Janvantende

Zijn er nog mensen die pannenzegels sparen van de AH?
Als ik mij niet vergis heb ik er nog negen thuis liggen.
App even (0611662976) als je interesse hebt.

Collector’s item, polo maatje s. Op te halen @spaanse aak 7
beschrijving

Sybren schreef:

Collector’s item, polo maatje s. Op te halen @spaanse aak 7
beschrijving

Waarvan is dit? Niet een van de vorige kledinglijnen toch?

gsvRONINGEN

Je komt wat tegen als je opruimt.

Mooie rubberen cakevorm in de vorm van een locomotief. Leuk om bijvoorbeeld een hypetrain mee te bakken.
beschrijving

En een flesje Ambrosius, ooit een keer verkeerd bezorgd @soos. Staat hier inmiddels al een jaar, is er vast lekkerder van geworden.
beschrijving

Casa houdt grote opruimdag, houd dit topic in de gaten! Vandaag te reserveren.

Deel 1: spelletjes
beschrijving

Deel 2:

15 stoere schriften en een map.
beschrijving

Grietje_Eva

Kan ik iemand (Venciali misschien?) blij maken met een gloednieuw GSV-shirtje? Echt handig voor in de KEI-week en op PVT en Bata en PaCo en je snapt het idee. Maatje S, bleek absoluut als XS te vallen dus ik heb hem nooit kunnen dragen helaas.. Twee jaar terug hoefde/paste niemand hem, maar ik vind het zo zonde om hem weg te gooien 🤷🏼‍♀️

achterkant
shirt voorkant

(De camera pakt de kleur niet helemaal goed, het is iets donkerder bordeaux en minder fel rood)

Edit: hij is geadopteerd!

Nynke de Graaf

Grietje_Eva schreef:

Kan ik iemand (Venciali misschien?) blij maken met een gloednieuw GSV-shirtje? Echt handig voor in de KEI-week en op PVT en Bata en PaCo en je snapt het idee. Maatje S, bleek absoluut als XS te vallen dus ik heb hem nooit kunnen dragen helaas.. Twee jaar terug hoefde/paste niemand hem, maar ik vind het zo zonde om hem weg te gooien 🤷🏼‍♀️

achterkant
shirt voorkant

(De camera pakt de kleur niet helemaal goed, het is iets donkerder bordeaux en minder fel rood)

+1! Ik had precies hetzelfde probleem toen, dus app maar bij belangstelling.

mirjamhuygen

Vrijdag of zaterdag op te halen. Ik wil er heel graag van af dus ben of ken jij iemand die deze meubels kan gebruiken, let me know!

(Slaap)bank, met een kussen kan je er nog prima op zitten:

beschrijving

Eenpersoonsbed inclusief matras (195x85):

beschrijving

Allemaal kekke GSV-merchandise op te halen voor nul euro. Shirt is maat S.

beschrijving

Hoi,
Tijdje geleden in de aanbieding deze deo gekocht maar reageert niet goed op m'n huid, daarom gratis af te halen

beschrijving

edit: geclaimd

sannevogelzang

Voor de sportieve GSV'ers: gratis sporthorloge. Zit een gps op en je kunt er intervaltrainingen en bepaalde tempo's op instellen. Synchoniseert ook met strava #nomorestravaschaamte. Geen hartslagmeter, maar je kan er wel een hartslagband aan koppelen dacht ik.

beschrijving

Als je meer details wilt weten: het gaat om TomTom model 8rs00.

Edit: geclaimd

Janvantende

Iemand nog behoefte aan een hoop auto spullen?
Sommige dingen zijn nog helemaal nieuw
Gratis op te halen
App/bel me maar bij belangstelling (0611662976)
beschrijving

sannevogelzang

Hallo,

De Floresmansion is helaas binnenkort een paar bewoners kwijt. Nu hebben wij een aantal novietenfoto's hangen en wij verwachten dat de zoon van de huisbaas hier weinig interesse in heeft. Verder is het natuurlijk zonde om de novietenfoto's weg te doen. Dus wilt u uw wc opleuken met een paar kiekjes? App Lisanne of ondergetekende.

Groet

Is inmiddels al vergeven, u mag weer stoppen met appen.

Gratis oude tijdschriften, van ergens tussen 2012 en 2020. Oa LINDA, psychologie magazine, womens health, viva en nog een enkel ander tijdschrift. Genoeg tijdverdrijf om een nieuwe coronagolf aan te kunnen.

06-22622617
beschrijving

Wegens opruiming/herordening van onze woonkamer mogen de volgende spullen (gratis) weg:

beschrijving

beschrijving

beschrijving

Radio/stereoset: met cassettespeler! Vintage beestje, t.e.a.b., gratis voor de sjaars die zijn kamer aan het inrichten is. Edit: weg

IJzeren papierlades ding: handig voor al uw collegenotities die u nimmer terugleest of ander papierwerk.

Xbox 360 gitaar: ideaal voor guitar hero of zoiets

De opruimsessie gaat verder. App maar bij interesse

Edit: puzzel is al weg
beschrijving

Jorieke Klinge

Gratis af te halen deze week :)

beschrijving
Bureau

beschrijving
Twee opbergmandjes/tafeltjes

beschrijving
Boekenkast

In de boekenkast zit wel een achterwandje, maar dat is niet zo goed te zien, omdat er hetzelfde behang op geplakt is als aan de muur zit.

App maar als je iets wilt hebben: 0683145439