Knapzak

het kan weer: je team maken en punten halen. wie is de beste gsv-er?
surf naar , stel je team samen en schrijf je in bij de subleague 0 GSV

2004/2004 ?? -> moet dat niet 2004/2005 zijn? :wink:

domkop.. tuurlijk moet dat 2004/2005 zijn...;)

Ik heb me ook aangemeld... Mijn team the Hammerheads met als coach McSicko.

Ik ben benieud wat er dit jaar allemaal gaat gebeuren. :P

Bakkie Krasse

heb me ook al aangemeld.

Koos Aadriaanse met Fortuna Lieffijn!

The Master met FC Masters

IK doe ook mee!! Mijn team heet: Stil aan de overkant. Mijn coach Berrie..

Vriend Niels

Eveneens wil ik mijn deelname melden: Nylez United geleid door hoe kan het ook anders 'Niels'.

FC Dadelinas is eveneens bezig zijn selectie bij elkaar te schrapen.

ingecheckt: Gurban Vibes met Kiffen als coach...

Maak jullie borsten maar nat altegader! Ik ga dit jaar winnen!!

Vriend Niels
ARD schreef: Maak jullie borsten maar nat altegader! Ik ga dit jaar winnen!!

hahahahahahahahahahaha, hoogstens verdien je een plekje in de subtop doordat jouw team voor een vrij groot deel met de mijne overeen komt. Maar hoe kan het ook anders als je steeds over mijn schouder meekijkt als ik mijn topopstelling in elkaar flansel.

Voor al die mensen die verzaakt hebben ON te steunen in de clubcompetitie (zoals ik) Via 'contact' kun je een mailtje sturen met daarin de vraag of ze Oranje Nassau Groningen als nog voor je willen aanmelden tbv de clubcompetitie.

Hoppa,

Team: Lutanos com honra
Coachnaam: Mestre Mark

:jump:

Woehoe,

Coach: Adje
Team: Gaitzens Grapjes

is er ook bij

(waarschijnlijk sta ik er straks twee keer tussen omdat de Clark Kent van dvhn mij een of ander niet werkend nr heeft toegestuurd, ze hebben beloofd de eerste te verwijderen maar op de een of andere manier geloof ik ze nog niet)

ik probeer me nu aan te melden maar op dee een of ander manier pakt ie dat niet echt lekker op, waarschijnlijk omdat de computer een winnend team voelde aankomen en mij daarom probeerd te weren.

erpeebee schreef: ik probeer me nu aan te melden maar op dee een of ander manier pakt ie dat niet echt lekker op, waarschijnlijk omdat de computer een winnend team voelde aankomen en mij daarom probeerde te weren.

Heb ik ook... Volgens mij is er iets mis met de site. Morgen nog maar eens proberen.

Yo Knapzak, kun je mij toevoegen aan de GSV-subleague?

wordt aan gewerkt, was al voor elkaar geweest ware het niet dat de site niet erg snel gaat. stroperig, zogezegd.

gaat niet zo lekker met die site, kheb al wel mijn bevestigingsmailtje gehad dat het geld snel wordt afgeschreven, maar een team aanmelden is mij na 14 keer proberen nog steeds niet gelukt

Jurrian schreef: gaat niet zo lekker met die site, kheb al wel mijn bevestigingsmailtje gehad dat het geld snel wordt afgeschreven, maar een team aanmelden is mij na 14 keer proberen nog steeds niet gelukt

Date: Wed, 11 Aug 2004 16:25:19 +0200
From: Coach van het Jaar <Coachvanhetjaar@dvhn.nl>
To: email@provider.nl
Subject: RE: Coach van het Jaar: Help - ik kan mijn team niet opslaan!
Goedemiddag,

Er zijn vandaag een aantal foutmeldingen / storingen op de site geconstateerd.
Die moeten nu verholpen zijn en kunnen mensen hun team weer opslaan en wijzigen en zijn zelfs hele teams weer terug

Groet,

Coach van het jaar