Heb ik nog op gezocht, stond alleen iets van GSVV. Dus Allie heeft er zeker net een gemaakt :)

Zet anders in de volgende GSV-webmail dat iedereen ff mee moet doen. Hoe meer hoe leuker.

Wat wordt ik chagrijnig van dit spel zeg, maak je een mooi basisteam zodat je precies nog een miljoen voor je reserves over hebt, blijken er geen spelers van 250.000 te zijn. Volgens mij ga ik nooit rondkomen zo.

ik denk dat ik ook maar weer meedoe. laatste jaren geen succes geweest, maar dit wordt mijn jaar denk ik.

wel lastig om een fatsoenlijk team te maken. Huntelaar is bijna onmogelijk om in het team op te nemen, tenminste als je voor de rest nog wat wilt.

ik denk toch dat je m nodig hebt voor een goed klassement

Wat een makkie, ik kan wel 5 goede teams maken van dit budget.
Vergeet niet dat de competitie volgende week al begint (vrijdag 18 augustus), dus schrijf je in bij de enige echte GSV-subleague!

wat is de echte dan, heb me in ieder geval aangemeld bij één

Dat is inderdaad de echte...
Ik heb donders goeie teams maar weet nog niet of ik 4-3-3 of 4-4-2 ga spelen.

Ik schrijf me ook in... als iedereen dat nou ff doet.

Voor een paar euro is ineens elke wedstrijd tof, het hele jaar door. Je hebt ineens een topweekend als spelers van excelsior de nul houden of een of andere gekke twente middenvelder zomaar scoort! Nog een paar dagen!

Vriend Niels

Wat de f * c k !! Is de site een keer niet overbelast en maak je tot twee keer toe een passende, schitterende en winnende opstelling, treedt er een of andere fout op en is je opstelling weer weg....

Maar het is wel lastiger dan vorig jaar zeg. De spelers zijn een stuk duurder. Vorig jaar kon je zo'n beetje iedereen die je wilde opstellen, tegenwoordig moet je zelfs op de centen gaan letten.

klopt. Ik had Ogararu gezien en ik dacht, dat is een veel scorende verdediger. Maar toen ik hem afgelopen zondag zag dacht ik dat die niet veel gaat spelen. Maar het was vrij lastig om alles te veranderen binnen het budget.

ja gem 1m per speler, terwijl de meeste spelers boven de 1m zitten.
Ik kan trouwens ook niet opslaan, heb nu al drie keer een team gemaakt. Hij wordt trouwens wel steeds beter

Vriend Niels

Gelukkig zie ik nog even dat El Ahmadi zes weken geblesseerd is, moet ik op zoek naar een andere goedkope maar degelijke middenvelder.

Haha wat een namen, Ogadinges, El Ahdinges, voor spek en bonen zeg ik je...
We zitten nu op 10 deelnemers, er kan meer bij. Webcie knal er even een mailtje doorheen.

Vriend Niels

Ik heb me nu toch een topteam, op papier dan, want ik kan hem nog steeds niet opslaan. De openbaring van dit seizoen wordt Drenthe van Feijenoord...

Je weet dat hij net z'n neus heeft gebroken? Of is dat nou net de openbaring?

Vriend Niels

Ah, ik wist dat er iets mis met hem was. Moet ik weer iemand anders vinden. Ik kreeg overigens net een mailtje van DVHN dat je je opstelling binnen 20 minuten moet opslaan, anders doet ie het dus niet.

morgen gaat het beginnen.....

Er zijn inmiddels 13 GSV'ers in de subleague, mag meer worden.

En er is weer een subleague voor dit jaar. Hij heet heel gewoon GSV. Meld je even gezellig aan. Hoewel, om te winnen hoef je het niet te doen. Daarvoor is mijn team te goed dit jaar.