Natuurlijk!

Vriend Niels

Koné is een overschatte voetballer.

Dat niet alleen, hij gaat ook gewoon weinig spelen. Ik lach om overschatte voetballers.

Hopla, op plaats 333 van de 37335!
Hoogendorp bedankt, die Nigel de Jong heb ik uberhaupt niet nodig jongens...

Vriend Niels

Dank zij Arveladze nog aardig wat puntjes. Maar oioioi ik denk dat ik toch maar spelers van RKC en Heracles in mijn basisteam zet. Of is dat achter de feiten aanlopen??

ach gedeeld zesde, ik heb zoveel verstand van voetbal ik wist het wel, het duurde gewoon een tijdje voor het eruit kwam, had ik al verteld dat leneert dit jaar niet meedoet omdat ie altijd achter mij eindigt?

tegen landzaat zijn 4 wedstrijden schorsing geeist. Ben ik blij dat ik die er niet in heb staan. AZ levert de punten.

die friezen ook altijd... jammer hoor

Ach, wat heerlijk toch als je bij de eerst pagina van het klassement kijkt en je team op de 17e plaats ziet staan... Een paar goede wissels en hopla, 37380 mensen staan opeens achter je!

Rossatronie schreef: Ach, wat heerlijk toch als je bij de eerst pagina van het klassement kijkt en je team op de 17e plaats ziet staan... Een paar goede wissels en hopla, 37380 mensen staan opeens achter je!

netjes hoor!

Voor mensen met Huntelaar, Lindenberg of Landzaat:

Lindenbergh en Huntelaar akkoord, Landzaat niet

19/9/2005 17:40

Olaf Lindenbergh en Klaas Jan Huntelaar gingen akkoord met het schikkingsvoorstel dat de KNVB-aanklager hen had gedaan. Denny Landzaat is het echter niet eens met de voorgestelde schorsing van vier duels.
Olaf Lindenbergh kreeg zondag in de slotfase van de wedstrijd tegen AZ een rode kaart. In de ogen van scheidsrechter Roelof Luinge had de Ajax-middenvelder een elleboogstoot uitgedeeld aan Shota Arveladze. Voor die actie moet Lindenbergh een schorsing van vier duels uitzitten, waarvan één voorwaardelijk.

Klaas Jan Huntelaar moet drie duels toekijken, waarvan eentje voorwaardelijk. De aanvaller van SC Heerenveen kreeg rood omdat hij Feyenoord-linksback Pascal Bosschaart trakteerde op een schopje in het kruis.

Denny Landzaat en AZ stemden niet in met het schikkingsvoorstel dat de KNVB-aanklager had gedaan. De aanvoerder van de Alkmaarse club gaf in het competitieduel met Vitesse tegenstander Gill Swerts een knietje in zijn been. De voorgestelde schorsing van vier wedstrijden (waarvan een voorwaardelijk) is AZ echter te gortig.

Hoppa Maduro scoort, dat levert ten minste punten op.

en saeijs, jammer dat et in de 94e minuut tegen ajax is. en ik wil btw never meer iemand lucky ajax horen zeggen

doelpuntje van maduro en geel voor sneijdert, heerlijk

ik heb saeijs net in de basis gezet... hoppa :D

Maduro levert me daarmee 11 punten op en daarmee kom ik uit op een 6e plek. Pas maar op Koos!

Leuk dat je Saeijs hebt, maar deze wedstrijd geldt als ronde 1 (inhaalwedstrijd), dus daar krijg je geen punten voor... En geel voor Sneijder: boeie! Hij scoort toch, is weer 8 punten.

En Henri, sta je 6e en moet ik bang worden? Is dat in de GSV subleague of in het algemeen klassement? 8)

ach joh dat gat van om en nabij 50 punten haal ik zo in.

Heerlijk, ricky vd bergh als wissel. En saeijs net in de basis gezet, schiet lekker op zo. Zomaar derde in de league.

Ik heb ricky ook, maar ik krijg zijn punten niet!!

Gaat er nog geld in gezet worden? € 2,- p.p. > winnaar 50%, 2e 30% en 3e 20% ofzo.