Joashakvoort

beschrijving

Rokkostuum voor een jongen of meisje van rond de 1.90 met schoenen maat 48. Moet mss wel even naar de stomerij. Gratis te ruilen tegen een taart of geen taart mag ook.

tel. 0628477121

sannevogelzang

Deze spullen mogen weg voor gratis:

Kleine eettafel/bureau

(geclaimd)

Stoelen

(geclaimd)

beschrijving

beschrijving

Stuur maar een appje als je geïnteresseerd bent!

sannevogelzang

Dubbelpost, I know. Wegens afzegging ook een klippan (ikea) beschikbaar.

beschrijving

Ik heb morgenochtend 3 porties Herman in de aanbieding. Herman moet met veel liefde en een beetje aandacht verzorgd worden. Normaal gesproken is Herman geen veganist, maar de afgelopen 15 dagen dat ik hem heb gehad heb ik hem toch wel aan een veganistisch dieet gezet, ook hiermee groeide hij goed. Hoe jij Herman de komende tijd voedt is geheel aan jou.
Vorige week heb ik hem voor het eerst gebakken en hij was heerlijk!
Dus stuur maar een appje als je interesse hebt, morgenochtend/begin van de middag ophalen.

Overenthousiast gekocht bij de kringloop terwijl ik hem thuis al had. Voor de liefhebber, excl. slippers.
beschrijving

= vergeven

Vrijstaand oventje. Ik heb m ergens uit een schuur vandaan en heb er anderhalf jaar lang meerdere malen per week in gebakken en geroosterd.
Hij gaat weg omdat ik een iets grotere heb aangeschaft, maar hij kan prima nog een rondje mee.

Afmetingen: 36 hoog x 47 breed x 29 diep.

Ruilen tegen een flesje wijn?
Edit: ik hoor van mijn wederhelft dat dit te goedkoop is. Doe maar een flesje iets betere wijn.

Vergeven

beschrijving
beschrijving

Poh wat een unit, deze droger is gratis. Bezorg je ook? Sure, twee krat krijg je hem aan deur (mits je in de stad woont). Appen is winnen.

beschrijving

Bank die nog hartstikke prima zit, maar het bij mij aflegt tegen een andere bank en nu in de weg staat. Het is geen kleine bank, dus als je er de ruimte voor hebt kan je er mooi wat mensen op kwijt.

Als je interesse hebt en hem wil ophalen mag je me appen op 06-11973622.

beschrijving

Ha GSV,

Poging 2 voor een portie Herman, nu met iets meer uitleg omdat ik uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat na mijn afgelopen berichtje over 'Herman' veel onduidelijkheid was.
Herman is een vriendschapscake, die om de 10 dagen doorgegeven kan worden. Als je hem hebt ontvangen, laat je hem 'opgroeien' en voedt je hem een paar keer met suiker, bloem en melk. Op dag 9 is Herman zo gegroeid dat je van een deel een cake kunt maken en het andere deel weg kunt geven aan anderen, zodat zij Herman ook kunnen laten groeien en een heerlijke cake kunnen maken.
Tot nu toe heb ik al 4 cakes gebakken: naturel, rozijn/noten, wortel en chocolade. Ze vielen goed in de smaak en u kunt dit dus ook krijgen!
Vandaag en morgen is het moment dat ik Herman mag gaan uitdelen. U krijgt dan dus een bakje met deeg erin en een recept die u volgt de komende 10 dagen. Zoals ik vorige keer al noemde, gedijt Herman ook prima met plantaardige melk maar natuurlijk kunt u hem ook met normale melk voeden.
Dus als u ook over 10 dagen een lekkere cake wilt hebben die u weer met anderen kunt delen, stuur vooral even een appje!

Groetjes,
Lydia

jonathanjonker

Beste GSV,

Ik ga mijn kamer anders inrichten en heb daarvoor een nieuw bed en een nieuwe bank gekocht. Daarom mogen mijn oude meubels weg. Tevens heb ik ook nog een 180 x 200 meter bed in onderdelen op voorraad. Deze is zgan. Als je graag iets zou willen mag dat. De spullen staan vanaf vanavond ook op marktplaats voor de zekerheid. Daar vraag ik er wel wat geld voor, maar als een GSV'er ze graag wil hebben is dat helemaal gratis.
App maar!

beschrijving
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Het 180 bed kun je bekijken via deze link https://www.bol.com/nl/p/bedframe-metalen-bed-frame-met-lattenbodem-200-180-cm-401722/9200000055899166/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Het liefste op donderdag ophalen! Vrijdagochtend gaat alles anders naar de stort!

