Vriend Niels

De punten gaan dit jaar naar VV Berkum.

Ratseflats... Weer 4 euro - volgens mij verdient DVHN nog meer met die coach-spelletjes dan met abonnee-inkomsten. In elk geval wel leuk dat ík dit jaar in elk geval m'n inleg weer dubbel en dwars terug verdien. Kom maar op!

En voor degene die zich nog niet heeft aangemeld, meld je aan! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Nog twee dagen!

Zo, gelukkig is het niet als vorig jaar dat door de hoeveelheid bezoekers op de site mijn aanmelding op de laatste dag niet kon worden verwerkt.

Nieofait gaat winnen dit jaar.

Koos L schreef: Nog één dag!

en de teller staat nog maar op 15... kom op

atletico GSV

Ik ben dr bij

Oranje38 gaat een gooi naar de titel doen

wel grappig dat een heleboel exact dezelfde aanval hebben, knooidonk, Nevland en kuit

prutsers

Niks grappigs aan.
Die HuizeMiele-lui hebben ook een team, maar zitten nog niet bij de subleague.

vermaan ze

Ook kampioenenkweker Harry dingt weer mee naar de prijzen. Wel erg veel geld dat er te besteden is, zo kiest iedereen hetzelfde team.

Ik zeg: 2 euro inleg. Winner takes it all...

Fak, het kan vandaag dus ook nog... Ik ga mijn reserves er maar weer inzetten en vanavond een compleet nieuw basisteam inzetten.

kijk aan, kan ik ook nog wat misplaatste spelers eruit halen

Vriend Niels
Harry schreef: Ook kampioenenkweker Harry dingt weer mee naar de prijzen. Wel erg veel geld dat er te besteden is, zo kiest iedereen hetzelfde team.

Die spelers zijn gewoon te goedkoop...

Koos L schreef: Fak, het kan vandaag dus ook nog... Ik ga mijn reserves er maar weer inzetten en vanavond een compleet nieuw basisteam inzetten.

toch bedankt voor t maken van mn team. ziet er niet eens heel onaardig uit.

hey ik steun Given zijn plan voor het geld, iedereen 2 euro inleggen, degene die het hoogst eindigt krijgt de hele pot! Dat houdt het een beetje spannend!

Jurrian schreef: hey ik steun Given zijn plan voor het geld, iedereen 2 euro inleggen, degene die het hoogst eindigt krijgt de hele pot! Dat houdt het een beetje spannend!

Heb je wel zoveel?? Je zou eerst niet eens mee doen omdat het spel al 4 euro kost... :roll:

En met Jim van Alst als reserve ben je die 2 euro ook snel kwijt voorspel ik...

die 2 euro vind ik wel prima, met hans somers in de basis zorg ik toch gewoon voor de winnende verassing :)