elisavroom

Lief GSV,

De bewoners van parel 112 hebben een parel van een voorstel voor een van u :)
Wij hebben een bank die we kwijt moeten en misschien bent u wel dringend op zoek naar eentje.

Als dat het geval is mag u mij een appje sturen en mag u de bank zsm komen ophalen!

Groetjes!
beschrijving

jonathanjonker

Willen er nog mensen AH-messenzegels? Heb 11 volle spaarkaarten en heb dr niet zoveel nodig.

Edit: vergeven!

Ha GSV,

Bij verhuizen komt vaak ook het wegdoen van spullen kijken. Dus bij deze mijn zeer geliefde loveseat. Hij is nog in goede staat.

Gratis op te halen bij Framaheerd 107, onder voorwaarde dat dit deze donderdag of vrijdag gebeurt (21 of 22 juli)!

beschrijving
beschrijving

U mag mij appen bij interesse!

P.s. Voor recensies over de zitkwaliteit kunt u bij leden van mijn voormalige BK terecht of bij andere GSV'ers die een stap in Beijum durfden te zetten.

AnnekeStokman

Bij het opruimen van soos kwamen we dit tegen. Misschien leuk voor in huis. Wie kunnen we hier blij mee maken?

Edit: vergeven
beschrijving

Wilt u uw longen bevuilen zonder nicotine net zoals amica Visscher? Graag ophalen voor donderdag.
beschrijving

Edit: vergeven

jeroenschipper

Deze wandkast moet weg en kan u gratis ophalen bij Aqua 837!
Wel deze week nog, daarna doe ik hem weg.

beschrijving

beschrijving

Bij interesse kunt u mij een appje sturen.

Grietje_Eva

Hoi allemaal,

Ik ga verhuizen! :D Nogal wat spullies kunnen helaas niet mee naar mijn nieuwe kamertje, dus ik heb wat dozen met gratis spullen over Boven Soos.

Kleine (incomplete) sfeerimpressie van de weggeefdingen:

  • Roze en groen inpakpapier
  • Een touwladder z.g.a.n.
  • Verschillende lege schriften en notitieboekjes
  • 17 inch laptophoes
  • Veel ballonnen
  • Vingerverf
  • Verschillende sets 1pers. beddengoed met bloemetjes (en eentje met stippels en Jip & Janneke)
  • Knikkers
  • 2 Multomappen (wit en felblauw)
  • Theepot + bijpassend kopje die je kan stapelen
  • Een groot wit kleed (kan je over een lelijke bank heen hangen ofzo)
  • Een groen tafelkleed met donkergroene kerstboompjes
  • Een boek over hoe je bloemen kunt haken
  • Een jungle-slinger
  • Een Peijnenburg-koekblik
  • Nog een bewaarblikje
  • De lustrum intense-handdoek
  • Duitse mini-vlaggetjes met zuignappen voor aan je (auto)raam
  • Een reflecterende sleutelhanger met een muizenknuffeltje eraan
  • Een doorzichtig siliconen hoesje voor Samsung Galaxy A40
  • Gele plastic vlaggetjes
  • Lantaarns waar kaarsen in kunnen
  • Een wit porseleinen design fruitschaal van Villeroy & Boch
  • Oranje krukje
  • Blauwe fleecedeken
  • Allerlei (studie)boeken, vooral van pedagogische wetenschappen (onderwijskunde), niet allemaal helemaal gratis maar ook echt niet duur
  • Siliconen vorm voor cakepops + de non-food benodigdheden (lollystokjes en lintjes)
  • Lege binnenpotjes voor planten
  • Een spiegel met de inspirerende tekst "a smile is the prettiest thing you van wear"
  • Een nep-klimopslinger met witte roosjes
  • Dicht pakje met 2 paar 40 denier zwarte kniekousen (one size)
  • Zweeds boek over babynamen
  • Breed assortiment aan Duitse boeken voor wie een poging wil wagen ;)
  • Fotolijstjes
  • matrashoeslaken grasgroen 140x200m

App maar als je iets wilt hebben of even wilt bekijken! Ophalen mag vanavond (donderdag) tot grotemensenbedtijd (dus voor soos aan ;)) Wat er overblijft gaat zaterdag naar de kringloop, tenzij je appt met een supergoed verhaal.

Joee, tot kijk!