groetjes,

Jonathan Jonker

Daan Hulzebosch

Die meubels van Jonker plakken wel enorm aan je kont hoor

Daan Hulzebosch schreef:

Die meubels van Jonker plakken wel enorm aan je kont hoor

Komt door al het zweet tijdens het warzonen zeker

Speakers voor bijvoorbeeld je computer. Stroom via USB, maar kan je ook aansluiten op een adapter en dan kan het gewoon via stopcontact. Geven zelfs blauw licht als je dat wilt.

beschrijving

Sorry dat ik het plaatje niet verticaal kan krijgen.

Edit: vergeven!

Mirjam venerius

Aangezien ons huis eruit begint te zien als een kinderkamer voor pannenkoekenplanten kan de liefhebber een stekje komen ophalen aan parel 112.

beschrijving

dinekelagendijk

Hallo GSV,

Omdat ik ga verhuizen heb ik wat meubels over die gratis af te halen zijn, als je ergens interesse in hebt app me dan even: 0614763829.

beschrijving
Bijzettafeltje IKEA

beschrijving
TV-meubel IKEA

beschrijving
Salontafeltje IKEA

beschrijving
Eettafel 140x84cm

beschrijving

beschrijving

dinekelagendijk

Heeft er nog iemand belang bij een compleet rokkostuum? Is de oude van Joost van Eerden, hij mag gratis weg van hem. Maat S/M.

0614763829

beschrijving
beschrijving

Hoi,

Ik heb een nieuwe box gekocht en kreeg bij aankoop daarvan deze apparaten cadeau. Het zijn vast prima dingen, kosten normaal 20 euro en zijn van JBL dus dat is altijd goed. Ik heb er echter niks aan want heb een goede koptelefoon en maar twee oren.

Degene die de leukste motivatiebrief schrijft mag ze gratis komen ophalen. Morgen ben ik overdag ook in de UB, dus daar kan je ook langskomen.

M'n nummer mag je lekker zelf opzoeken, shame on you als je mijn nummer niet hebt opgeslagen

Edit: Genoeg opgaves nu, anders wordt het ongemakkelijk. Toedels

Hoi!
Geen ultieme foto dit, maar als iemand belang heeft bij deze prachtige gratis ikealamp dan hoor ik het graag!

Groetjes!
beschrijving

Ha GSV, deze prima zittende bureaustoel is over en mag gratis opgehaald worden. Verstelbaar in de hoogte en de rugleuning kan ook naar voren/achteren geschoven worden.

beschrijving

Gratis rode slaapbank

Ha beste lezer,

Na 8 jaar verschillende studentenwoningen te hebben opgevrolijkt is het tijd om deze modieuze rode slaapbank een nieuwe eigenaar te gunnen. Dit is uw kans om die gelukkige rol op u te nemen! Zeg nou zelf, wat is er mooier dan na zo'n zwaar klotejaar uw kamer eens lekker op te leuken met een kek nieuw meubel? Precies, vast wel een paar dingen maar niet ontzettend veel.

Wat voor kwaliteiten kent deze bank?

  • Hij slaapt prinsheerlijk, vooral wanneer je na een lange avond soos geen zin of functionerend evenwichtsorgaan meer hebt om nog een trap extra omhoog te kunnen;
  • Mocht u na een iets te schavuiterig avondje stappen heel ongereformeerd een dame of heer spontaan een slaapplaats willen verschaffen, dan kan de bank worden opengeklapt als tweepersoonsbed;
  • Het zwarte kussen is heel zacht en heeft met enige fantasie de vorm van een vrouw of man, dus ook zonder een avondje uit heeft u altijd een optie om innig met iets te knuffelen;
  • Met zo'n sexy kleurtje heb je ook geen verf op de muur meer nodig en wordt zelfs de saaiste woon- of slaapkamer in een keer aantrekkelijk;
  • De huidige eigenaren zijn prima bereid om mee te denken in het faciliteren van de verhuizing;
  • Hij kost niet duur, want gratis.

kekkebank

sportievebank

Kortom: ligt heerlijk, ook voor twee, zit bovendien prima en mooi rood is niet lelijk, zeker voor de schappelijke prijs van nul euro's.

Interesse? Laat dan hieronder een bericht achter of stuur me een bericht via Facebook/Messenger. Alvast gefeliciteerd met de nieuwe sofa!

Amicale groetjes,

Remco van Veluwen

edit: vergeven!