Ik denk wel dat het heel lastig wordt met jongens als Larsson, Zlatan, edman!!!!!

Het moet volgens mij wel te doen zijn. Zowel Larsson als Ibrahimovic spelen niet bij een europese topclub; zo goed zijn ze ook weer niet. Tegen Italie was Zweden niet heel goed, en gelijk tegen de Denen is ook niet sensationeel.
Het is wel te hopen dat Stam wat beter gaat spelen. Ik denk 3-2 voor Nederland.

van der Jagt schreef: Ik denk wel dat het heel lastig wordt met jongens als Larsson, Zlatan, edman!!!!!
VI.nl schreef: Zweden zonder Edman tegen Nederland 24/6/2004 12:05 Erik Edman moet zaterdag toekijken hoe 'zijn' Zweden het er in de kwartfinale tegen Nederland vanaf brengt. De verdediger van SC Heerenveen kreeg tegen Denemarken zijn tweede gele kaart van het toernooi en is daardoor automatisch geschorst voor één wedstrijd.

Edman doet dus niet mee, stam isoleert één van de twee spitsen en de andere kan dan ook niet zoveel meer. Ik zie het nog wel goedkomen

Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ik denk dat de Zweden redelijk veel ruimte weggeven achterin, waar Nederland van kan profiteren. Verder hoop ik dat Advocaat vd Meyde uit de basis houdt, die heeft sinds die ene goeie bal tegen duitsland al geen fatsoenlijke voorzet meer gegeven, en tegen tsjechie hebben we kunnen zien dat hij er ook niet instaat voor de doelpunten. overmars liet zien dat hij een goeie vervanger is op rechts. Rechtsachterin mag Reiziger trouwens best blijven staan, Heitinga is een groot talent, maar hij is toch meer een centrale verdediger en bovendien heeft Reiziger ook een topjaar gehad. over het middenveld is helemaal geen discussie nodig, seedorf en davids gaan weer richting hun oude niveau, vooral voor seedorf vind ik het mooi dat het er nu in het nederlands elftal ook eindelijk een keer uit komt. kortom, frankrijk wacht in de halve finale.......

Uiteraard wint Nederland! Ik verwacht dat dat zelfs gebeurd op een manier als tegen Joegoslavie 4 jaar terug. Ik denk niet dat de score zo hoog oploopt, maar 4-1 wordt het wel.
Dat zal vooral komen, door Robben (1x), en uiteraard van Nistelrooy (2x).
Ik heb een goede hoop, op een halve finale plaats.
En tegen Portugal zal het zijn.

Ik denk dat ook van Hooijdonk zijn opwachting gaat maken! En Heitinga speelt natuurlijk weer!!

krakrak schreef: kortom, frankrijk wacht in de halve finale.......

Halve finales

30-06 A1/B2 - C1/D2

01-07 B1/A2 - D1/C2

Frankrijk in de finale bedoel je? Engeland in de halve finale...

ja, klopt, ze hoeven pas in de finale tegen frankrijk (of tsjechie natuurlijk...) maar de halve finale wordt tegen portugal, twordt tijd dat die hooligan van een rooney naar huis naar huis geschopt wordt.

krakrak schreef: ja, klopt, ze hoeven pas in de finale tegen frankrijk (of tsjechie natuurlijk...) maar de halve finale wordt tegen portugal, twordt tijd dat die hooligan van een rooney naar huis naar huis geschopt wordt.

loop nou niet de hele tijd zo op Rooney te zeiken, die jongen maakt het toch maar even mooi waar! Kijk en dat hij zo`n groot hoofd heeft, daar kan die jongen ook niks aan doen. Hij voetbalt tenminste goed voor een jochie van 18!!!

tuurlijk voetbaltie goed, maar ik mag em gewoon niet. k heb het niet alleen over zn hoofd, hij ziet er niet alleen uit als een hooligan, hij gedraagt zich ook nog es zo. zo ongelooflijk agressief als dat kereltje over het veld stampt, niet te geloven. sowieso staat engeland me niet aan, de UEFA zou es een keer echt maatregelen tegen die rooneys op de tribune moeten nemen.
cristiano ronaldo laat trws dit toernooi wel zien dattie een potje kan ballen.

het lijkt net of iedereen er heeeeeeeel veel verstand van heeft. is dit ook echt zo???

Stieneke schreef: het lijkt net of iedereen er heeeeeeeel veel verstand van heeft. is dit ook echt zo???

hihi!! k denk dat ze net alsof doen hoor stien, :wink:

Rooney heeft zn eerste prijs al binnen trouwens... de tweede plaats in meest sexy speler verkiezing door de Engelse homo-supportersvereniging..!!! jajah... hij komt er wel. (1e werd trws Henry)

krakrak schreef: Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ik denk dat de Zweden redelijk veel ruimte weggeven achterin, waar Nederland van kan profiteren.

Heb je gezien wat een ruimte die Gronkjaer daar kreeg? Volgens mij hebben wij daar ene Robben rondlopen... :twisted:

L1Rn4urAyA7aTEe
Stieneke schreef: het lijkt net of iedereen er heeeeeeeel veel verstand van heeft. is dit ook echt zo???

Iedereen die ooit op voetbal heeft gezeten is toch per defnitie een expert? :P

Stieneke schreef: het lijkt net of iedereen er heeeeeeeel veel verstand van heeft. is dit ook echt zo???

ik wil hier slechts kort op reageren: kijk naar mijn vorige voorspelling. :wink:

Als zelfs Barend en van Dorp wat mogen zeggen over voetbal, dan mag iedere andere Nederlander dat zeker.

Robbert schreef: Als zelfs Barend en van Dorp wat mogen zeggen over voetbal, dan mag iedere andere Nederlander dat zeker.

Sterker nog, het schijnt dat als je wethouder bent en je je vrouw bedriegt door regelmatig naar illegale hoeren te gaan en dat in een dronken bui opbiecht aan een journaliste/schrijfster, dat je dan ook in een keer verstand van voetbal hebt en meerdere keren bij dat programma je (rode) licht mag laten schijnen over het EK...
Doe mij Jack maar met studiosportzomer of anders louis met zijn prachtige analyses op sbs6.

Vriend Niels

Doe mij maar Joury Mulder, wat een held!

Bijna net zo'n held als de Tsjechische bondscoach, de Magier...

Nylez schreef: Doe mij maar Joury Mulder, wat een held! Bijna net zo'n held als de Tsjechische bondscoach, de Magier...

Joury Mulder, idd wat een prachtige opmerkingen over het Duitse elftal zeg. Enorm afkraken die Duitsers!! :lol: