Pieternel schreef: Maar zijn we nou door of niet?

Neuh.

Mijn poule gaat trouwens voortreffelijk! Ik sta tweede op dit moment, maar als Portugal tweede wordt, heb ik gewonnen. Denk ik.

Maar 't is toch kl*te! :x

Animal schreef: [..] Mijn poule gaat trouwens voortreffelijk! Ik sta tweede op dit moment, maar als Portugal tweede wordt, heb ik gewonnen. Denk ik.

Nou dan is er voor jou in ieder geval een lichtpuntje aan de enorm donkere lucht. : :)

En de kans dat Portugal 2e wordt is redelijk aanwezig hoor, wat ik gisteravond zag van Portugal is lang niet goed genoeg om de Tjechen te stoppen.

agent_Fox_Mulder

Frisk floot een redelijke wedstrijd. Robben zat er gewoon niet goed genoeg in en hij heeft aan één stuk door zitten zeuren over het feit dat hij zou worden geattaqueerd door zijn tegenstander. Als scheidsrechter moet je daar consequenties aan verbinden. Nederland heeft niet verloren door de scheidsrechter, maar door slordig voetbal.

Het Nederlands elftal speelde hetzelfde als in de voorgaande wedstrijden.
Ze hebben gevochten, maar mooi voetbal heb ik niet gezien. Je kunt het de Portugezen niet kwalijk nemen dat ze een beter team hebben.
Ik gun het ze ook wel, net als Tsjechië loopt daar een groep prachtige voetballers rond.

In '98 was het echt erg dat we eruit vlogen, maar nu waren we gewoon niet het beste, toen wel. Hetzelfde gaat trouwens op voor het WK van '94.

grote kut zooi!!!!!!!!

als heel objectief bent heeft NL eigenlijk een waardeloos toernooi gespeeld: van de 5 wedstrijden werd er maar een gewonnen: van Letland, het slechtste land van het toernooi, met maar een paar miljoen inwoners. Het voetbal was echt alleen in de eerste helft tegen Tsjechie goed, voor de rest was het werkelijk geen een keer goed!
dat die h*nd van een advocaat ook niet gewoon sneyder erin pleurt maar die kakkerlak van een van Hooidonk, dat is toch ook waanzinnig. Zo komt er natuurlijk geen een bal meer bij die spitsen.

ik zeg: Co voor bondscoach, en dan met spelers als Stekelenburg sneyder heitinga Nigel de Jong vdvaart robben vPersie een mooi team opbouwen zodat we in Duitsland een mooi toernooi neerzetten!

agent_Fox_Mulder schreef: 1. Frisk floot een redelijke wedstrijd. Robben zat er gewoon niet goed genoeg in en hij heeft aan één stuk door zitten zeuren over het feit dat hij zou worden geattaqueerd door zijn tegenstander. 2. Als scheidsrechter moet je daar consequenties aan verbinden. 3. Nederland heeft niet verloren door de scheidsrechter, maar door slordig voetbal. 4.Het Nederlands elftal speelde hetzelfde als in de voorgaande wedstrijden. Ze hebben gevochten, maar mooi voetbal heb ik niet gezien. 5. Je kunt het de Portugezen niet kwalijk nemen dat ze een beter team hebben. 6.Ik gun het ze ook wel, net als Tsjechië loopt daar een groep prachtige voetballers rond. 7.In '98 was het echt erg dat we eruit vlogen, maar nu waren we gewoon niet het beste, toen wel. Hetzelfde gaat trouwens op voor het WK van '94.
  1. Mee eens, maar opvallend blijft toch dat hij zoveel overtredingen tegen (12 volgens JC) kreeg, voor een buitenspeler als Robben, dat kan niet alleen aan Robben liggen, daar zat Frisk af en toe toch mis.
  2. En idd die gele kaart was terecht, te vaak zeuern om een vrije trap als je er geen verdiend.
    3.Helemaal mee eens, alhoewel een thuisfluitende scheidsrechter, ook de spelers mentaal erg kan beinvloeden.
  3. Klopt, ongeinspireerd, slordig, moeilijk kansen creerend enz.
  4. Niet mee eens, geen beter team, maar wel beter in vorm.
  5. Nou, dan toch liever Tsjechie!
  6. Klopt, door penalty's eruit is veel erger, zeker als je beter bent, dat was gister geen van beiden het geval.
agent_Fox_Mulder
Henri!! schreef: [..] 1. Mee eens, maar opvallend blijft toch dat hij zoveel overtredingen tegen (12 volgens JC) kreeg, voor een buitenspeler als Robben, dat kan niet alleen aan Robben liggen, daar zat Frisk af en toe toch mis. 2. En idd die gele kaart was terecht, te vaak zeuern om een vrije trap als je er geen verdiend. 3.Helemaal mee eens, alhoewel een thuisfluitende scheidsrechter, ook de spelers mentaal erg kan beinvloeden. 4. Klopt, ongeinspireerd, slordig, moeilijk kansen creerend enz. 5. Niet mee eens, geen beter team, maar wel beter in vorm. 6. Nou, dan toch liever Tsjechie! 7. Klopt, door penalty's eruit is veel erger, zeker als je beter bent, dat was gister geen van beiden het geval.

