klinkt goed dian. mogen schalk en ik ook meedoen op de pc? :P

trouwens hoe was lpg? die detour opweg naar alkmaar was toch niet zo'n succes..

Dian is the best!!! niemand wil dit missen en...... ze hebben daar hardstikke lekkere koffie in alle soorten en maten.

hahaha, lijkt me een leuk idee, probeer het maar wouter :)

Dian, het was heel mooi, bedankt! Een hele leuke locatie ook, wat een lekkere koffie!

Herbsgarden

In is sinds vorige week een tentoonstelling met foto's van Erich Lessing te zien. Lessing is lid van Magnum, een beroemd fotoagentschap - als je daarvoor fotografeert, mag je als fotograaf je carriere als geslaagd zien. De foto's op de tentoonstelling zijn gemaakt tijdens de Hongaarse Revolutie van 1956. Inmiddels is de Koude Oorlog voorbij en is Lessing al een oude man, maar die foto's zijn nog steeds interessant. Toegegeven: ik sloeg niet stijl achterover, maar mooi was het wel. Aanrader dus, want de toegang is ook nog eens gratis én de galerie staat middenin het centrum (naast Korenbeurs).

Tour-schedual update voor mama's homemade dress:

zaterdag 27 mei in De Silo, Groningen als support voor Pale Children
donderdag 8 juni in Platform Theater, Groningen als benefiet met onder meer Lpg en Une.

Voor de geïnteresseerden: we spelen om 21.00 morgen in de silo aan de achterweg achter het station. Kom allemaal!

Aanstaande zaterdag zingt kamerkoor Tirana o.l.v. Tymen Jan Bronda motetten van Lassus, Bassano en Hassler, en Lieder und Gesange van Brahms. Van 17.00u-18.00u in de Lutherse Kerk.
Tirana is een vierstemmig gemengd koor, waar een heel aantal reunisten en GSV'ers in meezingen. Voor meer informatie:

Is het voor iedereen 6,50 euri entree? Geen studentenkorting oid?

Nee, helaas niet...

Zaterdag 1 juli 20.30 uur Oosterpoort EELS! Er zijn nog kaarten verkrijgbaar bij het postkantoor.

Tis reteduur voor een klein concertje in de kleine zaal van oosterpoort...

[edit]
Prijssoort Prijs
Normaal € 27,50

Na het geweldige ‘With strings’ concert vorig jaar in De Oosterpoort komt Eels terug naar Groningen voor zijn enige Nederlandse optreden in 2006 en ditmaal: ‘No strings attached’! De laatste bejubelde studioplaat ‘Blinking Lights and Other Revelations’ is een album dat volgens frontman E. twee wereldtours verdient en daarom komt hij weer terug maar ditmaal met band. Verwacht E., multi-instrumentalist The Chet , bassist Krazy Al en Knuckles op drums. De avond wordt geopend door indie-rockgroep Smoosh.

“‘Blinking Lights and Other Revelations’ is zijn ultieme pièce de résistance.” (kindamuzik.net)

“Het mooiste Eels-album tot nu toe.” (platomania)
[/edit]

Het is in de grote zaal en je betaalt voor een groot artiest...

Is het in de grote zaal???
Hmmm heel verleidelijk...

Sabine schreef: Is het voor iedereen 6,50 euri entree? Geen studentenkorting oid?

Sabine! enorme gsvster! :o

Jaap schreef: Zaterdag 1 juli 20.30 uur Oosterpoort EELS! Er zijn nog kaarten verkrijgbaar bij het postkantoor.

Ha! Je bent me voor. Ik heb vetje zin, heb alleen nog steeds het nieuwe album niet fatsoenlijk geluisterd. Volgens mij gaan er best veel GSV'ers, toch? En er zijn nog steeds kaarten te krijgen...

ook jil en ik gaan... jeeeeh!!!

Het was tof, vooral de afterborrel in het NP. Mensen, bedankt! Check m'n onderschrift en je loopt er weer de hele dag mee in je hoofd... Ik heb een poster trouwens :D

Voor 30E had ik er misschien toch iets meer van verwacht, maar ik vond het geweldig om Eels eens live te zien! En bovendien maakte de sfeer en de afterborrel alles nog eens helemaal af! Iedereen bedankt!

keet schreef: Check m'n onderschrift en je loopt er weer de hele dag mee in je hoofd...

Aargh ik had het nummer net uit mijn hoofd verbannen... Maar goed ben er zelf mee begonnen volgens mij.

Vond het concert ook tof maar niet helemaal thrilling. De NP-borrel was erg gezellig, bedankt! En ook nog bedankt voor het begeleiden en de verleende hand- en spandiensten tijdens de spannende fietstocht door nachtelijk onbekend Groningen!!