GSV damesshirt in de aanbieding, gratis op te halen bij mij. Chill voor het novitiaat o.i.d.

beschrijving

Volgens mij nooit gedragen, dus zo goed als nieuw. Het is een maat S, maar valt wel aan de kleine kant. Interesse? App mij!

Edit: Vergeven

Gratis op te halen!

Mijn ouders hebben thuis een nog erg mooie piano staan waar ze helaas op korte termijn van af moeten.
Aangezien de meesten aankomend weekend de Friese grond toch al durven te betreden, leek dit mij de uitgelezen kans om dit mooie instrument bij (een van) jullie te slijten. :)
Het kan zijn dat de piano nog gestemd moet worden voor optimaal gebruik, wanneer het voor huisdecoratie/meubilair gebruikt wordt is dit uiteraard niet noodzakelijk.

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Bij interesse of vragen mag je mij een appje doen! :)

Edit: vergeven!

Damesshirt maat M in de aanbieding, valt kleiner. App maar als je hem wil hebben!
beschrijving

Ik heb nog een senseo koffiezetapparaat in de aanbieding. App maar als je hem wilt ophalen (edit: vergeven)

celinejanssen

Door verhuizen blijft er nu een stofzuiger en magnentron over, iemand die hier belang bij heeft?
Vergeven

Daan Hulzebosch

beschrijving

Knoepert van een tweezitter, morgen gratis bij je voordeur. Nog nooit op gebarfd. Stuur maar een appje bij interesse!

celinejanssen

beschrijving

Last van een tekort aan keukengerei? Stuur me dan even een appje :)

Iemand nog belang bij een oneplus 6 screenprotector?
Gratis ophalen

jonathanjonker

Zeker driekwart vol, wel 2 jaar over datum maar dat maakt niks uit volgens mij. Ruikt nog prima iig. Heb ook nog wel meer los erbij.
beschrijving

Gratis af te halen in Groningen-Zuid: deze vierkante tafel die je aan beide kanten kan uitschuiven. Maar dan inclusief gebruikerssporen:

beschrijving
beschrijving

De ikea fanclub heeft hier de precieze afmetingen op staan: https://images.app.goo.gl/Sz3bSbRzj1o9Tup2A

Bij interesse kun je me appen op 0611974226

Edit: vergeven

Gratis op te halen aan de Van Speyk. App maar als je interesse hebt! :)

beschrijving

boristerbeek

Gratis aangeboden: twee chille stoelen. Ondanks een flinke knauw van de tand des tijds nog heerlijk comfortabel. Niet moeders mooiste, wel oma's favoriete zetels. Desgevraagd meet ik op hoe groot ze precies zijn. Vervoer kan ik helaas in geen enkele vorm aanbieden.

Nummer 1: blauwe stoel, stevig, vrij recht en dus relatief goed voor je postuur ook! Is daadwerkelijk van mijn oma geweest. Aardig zwaar.

beschrijving

Nummer 2: zwarte stoel, mega relaxed, rugleuning veert lekker naar achteren; uitstekende dutmogelijkheid. Erg licht, deze til je zo weg.

beschrijving

Stuur me vooral een bericht als je één of beide stoelen wilt komen ophalen!

beschrijving

Iemand belang bij deze bank? Is nog in een erg goede staat. Staat bij mijn Zus (niet in groningen). App maar als je interesse hebt

Bluetooth boxje. Gekregen maar heb al een betere box. Beetje skeer ding maar werkt gewoon.
beschrijving

suusvisscher

beschrijving
beschrijving

Gratis Samsung tv, 22 inch! Een oude huisgenoot heeft deze achtergelaten na zijn verhuizing, dus nu moeten we er vanaf. Zoals op de foto ook te zien is mist de stroomkabel, dus die moet je er nog bij kopen (dat kan volgens mij best cheap).

Edit: vergeven!

Stuur maar een appje bij interesse! Gaat anders volgende week woensdag weg.

Quinten schreef:

Bluetooth boxje. Gekregen maar heb al een betere box. Beetje skeer ding maar werkt gewoon.
beschrijving

Bump
06 42984914

Ik heb voor morgen (zaterdag) 13:30 een ticket gekocht voor de film Dumb Money in het Forum, maar heb gewoon een voetbalwedstrijd. Iemand die hierheen wil?