Bij puntje zeven ging het niet om de penalty's er liepen toen gewoon betere voetballers rond, die mooier voetbal speelden. Ik hoor natuurlijk van alle kanten dat je tegenwoordig niet meer van dat voetbal kunt spelen, maar het was wel leuker.

In 2000 waren we ook het beste trouwens.

JP Balkenende: de advocaat van Advocaat! gaat even lekker "Advocaat een hart onder de riem steken", en een open brief, jawel, plaatsen tegen een zekere criticus die het over ophangen en stenigen heeft.

ik zeg dan ook: Balkenende voor bondscoach. als die de finale van WK 2006 bereikt wordt'ie meteen tot voorzitter van de Europese Commissie gebombardeerd.

en inderdaad: een terecht verlies, maar ook nog eens goed voorspeld door mij, jawel! volgende voorspelling: Tsjechië-Portugal 3-1.

Arnold schreef: [...] volgende voorspelling: Tsjechië-Portugal 3-1.

Tsjechië?

vet schreef: [..]Tsjechië?

Jaja, die malle grieken! Winnen ze van Portugal, Frankrijk en Tsjechie, en spelen gelijk tegen Spanje :shock: !! Daar had Nederland alleen maar van kunnen dromen!

Henri!! schreef: [..] Jaja, die malle grieken! Winnen ze van Portugal, Frankrijk en Tsjechie, en spelen gelijk tegen Spanje :shock: !! Daar had Nederland alleen maar van kunnen dromen!

hoho henri, niet zo negatief over Nederland, die hebben wel eventjes gewonnen van Letland!

Jurrian schreef: [..] hoho henri, niet zo negatief over Nederland, die hebben wel eventjes gewonnen van Letland!

Ik doe niet negeatief over Nederland, ik zeg alleen dat Nederland hiervan alleen had kunnen dromen, ze konde namelijk op geen enkele manier in het schema deze ploegen allemaal tegenkomen. :wink:

Ik zeg: ff wachten tot die Rehagel Griek is ipv Duitser en dan contracteren als bondscoach...

Geertsma schreef: Ik zeg: ff wachten tot die Rehagel Griek is ipv Duitser en dan contracteren als bondscoach...

nee, want ik hoorde dat Duitsland dacht aan Louis van Gaal als bondscoach. Dan kunnen we een soort uitwisselingsprogramma doen in positieve zin voor Nederland :D

Van Gaal... de man die Nederland uit het WK wist te houden... :D? Lekker naar Duitsland laten gaan idd.

Belachelijk dat die gast trouwens in één keer op SBS met z'n wijze kop loopt te vertellen hoe het allemaal moet en hoe de opstelling allemaal in elkaar hoort te zitten. Terwijl hij zelf niet eens het eindtoernooi wist te halen.

Maar gelijk had van Gaal wel. Tuurlijk is hij geflopt als coach, maar dat het een goede trainer is, staat voor mij als een paal boven water. Hij is gewoon meer een clubcoach (vaak gehoord maar toch) net als Cruijff en Adriaanse. Als zij het gaan proberen dan mislukt het denk ik ook.
Zij moeten spelers een lange tijd onder hun hebben om een bepaalde speelstyl spelerseigen te maken.

Vriend Niels

Griekenland Europees Kampioen 2004!

Al met al kunnen we terugkijken op een armoedig, maar bijzonder toernooi.

Das waar ook, dat was vanavond. Tof dat de Grieken gewonnen hebben. Ook geinig voor die AiA gasten. 8)

Ik gun het die Grieken wel. Ze hebben er hard voor moeten werken. Met niet al te aanvallend voetbal zijn ze gewoon heel erg doeltreffend geweest. Knap om op zo'n manier kampioen te worden!

en dan komt er ook nog es zo'n rare kerel het veld op stormen :lol: