Grietje_Eva

jorikvelthuis schreef:

Grietje_Eva schreef:

Wil iemand mijn autotheorieboek hebben? Ligt hier maar niks te doen

is intussen vergeven

Heb hem inmiddels gehaald, iemand belang?
Stuur maar appje

Lekker gewerkt man🚗🚗

HannekeWuite

Ha gsv,

Aangezien ik ga verhuizen kunnen deze spullen aankomende week gratis opgehaald worden. Het gaat om de witte tafel met 2 stoelen en om het kleine witte ikea tafeltje. Beide tafels hebben wel enkele krasjes / vlekjes.
Stuur maar een appje bij interesse.
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Janvantende

beschrijving

Mag weg voor drie keer niks
0611662976

Grietje_Eva

Hoi, ik heb nog vijf volle strips van de pil (0,15 mg levonorgestrel/0,03mg ethinylestradiol) liggen, ga ze zelf niet meer opeten want ik werd er een beetje depri van. Maar als iemand ze wil app maar, bespaart je zo weer €15 of zo :)
Edit: vrijwilliger gevonden 👍🏻

Ik wilde hier net een rompertje aanbieden die ik op het novitiaat heb gekregen, maar volgens mij kan ik daar beter 9 maanden mee wachten.

beschrijving
Kan gebruikt worden als schoenenrek, kan ook opgehangen worden aan de muur. Al uit elkaar gehaald.
Edit: is opgehaald

beschrijving
40x50 spiegel, eigenlijk ongebruikt als je dat kunt zeggen over een spiegel en zelfs nog met van die hoekbeschermertjes voor vervoeren (-1).

App maar bij interesse!

AnnekeStokman

Hoihoi,

Ik heb twee lattenbodems in de aanbieding voor een éénpersoonsbed. (90x200)

beschrijving
beschrijving

Graag zo snel mogelijk reageren, ik haal het indien interesse vanavond thuisthuis op. Kan vanavond laat of morgenochtend vroeg geleverd worden bij jou thuis :)

0611126848

Edit: vergeven

jonathanjonker

Mooie plafondlamp. Heb hem gekocht op marktplaats in een set van twee, maar had er maar één nodig. Voor morgen appen anders gaat hij in de container.
beschrijving

grasMaaiker

Update: weg :)

Ha GSV,

Aangezien ik een zgan burgerbank kan overnemen, geef ik graag mijn huidige hoekbank gratis door. Deze bank heeft al heel wat GSV'ers plaats geboden, maar bij dezen een korte omschrijving mocht u ongelukkigerwijs nog niet de mogelijkheid hebben gehad om 'm zelf te testen. Het is inmiddels een derdehands bank, maar ondanks dat zit 'ie nog best comfortabel. Op sommige plekken wat doorgezakt, en tussen de kussens in zit het erg hard, maar als je gewoon braaf op de kussens blijft zitten is er niks aan de hand. Slaapt ook prima trouwens.
beschrijving
Ik heb 'm met een liniaal opgemeten dus pin me er niet op vast, maar het lange deel is ~255cm, het kortere deel ~180cm, en hij is ~90cm diep en in totaal ~80cm hoog.
De bank kan in 2 delen worden vervoerd van ongeveer 180x90x80cm en 165x90x80cm. Aangezien mijn nieuwe bank zaterdag komt, zou het ideaal zijn als deze bank vandaag of morgen wordt opgehaald. Mocht dat niet lukken maar wil je 'm wel graag, laat dat dan gerust weten.

Groetjes

jonathanjonker

jonathanjonker schreef:

Mooie plafondlamp. Heb hem gekocht op marktplaats in een set van twee, maar had er maar één nodig. Voor morgen appen anders gaat hij in de container.
beschrijving

okee heb hem nog steeds dus app maar bij interesse

Strawbarrie

Ha GSV!

Ik heb vandaag een nieuw bed gekocht en nu 1 matras over van 80x200cm van een paar maanden oud. Bij interesse: laat het voor zaterdag weten, want dan ga ik naar de stort.

Groetjes,
Barrie
0683564885

marthevanloo

Bureaustoel gratis af te halen! Het liefst wel deze week anders gaat ie weg! Bij interesse stuur vooral een appje (:

Edit: vergeven

beschrijving

Hoi! Iemand belang bij een autotheorieboek van de ANWB? Er is wat in gemarkeerd, maar verder nog helemaal top. Stuur maar een appje als je er belang bij hebt.

Hoi!
Wie wil deze tv, hij is een beetje oud maar werkt nog prima. Afmetingen zijn 68x50 cm.

beschrijving
Kan de foto niet draaien :(

Ik ben een groot fan van rouleren in interieur, dus ik heb weer wat leuks voor de geïnteresseerde. Het is een dunne plaat met ophangsysteem en 60cm doorsnee. Graag deze week nog ophalen. Groetjes!

Edit: vergeven!
beschrijving

Marianneweitkamp

Heb nog stapeltje flows en psychologie magazines op mn kamer liggen.
Iemand toevallig nog baat bij wat leesvoer?

Hoi!
De buurman van m'n ouders in Reitdiep heeft een grote relaxfauteuil in de aanbieding. Hij lijkt erg laag maar als ik m'n moeder mag geloven (wat ik meestal wel doe) valt dat best mee en zit hij heerlijk!
Doe maar een appje als je geïnteresseerd bent!
beschrijving

Janvantende

Deze hoekbank kunt u woensdag ophalen! Eventueel tegen vergoeding kan ie gebracht worden!
Ongeveer 255cm*200cm

beschrijving

NienkeBraam

Is er iemand die deze stoel van mij over wil nemen?
Stuur maar een appje als je geïnteresseerd bent!

sannevogelzang schreef:

beschrijving

beschrijving

Ha GSV,

Over een paar weken verhuis ik, en daarom heb ik het een en ander aan spullen in de aanbieding:

  • Eenpersoonsmatras
  • Bureaustoel
  • Klein kastje met schuifla en deurtjes
  • Grijze hoekbank

Alles mag gratis weg, stuur maar een appje als je interesse hebt of graag foto's wilt.

Groetjes!

Edit: alles is vergeven