Ook nog net op het nippertje binnen en meteen al de eerste puntjes gepakt met Vitesse en Cristiano!

Team: Boeren
Coach: Pedro

The Master schreef: Iedereen succes! tijdens de eerste wedstrijd mis ik meteen Said Bakkati, hij is nog 1 wedstrijd geschorst. Deze had hij nog staan uit het afgelopen seizoen. :cry: Wel jammer dat ik de teams van de anderen niet kan bekijken.

Hoe bedoel je? Ik heb jouw team al gezien!

Ligt het aan mij, of is de CvhJ-site sinds gisteravond echt niet meer te bereiken? Het was de hele week al niks, maar vandaag kon ik echt helemaal niks bereiken...

Ze berekenen nu alles in een keer volgens mij. Dit staat er nu op die site:

Op dit moment worden de uitslagen van ronde 1 doorgerekend.

Coach van het Jaar is daarom tijdelijk niet bereikbaar.

Gerard schreef: Ligt het aan mij, of is de CvhJ-site sinds gisteravond echt niet meer te bereiken? Het was de hele week al niks, maar vandaag kon ik echt helemaal niks bereiken...

amen! echt een ontzettend k*tspel, helemaal niks werkt aan die site. Als je zo`n service aanbiedt en er nog geld voor vraagt ook dan moet je volgens mij ook wel zorgen dat alles een beetje werkt cq op tijd wordt verwerkt... volgend jaar maar weer de oude vertrouwde VI League.

Vorig jaar was het echt veel beter, het gaat nu ten onder aan zijn eigen succes..

Vorig jaar begon het ook slecht. Daarna werd het beter.
Ik begin wel langzaam benieuwd te worden naar mijn score en vooral hoe die zich verhoudt ten op zichte van de rest. Kuijt en Vennegoor of Hesselink hebben het wel aardig gedaan voor mij.

Donder ju, wat een weekendje... Helemaal geschoten met die Kuijt. iedereen die boven mij geplaatst is heeft em. Die N'Kufo komt nog wel uit zn schulp...

ach ik heb het beter gedaan dan verwacht.... wel redelijk gescoord :P

Bah! gaat die Ibrahimovic weg, wat moet je daar nou mee?

Niet bij de pakken neerzitten Ard, er is nog hoop, zie www.vi.nl

Vriend Niels
Harry schreef: Niet bij de pakken neerzitten Ard, er is nog hoop, zie www.vi.nl

Gelukkig maar dat de transfer misschien niet doorgaat, ik moet ook al een vervanger zoeken voor Boulahrouz van RKC. Weet trouwens iemand waarom Barry van Galen nooit meer speelt voor AZ?

Wat een k*tweekend was het by the way, gezakt van de 6e naar de 14e plaats....

ARD schreef: Bah! gaat die Ibrahimovic weg, wat moet je daar nou mee?

Je kunt toch wisselen? Niks aan de hand...

Nylez schreef: Gelukkig maar dat de transfer misschien niet doorgaat, ik moet ook al een vervanger zoeken voor Boulahrouz van RKC. Weet trouwens iemand waarom Barry van Galen nooit meer speelt voor AZ?

Die heeft het veld moeten ruimen na de komst van half Willem II... met Adriaanse en Van Geel was dat enigszins te verwachten...

Transfer Ibrahimovic rond

Uitgegeven: 31 augustus 2004 22:43
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2004 22:49

AMSTERDAM - Zlatan Ibrahimovic verlaat Ajax en vervolgt zijn voetbalcarrière bij de Italiaanse topclub Juventus. De Amsterdamse club is dinsdagavond laat rond gekomen met de club uit Turijn over een transfer van de Zweedse spits, meldde dinsdag Ajax-voorzitter John Jaakke.

Juventus betaalt 16 miljoen euro voor de aanvaller. De zaakwaarnemer van Ibrahimovic vloog dinsdag naar Italië om daar de afrondende gesprekken met Juventus te voeren.

Haarscheurtjes

In de loop van de dag ontstonden er echter wat haarscheurtjes in de onderhandelingen omdat Ajax harde financiële garanties wilde van de Turijnse club. Dat was aanvankelijk een probleem voor Juventus. Enkele uren voor de deadline (24.00 uur) kwam de overgang alsnog rond.

Eerder meldde AS Roma zich bij Ajax voor de Zweedse aanvaller, maar de Italianen boden te weinig. In 2001 betaalde Ajax naar verluidt 19 miljoen gulden (ongeveer 9 miljoen euro) voor hem aan de Zweedse club Malmö FF.

Geen vervanger

Ajax had als opvolger voor Ibrahimovic Arouna Koné op het oog. De landskampioen was al akkoord met Roda JC over de overgang van de 20-jarige spits. Die overgang ketste echter af omdat de Ivoriaan niet door de medische keuring kwam bij Ajax. Voorzitter Jaakke liet weten geen vervanger aan te trekken voor Ibrahimovic.

Hé, leeft het nog een beetje hier?

Niet echt meer volgens mij. Maar nu we toch weer bezig gaan wil ik wel even melding maken van mijn tevredenheid ten aanzien van de laatste wissel die ik doorgevoerd heb. Ik heb nog nooit eerder in het seizoen zoveel punten gescoord.

Vriend Niels

Ik wil dan ook nog wel even melden dat ik weekwinnaar ben geworden en binnen een maandje wel op nr. 1 in de GSV-comp. zal staan... :D

Nylez schreef: Ik wil dan ook nog wel even melden dat ik weekwinnaar ben geworden en binnen een maandje wel op nr. 1 in de GSV-comp. zal staan... :D

dat wordt je alleen met timmetje smolders in de spits!

Even wat leven in de brouwerij... de huidige top 10 in de GSV Subleague:

1 Harry HFC82 Groningen 375

2 De Kramer A seleção Assen 355

3 Buffy B.U.V.O.V.V Groningen 351

4 Bep van Mokum Patatgeneratie Groningen 349

5 Mbeki Mbeki-boys Groningen 341

6 The Master FC Masters groningen 330

7 Kecskesakall vv Csutortok Groningen 327

8 Niels Nylez United Groningen 322

9 Ettegar Geef die bal een lel Groningen 320

10 Kiffen Gurban Vibes Groningen 315

Verder mag de 23e plaats van de Patatgeneratie in het overall-weekklassement niet onvermeld blijven, goed gedaan!