Gerard schreef: (even rechtermuisknop en Save As)

Linkermuisknop geeft inderdaad wat gsvnet-onwaardige junk.

Maar tof filmpje!

zo ff een topic omhoog halen. de winterstop zit erop. Groningen is goed bezig, twente goed bezig,.... en vd vinne haalt ok ff lekker uit emt de hoogste score van de gsv :)

Heb niets veranderd aan mijn team... mede ook omdat ik al de wissels al gebruikt heb :oops:

vennegoor is een gouden zet geweest toen... nog steeds errug blij mee :)

Shiiit, wat trek ik zo'n weekend, cvhj-technisch gezien, slecht! Scoort die de Cler (die trouwens elke wedstrijd wel een keer zou kĂșnnen scoren) eindelijk een keer - 10 punten - krijgt ie een @#$%-rode kaart -> -8... Verder, wat moet je nou in zo'n weekend waarin Jevric, John de Jong, van Nieuwstad en Huntelaar niet worden opgesteld. Stuk voor stuk toppers die in een weekend als deze goed hadden kunnen scoren of weet ik veel wat. Ik kap ermee, verrot spel... en dan wint Ajax ook nog, allemachtig

kerel... jevric had je al lang moeten wisselen. Die vent speelt vanaf de wintersport in een of ander exotisch oort. kun je trouwens cvhj technisch gezien gratis doen.

Skippy schreef: Groningen is goed bezig, twente goed bezig,....

twente goed bezig?? :shock: wat een ontzettende karatekids zijn dat zeg. Gelijk uit de eredivisie schoppen.

Gister lieten ze bij studio voetbal nog even het zogenaamde 'lucky ajax' zien, ze konden van de afgelopen 4 jaar niet meer dan 7 wedstrijden vinden. Daarbij komt dat de wedstrijd gewoon 90 minuten + duurt. Het is knap van Ajax dat ze het vaak zo lang spannend houden...

Inderdaad, het begon ergens in 1998, ik dacht dat: nu gaan we het krijgen... Maar nee, ze konden maar een paar 86e-minuut-goals vinden hahaha. En nu wil ik dat ze dat ook voor Feyenoord ff checken, want die mazzelen ook retevaak.

Gerard schreef: 1. Shiiit, wat trek ik zo'n weekend, cvhj-technisch gezien, slecht! Ik kap ermee, verrot spel... 2. en dan wint Ajax ook nog, allemachtig

Met het eerste aardig eens, het tweede niet helemaal, ik heb mij nog nooit zo 'deutsch' lekker gevoelt!!!

Dikke bout, Greene van RKC rode kaart,.. kan die gozer dat niet ff laten?! Kost me goud aan punten :(

fack!! bijna nog meer strafpunten dan punten...... heeeelemaal geschoten met dit spel

w00t! er is een nieuwe CvhJ! de subleague is klaar ( 0 GSV ) en iedereen kan weer naar hartelust meedoen!

er is ook al twee weken een andere subleague:

en waarom zegt niemand dat ff?

sorry

heb je me al binnengelaten?

Robbert schreef: er is ook al twee weken een andere subleague:

Mag ik erbij?? FC Kahuna is mijn team..

ARD schreef:
Robbert schreef: er is ook al twee weken een andere subleague:

Mag ik erbij?? FC Kahuna is mijn team..

Wat is dat nou weer voor een Turks woord?

google maar...

Ik doe ook mee aan CvhJ. Heb me ook al aangemeld voor de subleague en wacht om binnengelaten te worden. Mijn team is helemaal in hattricksferen en speelt dan ook onder die naam / coach.

Maakt die borst maar kneitertjenat en laat me toe: Gurban Vibes in da house!

Nog een week boppers!