ik ben voor 2 euro inleg, storten kan naar 325730903 tnv W.Beekhuis. Ik betaal in mei wel uit.

Koos L schreef: En met Jim van Alst als reserve ben je die 2 euro ook snel kwijt voorspel ik...

wacht maar, van Alst wordt het helemaal!

Ik doe ook wel mee: teamnaam is GSVH

Jurrian schreef: wacht maar, van Alst wordt het helemaal!

Je bedoelt van Halst.

Nee serieus, van Alst, dat is een achterneefje van Jan van Halst.

ja, nee, ik dacht al iets bekends te zien!! :shock:

zo ff snel wat aanpassingen gedaan in mijn team, ik had wat domme fouten in mijn team.

had je maxwel er in staan ofzo?

nee, ik had mathijsen van az, zonder erbij na te denken dat die geblesseerd was. Verder had ik emanuelson (lekker goedkoop op de plek van maxwell) maar nu Ajax JuanFran heeft gehuurd, zal Urby niet zoveel spelen, dus vandaar.

Lenno, is jouw team al af?

ik ga het helemaal maken, nu al verstandig om roorda erin te zetten in plaats van nevland, jammer dat je altijd van die hazen hebt die je team proberen te kopieren.

verschrikkkelijk. Ik heb gewoon 2 punten gehaald. Wat een dom spel zeg. Die Tim Cornelissen, ik draai m zn nek om.

HAHAHAHA

Van Hooijdonk vier tot zes weken uitgeschakeld

De terugkeer van Pierre van Hooijdonk is vooralsnog een flinke deceptie voor de lange aanvaller. Pi-Air zal de komende maand niet aan voetballen toekomen vanwege een zwaar gekneusde rib.

Zullen we er 5 euro van maken?

waarom schiet shota ze niet zelf op doel... :(

Vriend Niels

Meteen maar even Van Hooijdonk gewisseld voor Arveladze. En Cornelisse voor Di Tomasso. En Landzaat voor Reuser. En Moens voor Roorda.
Ik loop een beetje achter de feiten aan maar zo moet het goed gaan. Nog hou ik iets van een miljoen over of zo. Ik kan het geld gewoon niet kwijt.

Antnan schreef: HAHAHAHA Van Hooijdonk vier tot zes weken uitgeschakeld De terugkeer van Pierre van Hooijdonk is vooralsnog een flinke deceptie voor de lange aanvaller. Pi-Air zal de komende maand niet aan voetballen toekomen vanwege een zwaar gekneusde rib. Zullen we er 5 euro van maken?

teringzooi zeg, nu sta ik daar met michael mols een beetje te proberen om punten te scoren.

Niks aan de hand jongens, wij hebben Marc-Antoine Fortuné!

of ricky vd bergh

zijn der nog die koné er nog in hebben gezet vlak voordat ie naar psv ging?

Yup!