Voor de BBQ-liefhebbers: een zak onaangebroken BBQ Grill briketten van 3 kg en 1,5 doosje aanmaakblokjes
beschrijving

Voor de pyromanen:
beschrijving

Stuur maar een appje bij interesse :)

EDIT: de kolen en aanmaakblokjes zijn inmiddels vergeven

WickydeVieking

Zoals de meesten van jullie inmiddels weten, gaan Rob en ik binnenkort verhuizen. Nu hebben we 6 eettafelstoelen gekocht, waar we verplicht de tafel bij moesten kopen.

Nu hebben wij al een tafel en dus mag de tafel gratis weg. Als u voor zaterdag 12:00 reageert, wordt hij wellicht gratis langsgebracht.

Stuur mij maar een appje bij interesse: 0613550318
beschrijving

jonathanjonker schreef:

Beste GSV,

Ik ga mijn kamer anders inrichten en heb daarvoor een nieuw bed en een nieuwe bank gekocht. Daarom mogen mijn oude meubels weg. Tevens heb ik ook nog een 180 x 200 meter bed in onderdelen op voorraad. Deze is zgan. Als je graag iets zou willen mag dat. De spullen staan vanaf vanavond ook op marktplaats voor de zekerheid. Daar vraag ik er wel wat geld voor, maar als een GSV'er ze graag wil hebben is dat helemaal gratis.

Het bed had ik overgenomen, maar het bleek niet de goede maat te zijn. Zo blijkt maar weer, meten is weten. Als u interesse hebt in het bed, app me dan gerust. Hij is dus niet gebruikt door mij, hij is dus nog steeds in goede staat.

Met amicale groet,
Thomas

Gratis en zsm ophalen:

Paar krasjes/vlekkies, prima te doen nog:
beschrijving

Beetje kleine verf vlekkies op het blad:
beschrijving

Alle tafels zijn uit elkaar gehaald!

Psychologie boeken:
beschrijving

Gratis, alles is om en nabij maat S

beschrijving

Arjan Dwarshuis

Ha GSV,

Ik ga verhuizen dus moet van m'n spullen af. Ik heb in de aanbieding:

  • een bureau (l: 150cm, b: 81 cm, h: 75,5cm)
  • een kledingkast (klein beetje gammel maar verder prima)
  • een hoogslaper
  • een bank

Alles mag gratis weg, je mag alleen zelf zorgen dat het in je eigen stekkie komt. De hoogslaper en kast kunnen eind volgend week pas opgehaald worden. App me bij interesse!

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Met de hoop op een warme nazomer: gratis ophalen met afdekzeil.
0628328405

beschrijving
beschrijving

Klippan bank van IKEA in prima staat met uitwasbare hoes, vóór woensdagmiddag 13:00 gratis af te halen aan de Van Speyk, anders gaat ‘ie naar de stort!

beschrijving

Aqua 563 moet leeg, maar ik heb nog de nodige spullen over. Bij interesse in één van de volgende spullen (in principe gratis), mag je me een appje sturen. Garantie tot de voordeur (de mijne welteverstaan) en transport mag je zelf regelen.

  • bank (zwart leer, oud)
  • bank (grijze stof, prima staat)
  • salontafel (licht hout, vrij groot zwaar)
  • relaxstoel (bruin leer, kan achterover, groot en zwaar)
  • koelkast (4 planken)
  • vriezer (2 planken)
  • wandkastje (bruin hout)
  • Kallax-kast (wit, 2x4 vakjes, paar stickers er even afschrobben)
  • 2 IKEA-plankjes+ steun en schroeven (zwart)

Gratis af te halen aan de Verlengde Nieuwstraat 34 voor 1 oktober.

-1 antieke houten kast (118b x 200h x 55d)
-Ikea Brimnes kledingkast met 3 deuren (117b x 190h)

Bij interesse kan je me appen op 0634063854
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Gratis spiegel op te halen bij Herman Colleniusstraat 108-3. Kan over deur gehangen worden.

beschrijving

Een cadeau van een van de mooiste besturen ooit zomaar wegtyfen?!

Schofterig Timo en de hele VGSE

Niet echt een spul, maar wel gratis: ik heb een pannekoekplantje die bizar goed groeit en waar allemaal babypannekoekjes omheen zijn gaan groeien. Dus wil je graag een stekje, stuur me een appje!

Ik heb deze flessen al jaren in m'n kast staan. Vind het zonde om weg te gooien, maar gebruik het zelf ook nooit meer... de flessen zijn nog meer dan de helft vol of helemaal vol. Stuur maar een appje als je ze wil hebben!
beschrijving

Ps. Ik heb ook zo'n bizarre pannenkoekenplant. Dus als lyan haar stekjes op zijn, heb ik ook nog wel wat! ;)

Aliët schreef:

Ik heb deze flessen al jaren in m'n kast staan. Vind het zonde om weg te gooien, maar gebruik het zelf ook nooit meer... de flessen zijn nog meer dan de helft vol of helemaal vol. Stuur maar een appje als je ze wil hebben!
beschrijving

Ps. Ik heb ook zo'n bizarre pannenkoekenplant. Dus als lyan haar stekjes op zijn, heb ik ook nog wel wat! ;)

Die middelste, Perfecte Krul, heb ik toevallig ook al jaren in mijn kast staan en mag ook weg. Nog nooit gebruikt. Constitutieborrel-cadeau. Vraag me niet waarom.

Grietje_Eva

Wil iemand mijn autotheorieboek hebben? Ligt hier maar niks te doen

is intussen vergeven

Meer random wordt het niet, maar mijn zus kreeg haar marktplaats bestelling in dit strakke pakkie geleverd. Nee, het was geen wielrenner die ze op marktplaats had gehuurd/gekocht... Iemand belang bij? Hij is van het merk Boretti in maat L, helemaal nieuw.

  • vergeven
    beschrijving

Ha GSV,

Heeft u nou altijd al dat Ekade gevoel een beetje in huis willen halen? Dan heeft u daar bij deze de kans toe.

Deze twee banken, die hier al jarenlang staan, zijn nu namelijk gratis mee te nemen. Toegegeven, ze zijn niet de mooiste, maar ze doen het nog meer dan prima.

Graag vóór komende vrijdag ophalen, anders gaan ze naar de stort. Als je er eentje wilt is dat ook prima. Stuur maar een appje.

beschrijving

beschrijving

NienkeBraam

Ha GSV,

Wie wil dit kleine bankje van mij overnemen?
Afmetingen: breedte 140, diepte 78, hoogte 73

Laat maar weten als je interesse hebt, vanavond gaat 'ie weg.
beschrijving

jorikvelthuis

Grietje_Eva schreef:

Wil iemand mijn autotheorieboek hebben? Ligt hier maar niks te doen

is intussen vergeven

Heb hem inmiddels gehaald, iemand belang?
Stuur maar appje