Voor de BBQ-liefhebbers: een zak onaangebroken BBQ Grill briketten van 3 kg en 1,5 doosje aanmaakblokjes
beschrijving

Voor de pyromanen:
beschrijving

Stuur maar een appje bij interesse :)

EDIT: de kolen en aanmaakblokjes zijn inmiddels vergeven

WickydeVieking

Zoals de meesten van jullie inmiddels weten, gaan Rob en ik binnenkort verhuizen. Nu hebben we 6 eettafelstoelen gekocht, waar we verplicht de tafel bij moesten kopen.

Nu hebben wij al een tafel en dus mag de tafel gratis weg. Als u voor zaterdag 12:00 reageert, wordt hij wellicht gratis langsgebracht.

Stuur mij maar een appje bij interesse: 0613550318
beschrijving

jonathanjonker schreef:

Beste GSV,

Ik ga mijn kamer anders inrichten en heb daarvoor een nieuw bed en een nieuwe bank gekocht. Daarom mogen mijn oude meubels weg. Tevens heb ik ook nog een 180 x 200 meter bed in onderdelen op voorraad. Deze is zgan. Als je graag iets zou willen mag dat. De spullen staan vanaf vanavond ook op marktplaats voor de zekerheid. Daar vraag ik er wel wat geld voor, maar als een GSV'er ze graag wil hebben is dat helemaal gratis.

Het bed had ik overgenomen, maar het bleek niet de goede maat te zijn. Zo blijkt maar weer, meten is weten. Als u interesse hebt in het bed, app me dan gerust. Hij is dus niet gebruikt door mij, hij is dus nog steeds in goede staat.

Met amicale groet,
Thomas

MarjanHoff

Gratis en zsm ophalen:

Paar krasjes/vlekkies, prima te doen nog:
beschrijving

Beetje kleine verf vlekkies op het blad:
beschrijving

Alle tafels zijn uit elkaar gehaald!

Psychologie boeken:
beschrijving