Die Holländer singen im Stadion am liebsten: „Schade, Deutschland – alles ist vorbei.“ Aber auch wir können singen, zum Beispiel: Schade, Holland – heute ist’s vorbei....

Es winkt ein neuer Höhepunkt in der mittlerweile kultigen „Fan-Fehde“ mit unseren lieben Nachbarn...
BILD.T-Online zeigt die besten Wohwagen-Plätze
Fahren Ruud van Nistelrooy und seine Camping-Crew heute das „Unternehmen EM“ gegen die rote Abwehr-Mauer aus Lettland, können wir ab 22.30 Uhr auf jeden Fall feiern, Deutschland weiter, Oranje raus

Das hätte was: Die Wohnwagen-Türen zu, Autos anlassen – Abfahrt nach Amsterdam....
Nach 902 km, 14 Stunden und 16 Flaschen (Frust-)Eierlikör geht’s morgen Mittag auf den ersten Camping-Platz im französischen Biarritz.

Ihr müsst ja das Wasser sehen.

Freitag die 2. Etappe. 774 km nach Paris – die Stadt der Liebe. Mit dem Camping-Platz „Du Bois de Boulogne“. Gute Nacht...

Samstag dauert die Fahrt für Oranje nur drei Stunden. 289,56 km bis zum Camping-Platz „Blaarmeersen“ in Gent/Belgien. Sonntag Endspurt nach Amsterdam. 220 km, 2 Stunden Fahrt. Dann könnt ihr die Wohnwagen daheim neben dem Tulpenbeet parken...

Teletekst:

Als het aan Tomas Rosicky ligt,stuurt
de Tsjechische ploeg vanavond Duitsland
naar huis.

De speler van Borussia Dortmund had in
een interview met een Tsjechische krant
geen goed woord voor 'die Mannschaft'
over."Duitsland speelt zonder concept
en het enige doelpunt tot nu toe werd
bij toeval gemaakt."

Volgens Rosicky zal Duitsland er tegen
zijn land niet in slagen te scoren."De
Duitsers kunnen alleen maar counteren.
Ze hebben problemen iets te bedenken."

Hoopgevende woorden van Rosicky voor de
Oranjefans;helaas komt de middenvelder
zelf niet in actie.Hij krijgt rust.


Ik denk inderdaad ook dat Duitsland enorm veel moeite heeft om te scoren, dus ik ben redelijk hoopvol gestemd.
L1Rn4urAyA7aTEe
Harry schreef: Die Holländer singen im Stadion am liebsten: „Schade, Deutschland – alles ist vorbei.“ Aber auch wir können singen, zum Beispiel: Schade, Holland – heute ist’s vorbei.... Es winkt ein neuer Höhepunkt in der mittlerweile kultigen „Fan-Fehde“ mit unseren lieben Nachbarn... BILD.T-Online zeigt die besten Wohwagen-Plätze Fahren Ruud van Nistelrooy und seine Camping-Crew heute das „Unternehmen EM“ gegen die rote Abwehr-Mauer aus Lettland, können wir ab 22.30 Uhr auf jeden Fall feiern, Deutschland weiter, Oranje raus Das hätte was: Die Wohnwagen-Türen zu, Autos anlassen – Abfahrt nach Amsterdam.... Nach 902 km, 14 Stunden und 16 Flaschen (Frust-)Eierlikör geht’s morgen Mittag auf den ersten Camping-Platz im französischen Biarritz. Ihr müsst ja das Wasser sehen. Freitag die 2. Etappe. 774 km nach Paris – die Stadt der Liebe. Mit dem Camping-Platz „Du Bois de Boulogne“. Gute Nacht... Samstag dauert die Fahrt für Oranje nur drei Stunden. 289,56 km bis zum Camping-Platz „Blaarmeersen“ in Gent/Belgien. Sonntag Endspurt nach Amsterdam. 220 km, 2 Stunden Fahrt. Dann könnt ihr die Wohnwagen daheim neben dem Tulpenbeet parken...

geweldig! :lol:

kramer schreef: Ik denk inderdaad ook dat Duitsland enorm veel moeite heeft om te scoren, dus ik ben redelijk hoopvol gestemd.

Sterker nog, ik denk dat Duitsland gewoon verliest met 2-1, en dat Nederland die Letten inpakt met 3-0.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schade Deutschland, alles ist vorbei!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Manschaft es nicht!!!

Ooooooooo wat heerlijk is het NEDERLANDSE VOETBAL TOCH!!!!!!!!!!!!

mensen. Zaterdag tegen onze vrienden Zlatan en Larsson.

Vier feest. Drink bierr. Nu het nog kan.

Zaterdag worden ze namelijk uitgeschakeld :evil:

Henri!! schreef: Advocaat gaat gewoon in dezelfde opstelling spelen als tegen Tjechie. Vervolgens zal Nederland dan winnen van de Letten, en verliezen de Duitsers met 2-1 van Tjechie-B.

uhm..... volgens mij spreekt dit voor zich!

Lekker hoor! Heerlijk.

kramer schreef: Sterker nog, ik denk dat Duitsland gewoon verliest met 2-1, en dat Nederland die Letten inpakt met 3-0.

Als jij op het tijdstip dat je dit postte daar nog over moest nadenken, dan heb je vast geen verstand van voetbal ;)

FORZA OLLANDIA

Pepe schreef: Vandaag wordt een mooie historische dag!

Ik heb gezegd...

RC schreef:

Mijn voorspelling: de finale wordt Nederland - Tsjechie.
Let op mijn woorden!

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Heinz en Baros: Eeuwige dank!!!!!

Geweldig staaltje voetballogica van Van Nistelrooy als hij spreekt over Dick Advocaat:

"Hij heeft zich niet laten kennen, heeft laten zien wie hij is."

Dikkie bedankt he......

Wat een hypocriet gedoe zeg. Nederland is door omdat Duitsland zo enorm heeft lopen klungelen. Punt. Oranje speelde gisteren beter, zeker. Maar als je als speler of coach op een avond blijer bent met doelpunten die in een andere wedstrijd vallen klopt er volgens mij iets niet.

Natuurlijk vind ik het leuk dat ze de volgende ronde hebben gehaald, maar dan moeten ze vanaf nu wel zorgen dat ze zelf in de hand hebben of ze in de halve finales terecht komen. Dus niet op basis van het verlies van anderen.

Ik zou dan ook (net als Pater) zeggen: Tsjechië bedankt hè.

Jean schreef: Natuurlijk vind ik het leuk dat ze de volgende ronde hebben gehaald, maar dan moeten ze vanaf nu wel zorgen dat ze zelf in de hand hebben of ze in de halve finales terecht komen. Dus niet op basis van het verlies van anderen.

Dat is ook niet meer mogelijk, het ligt nu puur aan jezelf als je niet doorkomt.

De manier waarop Oranje door is maakt geen zier uit. Oranje ís door, en nu maar hopen op een leuke pot voetbal tegen de Zweden.

Trouwens, wie haalt het vraagteken achter de topic-titel weg?

deboer schreef: Trouwens, wie haalt het vraagteken achter de topic-titel weg?

Zo beter!!! :D

.... en voor de volgende wedstrijd: 2-1 winst op Zweden!