Vergeet de 44e plaats (nog op de eerste pagina) van het overall-weekklassement niet!

K%S schreef: Vergeet de 44e plaats (nog op de eerste pagina) van het overall-weekklassement niet!

Klopt! Ook heel netjes natuurlijk...

na komend weekend zal het klassement er uiteraard heel anders uit zien. Na mijn geniale omzettingen...met John de Jong, Danny Landzaat, Kone SMolders en huntelaartje als goalgetters en verder nog maxwell en Saidi als puntenpakkers kan het alg. overalltje mij niet meer ontgaan. Als er nog mensen met mij mee willen met de hoofdprijs (een geheel verzorgde weekendje Arsenal (of iets dergelijkes)) dan mogen ze dat hier posten.

Jurrian schreef: ...met John de Jong, Danny Landzaat, Kone SMolders en huntelaartje als goalgetters .

Hmm, John de Jong zal in ieder geval de eerste 3 weken geen punten voor je pakken, das dan alvast jammer

Gerard schreef: [..] Hmm, John de Jong zal in ieder geval de eerste 3 weken geen punten voor je pakken, das dan alvast jammer

istie toch geblesseerd joh k*t, heb ik weer he

oja..... mathijsen alweer gescoord :D PUNTEN!!!!!! :D

Skippy schreef: oja..... mathijsen alweer gescoord :D PUNTEN!!!!!! :D

ik heb er tot nu toe wederom weer heeeeeeeeeeel weinig

Skippy schreef: oja..... mathijsen alweer gescoord :D PUNTEN!!!!!! :D

Klootviool, zet dat er ff op na Studio Sport... Haas.

Gerard schreef: [..] Hmm, John de Jong zal in ieder geval de eerste 3 weken geen punten voor je pakken, das dan alvast jammer

Ik heb ook Johny de Jong, gelukkig heb PSV gelijk gespeeld. Smolders is trouwens echt kut, die heb een wedstrijdje 2 keer gescoord volgens mij. RBC staat stijf onderaan met maar liefst 10 doelpunten in 10 wedstrijden...
Ik heb hem ook een blauwe maandag gehad maar snel gewisseld voor Kalou, toch een tikkie productiever! Alleen dus niet dit weekend, k*tzooi!

K%S schreef: Klootviool, zet dat er ff op na Studio Sport... Haas.

Inderdaad!!!

Ik vermoedde al dat Skippy zo'n actie zou uithalen dus ik heb dit topic opzettelijk vermeden, maar misschien ben ik de volgende week minder scherp en verpest je mn zondagavond...

mijn zondagavond is sowieso verpest, wat een kutscheids zeg!!

websie, DIE SCHEIDS was kut!

ARD schreef: mijn zondagavond is sowieso verpest, wat een k*t zeg!!

Das weer een ander punt, maar inderdaad... Altijd al geroepen dat van Egmond veruit de slechtste scheidsrechter van Nederland is!

ALtijd makkelijk, een ander de schuld geven, nooit een keer kijken naar een pleuristeam... dat belooft veel goeds... :lol:

Maar gewoon zomaar iets anders... die CvhJ is best wel thof. Want ik zag gister opeens dat ik 6 spitsen heb opgesteld!!!

Kuijt, Huntelaar en Perez.... Das logisch.

Maar tot mijn verbazing (neej hoor ik wist het allang) stonden ook

vd Vaart, Knopper en Bouthar in de spits.

Altijd lekker....

Weet iemand of er ook zo verdedigers (binnen CvhJ) ''in het echt" staan opgesteld in spits... of andersom natuurlijk, spitsen van CvhJ die in de verdediging staan opgesteld.

Robbert schreef: Weet iemand of er ook zo verdedigers (binnen CvhJ) ''in het echt" staan opgesteld in spits... of andersom natuurlijk, spitsen van CvhJ die in de verdediging staan opgesteld.

Frankel van Vitess is een verdediger die tegenwoordig linksbuiten speelt. Scoorde zo bijv. afgelopen weekend nog in tukkerland. Verder scoren Lee, Schut, Maxwell en Saidi veel het meeste punten voor verdedigers....shit heb ik gewoon twee van die 4 jongens in mijn teampje lopen!

Maxwell is inderdaad ook een halve linksbuiten. Schut (like Zwaanswijk) is gewoon een lekkere verdediger die af en toe bij een corner een doelpuntje meepikt. (heerlijk)

Maxwell heeft nu toevallig 1 keer gescoord maar die moet het toch hebben van de nul houden. Scoren doet hij normaal gesproken niet. Toch haalt hij als verdediger wel verrekte veel punten.

Tenminste dat zijn mijn ervaringen van vorig jaar.

Misschien een beetje offline, maar om het topic weer een beetje omhoog en de competitie een beetje in de aandacht te krijgen hier twee links voor mensen die vandaag even niks te doen hebben:

: Bal hooghouden op een manier waar zelfs Maradonna nog een puntje aan kan zuigen...

: Tafelvoetbaltruckjes om nog even terug te denken aan die mooie middelbare schooltijd (vooral het eind van het filmpje :)) (even rechtermuisknop en Save As)

Misschien voor sommigen al wat oud, deze filmpjes, maar zeker tof om even te zien!

Gerard schreef:

Bal hooghouden op een manier waar zelfs Maradonna nog een puntje aan kan zuigen...
Ik zie in dit 'kunstballen' wel een nieuwe olympische sport. Maar kan die vent ook voetballen, is de vraag.

Om nog even op die verdedigers terug te komen: volgens mij is het gewoon veel belangrijker of ze een beetje vaak de nul houden. Seip (H'veen) scoorde vorig jaar 1 keer, maar had wel errug veel puntjes (kost nu 0,75). Ik heb Alex, heeft 1x gecoord, maar haalt wel veel punten omdat psv amper tegendoelpunten krijgt...