beschrijving

Huize Smûk gaat over op inductie, dus we hebben een aantal pannen in de aanbieding! Bij alle pannen (behalve het steelpannetje) zit ook een deksel. Stuur maar een appje als je één of meerdere pannen wil hebben :)

beschrijving

Zojuist gevonden op soos, Amice Michiel de Vries?

Bram Wagtmans

beschrijving

beschrijving

Ivm verhuizing mag u (een van) deze hebben. Zit nog een extra nachtkastje bij

Over ruim een maand komt een aannemer de muur achter de bank eruit halen. Daarom moet voor die tijd deze hoekbank weg. Hij is aan de rechterzijde ietwat doorgezakt, maar verder is de bank nog is prima staat.

Wie o wie kan ik hier blij mee maken? Stuur me een appje!

beschrijving
beschrijving

beschrijving

Twee kookpannen (gas) en een wokpan (inductie) gratis op te halen.
Stuur maar een appje bij interesse.

beschrijving

Voor als ze wel in uw koffiezetapparaat passen: een volledig volle verpakking onwijs gratis af te halen.
/draai

EllenBontekoe

Hallo,

Heeft iemand nog belang bij een oude fiets? Heeft wel een lekke band, is verder ook een klein beetje krakkemikkig, maar wel gratis op te halen aan de Aqua

Groetjes

RutgerStam98

beschrijving

Mooie bank, gratis af te halen aan de parel 222

RutgerStam98

Een hele comfortabele stoel en een televisie. Gratis af te halen aan de Parelstraat 222!

Vanavond of morgenochtend laatste kans, anders gaan ze naar de stort.

beschrijving
beschrijving

beschrijving

Gratis op te halen in Kampen (of in overleg vast wel wat te regelen); lakschoenen maat 42. Hebben al een aantal dies overleeft en gaan vast nog een paar rondes mee

Stuur me een appje bij interesse!

Jean Poepel

beschrijving
beschrijving

Prima werkende magnentron, hier over en dus op te halen

Hallo! Ik heb een schilderij gemaakt en geen ruimte meer aan mijn eigen muur. Dus geef ik hem weg, stuur een appje als je hem wil dan wacht ik even een paar dagen tot iedereen kans heeft gehad te reageren en verloot ik hem.

beschrijving