Ps. Ik haal dingen die zijn weggegeven wel van de lijst af en ik zet er af en toe nog wat bij waarvan ik in de loop van de dag besluit dat het ook weg mag :)

Nynke de Graaf

Hoi,
Ik heb dit gordijn (hoe noem je zo'n ding?) dat nog uit m'n oude studentenkamer komt hier nog liggen. Zoals op de foto's te zien (het is natuurlijk degene zonder scheur ;)) monteer je hem aan de bovenkant van het kozijn. Hij is 85 centimer breed en iets van 2 meter lang. Mocht je er belang bij hebben, stuur maar een appje, anders gaat ie binnenkort naar de kringloop.
beschrijving
beschrijving

Nynke de Graaf schreef:

Hoi,
Ik heb dit gordijn (hoe noem je zo'n ding?) dat nog uit m'n oude studentenkamer komt hier nog liggen. Zoals op de foto's te zien (het is natuurlijk degene zonder scheur ;)) monteer je hem aan de bovenkant van het kozijn. Hij is 85 centimer breed en iets van 2 meter lang. Mocht je er belang bij hebben, stuur maar een appje, anders gaat ie binnenkort naar de kringloop.

dat noem je een jaloezie!

Nynke de Graaf

Michiel L schreef:

dat noem je een jaloezie!

Ik dacht dat dat alleen die met van die latjes waren die je open en dicht kunt draaien, deze is van stof en kan alleen naar boven en naar beneden in- en uitklappen

Edit: kennelijk toch wel een gordijn, zag opeens plisségordijn langskomen en dat is het

Ha GSV!

Wie wil deze koelkast (boven)? Ik heb een nieuwe dus deze mag weg, hij werkt nog goed!
Vriezer (onder) mag ook weg maar die werkt iets minder goed...

beschrijving

beschrijving

Ha GSV,

Ik heb twee (zo goed als) nieuwe lattenbodems te geef van 90x200 cm. App vooral als je interesse hebt, anders breng ik ze naar de stort.

Groetjes!

Deze mag morgenmiddag weg van aquamarijnstraat 763 app maar als je interesse hebt. De afmetingen zijn 220 x 78 x 100

beschrijving

beschrijving

NienkeBraam

VERGEVEN: Ik heb dit bed in de aanbieding, kraakt wel een beetje, maar functioneert prima heur. Afmetingen zijn 200×90.

beschrijving

Niet meer beschikbaar: mijn ouders hebben ook nog een oude frituurpan waar ze vanaf willen, app maar als je die wil hebben. We nemen hem woensdag mee naar Groningen.

Ik heb een verhuisdoos staan met wat keukenspullen die weg mogen, namelijk:

  • wokpan, edit: vergeven
  • klein kookpannetje met steel + deksel, edit: vergeven
  • klein kookpannetje zonder steel + deksel
  • bestek: 7 lepels, 6 vorken, 7 messen, edit: vergeven
  • taartschep
  • opscheplepel
  • scherp mes, edit: vergeven
  • bestekbak
  • soeplepel
  • maatbeker
  • vierkant ovenschaaltje, edit: vergeven
  • 3 ontbijtborden, edit: vergeven
  • stamppotstamper

App vooral bij interesse of als je even een kijkje in de verhuisdoos wil nemen. Gaat anders naar de kringloop.

VERGEVEN

Nog meer gratis spullen!

Carcasonne Het rad van fortuin. In principe zelfde als basisspel maar dan met extra spelelement.
beschrijving
beschrijving

Ruimteschepen van Catan. Nooit gespeeld, vast heel leuk. Spel voor 2 personen.
beschrijving
beschrijving

App me vooral bij interesse! Spulletjes in eerder bericht zijn ook nog grotendeels beschikbaar.

beschrijving
Iemand baat bij (mannen)deodorant? Niet omdat jullie allemaal stinken, maar omdat m’n tere huidje allergisch is voor deze dingen

Ik heb nog een hele stapel SICs liggen (2015-2022), heeft iemand daar nog belang bij? Ophalen vóór 20 januari (oud papierdag).

Verder heb ik nog een GSV-shirt liggen die weg mag (bordeaux, vrouwenmaat S) en een GSV-button.

EDIT: OHJA ik wil ook nog wat planten wegdoen, namelijk:
(alvast sorry voor de lelijke foto's, in het echt zijn ze mooier)

beschrijving
Pannenkoekplant

beschrijving
beschrijving

Twee van deze, grote pot en veel bladeren en hier en daar een bloem.

beschrijving

Hangplant, niet moeilijk in onderhoud en heel makkelijk te stekken

beschrijving
Dit is een ananasplant, als je groenere vingers hebt dan ik kan er een steel met daarop een klein ananasje groeien. Vindt het ook leuk om babyplantjes te maken.

beschrijving
En tenslotte deze, heb ook nog een hoop stekjes als je het leuk vindt. Alles met gratis binnenpot, misschien doe ik de buitenpot er ook bij.

Voor de boksgala sterren of andere fitbois, 1x 15% korting bij XXL Nutrition.

beschrijving