shit he. hij doet het gewoon nog steeds niet. Heb je eerst er uren over zitten dubben welk team nog een beetje acceptabel is, kun je het niet opslaan. Het is trouwens erg moeilijk om een mooi team te maken en toch binnen het budget blijven.!

Maar wat moet ik nu doen dan. Want ik kan t dus niet opslaan!

sla et op in je geheugen

Je hebt nog iets minder dan 24 uur om je definitieve opstelling door te geven... 13 augustus vòòr 18:00 uur moet ie binnen zijn. Ik zou zeggen blijven proberen.

Ik wil het dit jaar ook weer eens proberen, als het opslaan van het team tenminste werkt.

team: FCPaul (originieel :? )
coach: Paul

Hey knappert, kan je mij ook ff toevoegen aan die subliek als het goed is doet mijn team het eindelijk na 23 x proberen op te slaan

Sir Bobby met Johans6-3-3formatie

volgens mij is iedereen toegevoegd. ik heb trouwens geen teams gezien die dat van mij kunnen overtreffen, dus ik zou me maar elders inschrijven ;)

He Biezema, heb je je al ingeschreven?

Ik sta er dus met twee teams bij. Die dwazen hebben mn eerste aanmelding dus niet verwijderd (waarom weet ik dat soort dingen toch van tevoren). Kan iemand mn eerste aanmelding (op nr 26) eruit schoppen?

Sorry, had me nog niet aangemeld bij 0 GSV.
Mag ik er nog bij?

Adwin schreef: Ik sta er dus met twee teams bij. Die dwazen hebben mn eerste aanmelding dus niet verwijderd (waarom weet ik dat soort dingen toch van tevoren). Kan iemand mn eerste aanmelding (op nr 26) eruit schoppen?

beetje de onschuldige uithangen he... jij wou gewoon met twee teams mee doen om meer kans te maken, maar ja, kdenk niet dat je met Chaitzens Grappm en grolln veel kans maakt... :D

Heb wel een team samengesteld, HFC82, maar kom niet bij het aanmelden voor de subleage. Dat kan toch ook later?

pcies t zelfde geld ook voor mij met skupze van sir johan

Ja dat kan later ook nog wel

Als je orlando engelaar hebt moet hem nog snel even wisselen, hij is verhuurd of verkocht aan racing genk...

Nou, we zijn los! Kijkend naar de teams die zoal meedoen, valt het me op dat vrijwel iedereen de spelerscores van vorig jaar heeft geraadpleegd. Ik heb het idee dat er vorig seizoen meer verschillen tussen de teams waren. Maar ik ben benieuwd welke speler dit jaar de verrassing wordt, en wie dat goed had gezien.
Foutjes kun je dit seizoen echter makkelijk corrigeren: in tegenstelling tot vorig jaar mag je nu op elk gewenst moment spelers wisselen, tot een maximum van vijf. Wel een beetje jammer, want zo krijg je volgens mij heel gauw teams die compleet identiek zijn.
Iwan Redan is overigens Willem-II'er, terwijl hij op de site nog bij RKC Waalwijk staat, maar dat maakt niet zo veel uit voor de scores. Goed, tot zover deze voorbeschouwing. Succes iedereen!

Iedereen succes! tijdens de eerste wedstrijd mis ik meteen Said Bakkati, hij is nog 1 wedstrijd geschorst. Deze had hij nog staan uit het afgelopen seizoen. :cry: Wel jammer dat ik de teams van de anderen niet kan bekijken.

kolere cristiano!!! hij scoort weer eens :(

kramer schreef: Iwan Redan is overigens Willem-II'er, terwijl hij op de site nog bij RKC Waalwijk staat, maar dat maakt niet zo veel uit voor de scores. Goed, tot zover deze voorbeschouwing. Succes iedereen!

Er staan wel meer foutjes in: ik mis de schot Jamie Smith, die mijn inziens toch over heerlijke kwaliteiten beschikt.

Hoppa, ik heb me toegevoegd bij de subleage. Nicky Hofs en Cristiano bedankt dat jullie me op deze dag zoveel vreugde hebben gesconken.

Na de deadline toch nog ingecheckt:

Team: The Lyricists Lounge
Coach: KRS-1

Iedereen veel succes!