Ik hoop dat we het halen. het zou anders zo jammer zijn van al die mooie versieringen.
maar niet alleen daarom, hoor. ook omdat het gewoon jammer is.

precies, prachtig gezegd Stieneke!

Vriend Niels
Henri!! schreef: Wij in Nederland slaan ten minste nog niet zo door als die Italianen, die flippen helemaal: http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/conte ... /sc=1a53d5

Italianen zijn echt een zielig, jammerend, jankend inferieur volkje.

Ik denk ook dat het wat betreft de Tsjechische weerstand nog wel mee gaat vallen. Er spelen inderdaad een stuk of 6 spelers die vorige week in de basis stonden niet, maar de nieuwe zullen zich vast willen bewijzen. Verder hebben de Tsjechen (hopelijk) nog een appeltje met de Duitsers te schillen n.a.v. de verloren finale op het EK 8 jaar geleden. Wat trouwens de laatste wedstrijd was die Duitsland op een EK gewonnen heeft.

In Canada heb ik nog een Tsjechisch meisje leren kennen en even bij haar wat info gepolst. Zij zei:

According to the news, our captain Nedved is NOT going to play in the match with Germany what isn´t good for Holland at all. But don´t be sad = we don´t like Germans either and I believe we would win and Holland team could end up on the second place in the whole tournament:-)))

Dus dat kan eigenlijk niet meer mis gaan, toch?

galasek, koller en rosicky spelen ook niet...

Moar tkump vast allemoal goed!

Italianen jammeren dan wel, maar uiteindelijk hebben ze wel gelijk gekregen!

Vriend Niels

Nederland speelt in de kwartfinale tegen Zweden. Altijd lastig. Gelukkig zijn die irritante Italianen naar huis en die Trappitoni durft zelfs nog te zeggen dat ze dat met opgeheven hoofd mogen doen. Naar volkje.

Henri!! schreef: Italianen jammeren dan wel, maar uiteindelijk hebben ze wel gelijk gekregen!

mwoah, vind ik niet. Je kon zien dat de Denen en de Zweden tot de 2-2 allebei wel hun best deden en wouden winnen. Het was logisch dat ze bij 2-2 in de 89e minuut niet meer gingen aanvallen.

Jurrian schreef: [..] mwoah, vind ik niet. Je kon zien dat de Denen en de Zweden tot de 2-2 allebei wel hun best deden en wouden winnen. Het was logisch dat ze bij 2-2 in de 89e minuut niet meer gingen aanvallen.

Ik bedoel ook niet dat het opzettelijk is gebeurd (kan wel, maar de 2-2 was erg geloofwaardig gebracht) ik bedoel alleen dat het toch 2-2 is geworden

Henri!! schreef: [..] Ik bedoel ook niet dat het opzettelijk is gebeurd (kan wel, maar de 2-2 was erg geloofwaardig gebracht) ik bedoel alleen dat het toch 2-2 is geworden

Net als dat Italië zeer geloofwaardig bracht dat ze een plaats in de kwartfinale niet waard zijn.

www.villabvd.nl schreef: OpLETTEN!! Eigenlijk ging het bij de loting al mis. Dick Advocaat sprak direct over de mogelijkheid om revanche te nemen op Tsjechië en voor een wedstrijd tegen Duitsland hoef je niemand te motiveren. Letland? Dat zijn zeker drie punten. Misschien interessant voor het doelsaldo. OpLetten! was toen onze reactie. Na twee wedstrijden in poule D niet ten onrechte. Tsjechië won moeizaam, vlak voor tijd. Doen ze wel vaker. Duitsland kwam niet verder dan 0-0 met de betere kansen voor de Balten. Toch heeft iedereen het in de aanloop naar de beslissing in poule D alleen maar over de sportieve plicht van Tsjechie. Alsof we al van Letland hebben gewonnen? Zorgwekkend.

Vandaag wordt een mooie historische dag!

agent_Fox_Mulder

Briljant wat een wedstrijd speelden die Scandinaviërs. Ik zat al vanaf de 70e minuut te wachten op dat doelpunt. Die keeper maakte er echter wel een mooie show van, springt tegen een eigen verdediger op, die bij zichzelf dacht waarom sta ik hier, dat kan gevaarlijk worden want die Zweden mogen nu vrij schieten! En daarna het rondspelen van de bal, prachtig, terwijl Italië nog op 2-1 komt.
Italianen verdienen het echter niet om te winnen, in hun competitie zijn namelijk de enkels van van Basten kapotgeschopt. Daar komt nog bij dat het voetbal dat ze spelen uitermate laf is.

Ik kan de wedstrijd niet zien vanavond, is er iemand die een smsservice wil zijn, zodat ik het toch even weet hoe het gegaan is enzo?

agent_Fox_Mulder schreef: Briljant wat een wedstrijd speelden die Scandinaviërs. Ik zat al vanaf de 70e minuut te wachten op dat doelpunt. Die keeper maakte er echter wel een mooie show van, springt tegen een eigen verdediger op, die bij zichzelf dacht waarom sta ik hier, dat kan gevaarlijk worden want die Zweden mogen nu vrij schieten! En daarna het rondspelen van de bal, prachtig, terwijl Italië nog op 2-1 komt. Italianen verdienen het echter niet om te winnen, in hun competitie zijn namelijk de enkels van van Basten kapotgeschopt. Daar komt nog bij dat het voetbal dat ze spelen uitermate laf is.

Bovendien hadden de Zweden en de Denen met de Bulgaren geregeld dat de Italianen pas de 90ste + 4e minuut hun winnende goal mochten scoren. Zo was het script nét even iets mooier. :)

Pepe schreef: Vandaag wordt een mooie historische dag!

Laten we het hopen, het weer voorspelt niet veel goeds. :(

Hoezo? Je kent het gezegde:

Stroomt het water langs de naad, dan weet je dat het voetbal lekker gaat. :o Of swiets.

Getsie, water langs je naad. lijkt me nogal onprettig

He Pieternel, zal ik je smsen als we winnen? Moet ik wel ff je nummer hebben.

agent_Fox_Mulder
Pepe schreef: Vandaag wordt een mooie historische dag!

Meestal kun je daar van tevoren niets over zeggen.
Historisch zal deze dag pas zijn als we winnen en als er dan over vier jaar wordt teruggekeken bij het volgende EK en iedereen verzucht dat het een historische wedstrijd was :wink:

agent_Fox_Mulder

Voor het vanuit alle hoeken terugkijken van doelpunten tijdens dit EK ga naar:
was de goal van Zweden nu wel of niet een blunder van de keeper, hoe moet je een penalty goed nemen, waarom van Nistelrooy buitenspel liep, of niet!